Проблема е решен,помпата я смених с нова HEPU немска, купена за 48 лв. от магазина в бл.55 в Бургас .Смених си я сам ,ама си е галимация,щото се разглобява всичко от тая страна на двигателя дето е водната помпа:сваля се помпата на хидравликата, тя не е проблем,ама няколко от болтчетата на водната помпа са под долния пластмасов ангренажен капак,а за да се свали той се свалят шайбите на ремъците на динамото и водната помпа,които са на коляновия вал,а те са с едни шибани вътрешни шестограми стегнати на убиване,та си е проблем и с намирането на подходящ инструмент за развиването им.Ангренажният ремък не го свалях,само лашнах малко навън долното ангренажно колело,както си беше с ремъка,колкото да освободи водната помпа да излезе издатината в горната и част и турбинката.Та колегата който каза,че се сваля ангренажният ремък е донякъде прав,тъй като ако се сменя в сервиз със сигурност ще свалят ремъка за по-лесно.При развиването скъсах едно от горните болтчета,което е до гайката на ангренажния капак и след това тъй като там няма как да се разпробие го оставих така ,нацапах гарнитурата със силикон и стегнах останалите болтчета,те са доста тъй ,че си мисля,че няма да има проблем и няма да текне/дано не греша/.След като събрах всичко се разсвири зверски обтягащата ролка на ремъка,за което нямам обяснение,защото допреди това не се обаждаше,ама явно и е дошло времето и ще се сменя и тя.Благодаря на отзовалите се по темата.Леко и безаварийно шофиране желая на всички !
