1.9 TDI 131 к.с. - колко време издържа турбината?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Вто 20 мар 2007 14:23


Rabbit_TDI написа:Може би единствено за застраховака направо да махне катализатора за да не се зацапа променливата геометрия.
Много точно! Подкрепям напълно!
:да:
Това значително подобрява екплотационните условия на турбината. Аз също съм го направил.




nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Чет 22 мар 2007 16:45


И аз съм съгласен с колегите, че катализатора след 100х.км тормози доста колата. Изпитах го на моята кола. Когато го изхвърлих, колата направо ми литна. Направо не е за вярване каква разлика има във вървежа.


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Нед 28 окт 2007 10:07


nikm написа:И аз съм съгласен с колегите, че катализатора след 100х.км тормози доста колата. Изпитах го на моята кола. Когато го изхвърлих, колата направо ми литна. Направо не е за вярване каква разлика има във вървежа.


Каква е вероятността за зацапване-запушване на задното/последно гърне и какви са белезите ?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 29 окт 2007 10:47


Нещо не е ясно какво общо има този въпрос с темата, която апропо е от преди повече от половин година.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта