Здравейте! Нов съм във форума и сигурно не съм уцелил нито раздела нито темата. Вероятно е предъвквано много, но ми се иска да получа няколко по-индивидуални отговора, а не само суха техническа информация. Голям проблем се оказа да се спра на един от вариантите на
VW изобщо, но след като си избрах да е Бора се оказа, че не по-лесно е да преценя кое точно ТДИ е най-доброто (от гледна точка на цени на поддръжка и вървене). Масовото мнение доколкото разбрах е, че вариантът с 110 к.с. е най безпроблемен,икономичен и евтин за поддръжка. Е да, ама тия дни карах една помпа-дюза(115 к.с.) и вървенето беше не като за 5 коня разлика , а като за цяло стадо от 55 диви индиански коне. Та си помислих, че ако това така добре се набира, то какво ли остава за варианта с 130 к.с. Е да, ама тука пък масовото мнение, е че са екстра моторетки до момента, в който не почнат да се правят и тогава вече усещаш реалността. Та в тая връзка би ми било много полезно ако някой с опит даде едно рамо в избора, защото почвам да се побърквам и не знам кое е по-правилно-да избера практичното или това, което повече ме кефи? Чудя се наистина ли са чак толкова капризни тия помпи-дюзи и такива бесни цифри ли са им частите? Интересно ми е също има ли разлика в качеството и надеждността между различните варианти на помпа дюза или си е еднакъв риск. Мерси предварително за вниманието.
Не мога да си избера Бора ТДИ-малко помощ?
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София


от много голямо значение е общото състояние на автомобила на който си се спрял да купуваш. може за някой модел на двигателя да си чул само добри отзиви но ако попаднеш на автомобил каран от някой мърляч ще разбереш какви са му слабите места още преди да си му се нарадвал. всичко е късмет.избирай автомобила по цялостно състояние не само по двигател.Успех!
handycam написа::welcome_to_group![]()
от много голямо значение е общото състояние на автомобила на който си се спрял да купуваш. може за някой модел на двигателя да си чул само добри отзиви но ако попаднеш на автомобил каран от някой мърляч ще разбереш какви са му слабите места още преди да си му се нарадвал. всичко е късмет.избирай автомобила по цялостно състояние не само по двигател.Успех!
Така е прав си, но имах в предвид, че ако допуснем, че намеря няколко еднакво запазени екземпляра от различните варианти(както всъщност май е),кой от тях е най-надежден и рядко дефектиращ за нашите условия тук. Не съм социално слаб и мога да си позволя известна поддръжка, но все пак не ми се виси често по сервизи, а и нямам достатъчно време и нерви за това. Работата ми е такава, че може по всяко време да ми се наложи да тръгна на някъде и колата трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да запали и да стигне до нужното място. Затова ме интересува кое е най-надеждното и практично в случай, че имам избор между няколко читави екземпляра.
GodLike написа:Тука има доста хора с TDI PD и не съм видял някой да се оплаква от мотора. Всичко зависи как ще си го поддържаш. Мойта каляска с само TDI и съм доволен с малки изключения. Доколкото знам всички са надеждни и при избора вече каквото ти е на сърце.
Ако има някъде нещо писано по въпроса, дайте малко линкове да почета да си поотворя очите. Иначе мерси за отговорите.
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Моето мнение е, че помпа дюза е по-добрият избор, но е по-капризен към качеството на горивата, доколкото обикновеното ТДИ си е ТДИ. За помпа дюзата трябва да знаеш, че когато дойде време (а то ще дойде) за смяна на дюзите ще се изръсиш здраво, и все пак казвам, че помпа дюза е по-добрият избор!! Ако можеш да си позволиш поддръжката и намериш читаво такова няма какво да му мислиш! Успех и дано скоро се похвалиш! 

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
ПД се вгражда от есента на 99година ,цените на 4астите са по4ти едни и същи като и на по старите модели ТДИ-ама маи само в БГ се оплаквате за калпава нафта
истината е 4е поддържана кола се отплаща с незна4ителни ремонти,а останалото е на късмет
успех в избора,само имаи предвид 4е големия мотор има по голям ресурс от по малкия

истината е 4е поддържана кола се отплаща с незна4ителни ремонти,а останалото е на късмет
успех в избора,само имаи предвид 4е големия мотор има по голям ресурс от по малкия

- chain
- Мнения: 160
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
добър избор си направил бората. Аз също си взех една бора
1.9 Тди 131к.с. и то наскоро а досега карах пассат 1.9тди 90 коня и толедо пак със съ6тия мотор.
пасата е 95 а сеата е 97. Ами мога да ти кажа 4е сам се отказал да гледам годините на една кола и какво пише на километража.
Въпроса е да имаш късмет и да попаднеш на кола.
Един приятел си взе нов МЛ 320 ЦДИ от магазина и вече стана на 1година и няма да ди кажа колко време го е карал и колко е стоял в сервиза. и все пак му навъртя 80 000. и то само в БГ.
А колкото до това дали 110, 115 или 131 а за6то не и 150
ти си прецени според джоба.
Но да ти кажа 4есно ако иска6 131 или 150 си приготви минимум 20 000 лв и пак успех.
Аз лично ходих в германия и стоях 10 дена понеже няма една читава бора 131 коня(понеже аз държах на 100% да е този мотор и да е седан а не комби) под 10 000 Е.
Значи комбира има и то доста ако искаш комби може да си намериш и под 9000 Е.
А колкото до 115 има почти на всяка 3-та автокъшта и пак има искат от порядака на 7000 - 1000 Е зависимост от екстрите и годината.
А имаш и др решение
Вземаш си една бора 99 110к.с за около 5500 - 6000 Е и слагаш един 4ип за 600-1000 лв и пак 6те кара6 131к.с бора и 6те ти хар4и по малко и 6те има6 по евтина поддръжка.
ако имаш о6те не6то да пита6 Н.П.
Аз уча в софия и кам 21 за откриването на божури6те сам там.
може да се видим да пробваш как върви 131к. бора
Успех с търсенето
1.9 Тди 131к.с. и то наскоро а досега карах пассат 1.9тди 90 коня и толедо пак със съ6тия мотор.
пасата е 95 а сеата е 97. Ами мога да ти кажа 4е сам се отказал да гледам годините на една кола и какво пише на километража.
Въпроса е да имаш късмет и да попаднеш на кола.
Един приятел си взе нов МЛ 320 ЦДИ от магазина и вече стана на 1година и няма да ди кажа колко време го е карал и колко е стоял в сервиза. и все пак му навъртя 80 000. и то само в БГ.
А колкото до това дали 110, 115 или 131 а за6то не и 150
ти си прецени според джоба.
Но да ти кажа 4есно ако иска6 131 или 150 си приготви минимум 20 000 лв и пак успех.
Аз лично ходих в германия и стоях 10 дена понеже няма една читава бора 131 коня(понеже аз държах на 100% да е този мотор и да е седан а не комби) под 10 000 Е.
Значи комбира има и то доста ако искаш комби може да си намериш и под 9000 Е.
А колкото до 115 има почти на всяка 3-та автокъшта и пак има искат от порядака на 7000 - 1000 Е зависимост от екстрите и годината.
А имаш и др решение
Вземаш си една бора 99 110к.с за около 5500 - 6000 Е и слагаш един 4ип за 600-1000 лв и пак 6те кара6 131к.с бора и 6те ти хар4и по малко и 6те има6 по евтина поддръжка.
ако имаш о6те не6то да пита6 Н.П.
Аз уча в софия и кам 21 за откриването на божури6те сам там.
може да се видим да пробваш как върви 131к. бора
Успех с търсенето
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
ПД е доста по-остра като вървеж при едни и същи коне от нормално ТДИ заради по-голям въртящ момент и оборотите при който се постига.Поддръжката е една и съща само ,че ако си земеш ПД освен Спринт/Алпин Дизел на ОМВ трябва да слагаш.От 131 коня вероятно си чувал повече оплаквания щото който си е купил тая кола не я е взел да ходи на неделен пазар-особенно ако въпросния живеее в Италия
Както ти казаха колегите оглеждай се за всички варианти и вземи тая която е най-читава 


- chain
- Мнения: 160
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
То това с нафтата е много болна тема.
Аз примерно слагам само евродизел от ОМВ.
Като я взех колата само алпин алпин...
обаче реих да пробвам как е и евродизела разликата беше учудвашта
моторчето затихна и почна да се стряска малко повечко на определени обороти а разхода един и съшт.
Затова от тогава си слагам веродизел от омв.
а за тез алпин малко смепна работа от личен опи
има разлика при спринт дизела
тои е малко по добре от еврото

Аз примерно слагам само евродизел от ОМВ.
Като я взех колата само алпин алпин...
обаче реих да пробвам как е и евродизела разликата беше учудвашта
моторчето затихна и почна да се стряска малко повечко на определени обороти а разхода един и съшт.
Затова от тогава си слагам веродизел от омв.

има разлика при спринт дизела
тои е малко по добре от еврото

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта