Автоматична или ръчна скоростна кутия?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen

Какъв тип скоростна кутия предпочитате?

Автоматична
73
37%
Ръчна
122
63%
 
Общо гласове: 195
Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lepoev » Вто 20 мар 2007 20:41


MITKO_DVD написа:
Meти написа:Разбира се,че ръчна тва автоматика зимата си е*ало мамата!

Абе пич ти карал ли си или само си чувал :lol: ,щото май не си карал такава колица :evil:

Е,че ако не съм карал какъв е смисала да говора.
Разбира се,че съм карал такава и то миналата година на селото на един приятел имаха Голф 3 автоматик с климатик бе селото им беше в Родопите и се е е*ало мамата тва нещо не може да катери малките баирчета,та той,баща му аз се пробвахме и не и не.
Та идва една Лада Нива да го дърпа.




Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Вто 20 мар 2007 20:42


Мети, а защо мислиш че е от скоростната кутия? :roll:


Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lepoev » Вто 20 мар 2007 20:45


Защото давам газ и нали влиза 1-ва,а колата е затънала в снега после давам повече газ и тя включва 2-ра и си е*ава мамата и не става и не става.


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Вто 20 мар 2007 20:46


Meти написа:Защото давам газ и нали влиза 1-ва,а колата е затънала в снега после давам повече газ и тя включва 2-ра и си е*ава мамата и не става и не става.

а няма ли случайно едно копче "1" :roll:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 20 мар 2007 20:47


Meти написа:Защото давам газ и нали влиза 1-ва,а колата е затънала в снега после давам повече газ и тя включва 2-ра и си е*ава мамата и не става и не става.



Е то на хлъзгаво с ръчните на първа ли се тръгва ????? щото и на трета съм тръгвал аз ..... пък не си е*а мамата


Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lepoev » Вто 20 мар 2007 20:52


Абе незнам може и да не съм прав ама заради тогава на приятеля бащата я продаде ти си купи обикновенна тройка с ръчни


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Вто 20 мар 2007 23:59


Meти написа:Абе незнам може и да не съм прав ама заради тогава на приятеля бащата я продаде ти си купи обикновенна тройка с ръчни


Прав си. Автомаик на сняг си е ехало марката. Нямаш особенно голям контрол, и въпреки че може да я задържиш на 1ва, не може да тръгнеш никоя друга и също така наличието на торк конвертер прави подаването на силата на въртящият момент много грубо, което само по себе си е предпоставка, за да изгубят гумите сцепление на хлъзгав терен.

DSGто няма торк конвертер и за това е по добро. Много от автоматичните скоростни кутии на модерните автомобили си имат допълнителна програма за лизгаво с която се опитват да се преборят с този проблем, но не особенно успешно.


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Сря 21 мар 2007 7:21


на мен понеже не ми е много ясно и не съм карал на лизгаво, да питам - а тракшън-а не помега ли? нали е против боксуване?


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 21 мар 2007 9:13


ESP, ESC, TC са приблизително едно и също и се борят със загубата на сцепление при движение ползвайки спирачките за да регулират скоростта на отделните колела или дори да прехвълят пауа към някое от колелата ... системите против буксуване са друга бира :)


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Сря 21 мар 2007 9:29


Май вече го споменах, ама не четете.
Всички автоматици имат положение 2, там е само втора, не се превключва на друга предавка.
Примерно автоматик с 4 скорости има 4 положения за преден ход:
D - автоматично превключва от 1 до 4
3 - автоматично правключва от 1 до 3 - служи за моторна спирачка
2 - само втора предавка - за тръгване на лед и сняг, както и моторна спирачка
1 - само първа предавка.
Какво повече да ви обяснявам rtfm


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Сря 21 мар 2007 10:58


За градско (особено в тая лудница по София напоследък) - автоматик.
За кеф - ръчни :drive


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Сря 21 мар 2007 11:45


Автоматика е удобство. Типтроника е кеф. Карам едно БМВ 318 автоматик градско и съм много доволен, много ми е удобно. Карал съм и БМВ 735 Іл със ръчни скорости - невероятно удоволствие, страшен кеф.
Всичко е въпрос на вкус и предпочитания.Голф 1.6д автоматик и туарег автоматик не е едно и също нещо:)
Аз бих заложил в бъдеще на типтроника, кеф ти топла вода, кефти студена:)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 21 мар 2007 11:56


Забравяте едно нещо обаче.. и то е DSG ... аз не бих върнал една DSG скоростна.. до колкото съм запознат (а това разбира се не е кои знае колко) тя е доста хитра скоростна кутия


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Сря 21 мар 2007 13:16


Tyan написа:ESP, ESC, TC са приблизително едно и също и се борят със загубата на сцепление при движение ползвайки спирачките за да регулират скоростта на отделните колела или дори да прехвълят пауа към някое от колелата ... системите против буксуване са друга бира :)

абе и аз така знаех, ама на волвото на баща ми има копче TC и в книжката пише че е против буксуване на заледени и хлъзгави настилки, и се съветва да се ползва когато свети една лампичка, която пък светва когато температурата на настилката е под 5 градуса.... :roll:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 21 мар 2007 17:17


Къде се отвяхте с тия Traction Control-и :lol:

При различни автомобили е различно, но в повечето случаи не особено силно свързано със самата скоростна кутия а по скоро датчици по колелата.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Краси брест и 55 госта