Golf 3 GTI и газова уредба
- reboot
- Мнения: 118
- Регистриран на: Вто 19 апр 2005 11:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Монтана
Golf 3 GTI и газова уредба
Ами искам да попитам, удачно ли е да се сложи газова уредба на такав двигател? Биха ли се появили евентуални проблеми? Няма ли да го ебава един вид? Все пак говорим за 116 коня 2.0
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:26, променено общо 1 път.
- reboot
- Мнения: 118
- Регистриран на: Вто 19 апр 2005 11:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Монтана
Ами газовата уредба е ясно защо ми е
Газта е много по евтина от бензина ... да не кажа двойно по евтина. Мен много ме притеснява разхода на гориво, защото 11 12л градско ( при студено време и задръствания и повече ) са ми малко множко.
И на колко ще се качи разхода, ако евентуално се мине на газ?
Пуснал съм тази тема, защото много хора са ми казвали, че когато се сложи газова уредба на такав двигател, то тя го ебава и колата като цяло. Смятам че тук има достатачно компетентни хора относно този модел и ще се радвам да ми се даде компетентно мнение.

И на колко ще се качи разхода, ако евентуално се мине на газ?
Пуснал съм тази тема, защото много хора са ми казвали, че когато се сложи газова уредба на такав двигател, то тя го ебава и колата като цяло. Смятам че тук има достатачно компетентни хора относно този модел и ще се радвам да ми се даде компетентно мнение.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:25, променено общо 1 път.
- warrior
- Мнения: 471
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
мойто бившо гти беше същото с газова.
самата газова е доооста скъпа, щото е за пълна инжекция. иначе за разхода на градско - под 14/100 не можах да го сваля, но имай предвид и климатика - междуградско с клима, 180 км/h - 11/100 разход.
колкото до проблеми - трудно се регулират оборотите, много проблеми си имах там - спираш и колата работи като трактор и цялата тресе - единственото решение беше зануляване на ПЦ то на сервиз, и така 1 месец. багажник - няма да имаш - но все пак това е голф, не се предполага да събира багаз
) а куфар4енце.
друг проблем е клеясването на дюзите след време - 4истене само с ултразвук - по 35 лева на дюза дочувам...
това е - ако не те притеснява особено взимай слагай и не се плаши - ако има още нещо - питай.
самата газова е доооста скъпа, щото е за пълна инжекция. иначе за разхода на градско - под 14/100 не можах да го сваля, но имай предвид и климатика - междуградско с клима, 180 км/h - 11/100 разход.
колкото до проблеми - трудно се регулират оборотите, много проблеми си имах там - спираш и колата работи като трактор и цялата тресе - единственото решение беше зануляване на ПЦ то на сервиз, и така 1 месец. багажник - няма да имаш - но все пак това е голф, не се предполага да събира багаз

друг проблем е клеясването на дюзите след време - 4истене само с ултразвук - по 35 лева на дюза дочувам...
това е - ако не те притеснява особено взимай слагай и не се плаши - ако има още нещо - питай.

- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Mного си зависи - газовия инжекцион ти гарантира безпроблемна работа, ако сложиш обиквена газова - всичко е според зависи... Но трябва да си я поддържаш след това, т.е. да спазваш елементарни правила, за да не си задръстиш или пре***ш бензиновата система. Колкото до разхода - много си зависи - чувам за газова на ABF мотор с разход около 8-9 по магистрала с климатик и София-Варна за 3.5 часа...
Ако се включи Red_Jetta, той по-може да ти даде акъл, щото кара 16 клапанов мотор с обикновена газова...
Ако се включи Red_Jetta, той по-може да ти даде акъл, щото кара 16 клапанов мотор с обикновена газова...
- biol
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не слагаи газ
разликата в цената е временна
аз сум с ГУ мотора от лятото насам съм изгорил не повече от 20л газ и не питаи колко пари и нерви за да оправиа пораженията
а съм с карбуратор повече са неприятностите от колко спестиш а за твоя двигател не ми се мисли
и некои да не каже че си е до газова уредба
лятото требваше да пътувам из повинцията сипах 35л газ от ОМВ
малиии на магистралата карах на 3 нема сила да вклуча 4 и за 20км отиде
такава мрасна газ е нема, не мога да изчистя колата да не ти плача
не си струва непиятностите
газ с газ нема еднаква от шел - не варви и дига страшни температури лукоил са горе долу добре но нямам 2 еднакви зареждания един път разхода ми е 10 друг път 14
лично мое мнение е че газта повече я работят и от бензина
можеби единственото предимство е че е екологична
ако си еколог и не ти пука за парите и колата слагаи
разликата в цената е временна
аз сум с ГУ мотора от лятото насам съм изгорил не повече от 20л газ и не питаи колко пари и нерви за да оправиа пораженията
а съм с карбуратор повече са неприятностите от колко спестиш а за твоя двигател не ми се мисли
и некои да не каже че си е до газова уредба
лятото требваше да пътувам из повинцията сипах 35л газ от ОМВ
малиии на магистралата карах на 3 нема сила да вклуча 4 и за 20км отиде
такава мрасна газ е нема, не мога да изчистя колата да не ти плача
не си струва непиятностите
газ с газ нема еднаква от шел - не варви и дига страшни температури лукоил са горе долу добре но нямам 2 еднакви зареждания един път разхода ми е 10 друг път 14
лично мое мнение е че газта повече я работят и от бензина
можеби единственото предимство е че е екологична
ако си еколог и не ти пука за парите и колата слагаи
Виж
Предишната ми кола беше опел кадет с карбуратор 1.6 90 к и газовата му пасна идеално. Не е точно като на бензин, но трябва да ти кажа, че на карбуратор слагам газ без да се замислям.
Сега карам Г3 115, но газ не съм сложил и мисля да не го правя. Познавам доста хора с двигатели като нашия 115(пасати и вектри) и имат много проблеми - дюзи, гърмят кутийте на въздушните филтри, обороти и т.н
Предишната ми кола беше опел кадет с карбуратор 1.6 90 к и газовата му пасна идеално. Не е точно като на бензин, но трябва да ти кажа, че на карбуратор слагам газ без да се замислям.
Сега карам Г3 115, но газ не съм сложил и мисля да не го правя. Познавам доста хора с двигатели като нашия 115(пасати и вектри) и имат много проблеми - дюзи, гърмят кутийте на въздушните филтри, обороти и т.н
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
@biol не съм съгласен с теб по повечето въпроси, особено пък за карбураторни и моно- системи. Карам на газ от 6 години ~ 350 000 км на три различни автомобила и проблеми съм имал не повече отколкото на бензин. В момента Вентото - 1.8мi - AAM похарчва около 9,5 усреднено градско-извънградско, но извънградското е около 160-170км/ч., а градското е в София сутрин към 8-9.00ч. и вечер към 18.00ч.
Ако караш по 100-120 км всеки божи ден и си плащаш сам горивото няма да размишляваш дали да слагаш газ или не. Ако ли пък караш по десет-двайсе километра на ден съм съгласен, че газова въобще не ти трябва.
@reboot
Колегата с ГТИ-то , трябва да прецениш сам доколко ти е рентабилно . Колата със сигурност няма да ти върви толкова и ще похарчва около 10% повече отколкото на бензин, а и цените за твоята уредба са доста по-големи!

Ако караш по 100-120 км всеки божи ден и си плащаш сам горивото няма да размишляваш дали да слагаш газ или не. Ако ли пък караш по десет-двайсе километра на ден съм съгласен, че газова въобще не ти трябва.
@reboot
Колегата с ГТИ-то , трябва да прецениш сам доколко ти е рентабилно . Колата със сигурност няма да ти върви толкова и ще похарчва около 10% повече отколкото на бензин, а и цените за твоята уредба са доста по-големи!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], w_smith и 118 госта