
Имам следния проблем с оборотите
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Имам следния проблем с оборотите
Обръщам се към колегите с двигатели 1.6 101 к.с АКL и майсторите а иначе става дума за голф 4 .проблема ми е следния-като запаля оборотите ми застават на 1400 и непадат при подаване на газ или потегляне започват да варират между 1200 и 1400 ама постоянно.при студено палене без рязко подаване на газ в движение като се опитат да паднат под 1400 и започва да придърпва все едно няма гориво и ще загасне.има моменти когато закачи и си работи но е за малко и при следващото подаване пак е същото.чистих дюзите и дроселовата клапа но само където е клапата другаде несъм пипал все още но ми казаха че е от регулатора на оборотите дето седи на клапата отстрани а той е някъде към 500 лв.а вътре имало само един потенциометър или нещо такова дето следи оборотите.дайте съвет който се е зблъсквал че вече неиздържам а и неиска да върви,вярно че е 1.6 ама все пак.това се получи след като си я взех от сервиз,там ми сменяха скорости и съединител и ми сипаха 0,500 мл повече масло в двигателя и след 1000 км почна да прави така но не постоянно.ще има почерпка ако за този дето помогне. 

- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
zdrash написа:в мойта книжка пише че ако налееш масло над максимума
катализатора заминава почти веднага - та в тая връзка да не е нещо ламбда сонда ... (след като е станало след сервиза, ако не е съвпадение разбира се)
ами ламда сондата работи,ходих при познат и го закачихме на компютара.дроселовата клапа като я зададе от програмата се обучава в кой момент как да застане и като запаля край пак наново.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Vextor написа:или както при мен повреда в бордовия комп. -демек НОВ или ДРУГ !
Пробвай с друго ЕКУ, намери такова от някъде и виж дали с него ти прави проблема пак.
Това е най-лесния вариант, за да знаеш къде да търсиш проблема по веригата после, ако не е в него.
Колегата astragt така се мъчи половин година (мисля той беше)...
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
аз получих мнение от човек и при диагностиката отчете проблем в управлението на дросела,но него прави постоянно.и все си мисля че може да е зацапано някъде от повечето масло дето ми бяха сипали.аз затова написах какъв ми е мотора защото знам че го монтират и на 3-ки и на 4-ки а доста колеги са с такива.
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Martos написа:Аз имам подобен проблем при ниските обороти някой път загасва и на диагностикота са казали ,ако продължава да гасне да се смени дросела,но си нямам представа какво е дросел и колко струва.Също Golf 4 1.6 101 hp.
неискам да те плаша но е към 500-600 лв.а при теб е обратния ефект,щото при мен се дигат а при теб гасне.аз мисля да ходя до юнитреид в понеделник да видя какво ще кажат и те и после ще взимам решение.ако кажат за смяна ще я разглобя да я почистя да видя дали ще се оправи.
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 84 госта