аз също мисля че вдигане с 20-30см е безумие,но едни 5-8 см са напълно възможни при това не с безумна цена . но трябва да се внимава дигането от пред и от зад да е еднакво
Наи големият проблем на паско е крилото за радятора което обаче може да се среже но тогава трябва да се прореже маската на която е емблемата да се сложи декоративна мрежа и да се махнат пласмасите пред радиатора
Качване на Пасат с 20-30 см
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
абе хора аз си сложих предни пружини от жигула на задницата на пасатора и газови амортисьори и се вдигна екстра - поне с 3-4см повече от оригиналните пружини (при мен лично даже се вдигна сигурно с 10см. защото старите пружини бяха счупени
) Стана по стабилно от преди може би заради счупените ми пружини и изпусналите амортисьори, но естествено ако прекалиш със скоростта малко залита задницата (говоря за над 110-120км на доста остър завой) иначе по магистралата такива завои няма
така че си е супер. А между другото преди същия завой ако го вземех с повече от 80 имах чувството че ще се обърна
и задницата направо ме изхвърляше в другото платно
Та идеята е че с някакви пружини по твърди от тези или малко по високи ще стане работата за отзад да се повднигне. Ама отпред с тия карета... не знам 





30 см- много са
При повдигане 30 см. мисля, че отдолу ще влиза много въздух и това ще я прави нестабилна не само на завоите, защото ще се намали сцеплението с пътя. Така че при такъв тунинг за скорост над 100 км/ч.- забрави. Аз пък искам да си повдигна комбито с 1 см.и отпред и отзад- но не чрез гуми и джанти, а иначе. Как може да стане и колко ще струва,знае ли някой?
Колеги,
при всичкото ми уважение към мненията ви, бих ви дал съвет да
четете внимателно какво пише Яро три мнения по-горе и да не правите самодейности, от които можете да пострадате.
Потърсете из нета и прочетете как се прави лифт на джипове, за да разберете принципите.
А най-вече си купете кола именно за тази цел -- чукари и извън пътя.
Р
при всичкото ми уважение към мненията ви, бих ви дал съвет да
четете внимателно какво пише Яро три мнения по-горе и да не правите самодейности, от които можете да пострадате.
Потърсете из нета и прочетете как се прави лифт на джипове, за да разберете принципите.
А най-вече си купете кола именно за тази цел -- чукари и извън пътя.
Р
Така е.Яро е доста запален Офф-роудър.И има много опит точно с повдигането на разни возила.И познава доста хора,които с това се занимават.И все пак...има някакви шансове Пасата да се повдигне без това да е много рисковано по-нататък.Rayko18 написа:Колеги,
при всичкото ми уважение към мненията ви, бих ви дал съвет да
четете внимателно какво пише Яро три мнения по-горе и да не правите самодейности, от които можете да пострадате.
Потърсете из нета и прочетете как се прави лифт на джипове, за да разберете принципите.
А най-вече си купете кола именно за тази цел -- чукари и извън пътя.
Р
Аз лично съм имал Г2 синхро,който повдигнах(имаше някъде тема със снимки),който имаше под праговете си 36см.Документирано е.За жалост го откраднаха.Сега си взех Г3-Синхро,който го очаква същото...
Като цяло идеята е 7см удължаване на стеблата на амортисьорите отпред и поставяне на стандартни отзад(на Синхро са по-къси със 7 см) и до тук имаме лифт 7 см.След това по-големи гуми.195х65х15 е пробван размер.И имаме още 3 см.Значи реален лифт 10см или 4",което за кола с независимо окачване е повече от чудесно.Много важен момент е поставянето на ограничителни колани,които да спират хода на колелата надолу,за да се избегнат проблемите с каретата.Напрактика се постига клиренс,като ходовете на окачването работят само на сгъване.Става за леки забежки извън пътя и може да се премине на места,през които с нормална 4х2 кола,изобщо не можеш да се доближиш.Естествено и дума не може да става за сравнение с добре подготвена офф-роуд машина.Карането след такава,обикновено води до щети.Но всяко правило си има и изключения,разбира се.Но това е друга тема...
- Vorsprung durch technik
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 29 яну 2007 13:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:

Последна промяна от strahil_toshkov на Съб 16 фев 2013 0:30, променено общо 1 път.
- kacarov_dupnitsa
- Мнения: 1649
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 12:01
- Автомобил: Ауди А6
- Двигател:
- Местоположение: Станке Димитров
- Контакти:
Re: Качване на Пасат с 20-30 см
до колегата с повдигането на пасата с 30 см. колега ако го направиш ми драси едно лс
защото искам и АЗ
обаче нека е в рамките на разумното от 10-30 см не по малко и не повече 



- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Качване на Пасат с 20-30 см
kacarov_dupnitsa написа:до колегата с повдигането на пасата с 30 см. колега ако го направиш ми драси едно лсзащото искам и АЗ
обаче нека е в рамките на разумното от 10-30 см не по малко и не повече
Ей археолог не погледна ли че последното мнение в темата е от преди почти 2г

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта