Къде е Хонда Сивик 1,5 16в сравнена с Голф2 ГТИ?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Пон 26 мар 2007 21:03


restless написа:
kav4o написа:
restless написа:При положение че на Голф3 115коня му дават 10.1 за 0-100 http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12340.html , няма как победата да е без проблем :wink: според мен нещата са на кантар като решаващо е състоянието на колите и зад-кормилния драйвер :)

Да.. но става въпрос за двойка,тройката ще я тупа като бръшнян чувал(ако не са много одухани возилата) :D
ами не намирам по паспортни данни Г2-112 колко му дават 0-100... видя ми се че 3ка 115 ще е най-близо... все пак на хонда 5ген хеча с 90коня му дават 9.7сек сток. 0.5-1сек на 0-100 си е кантар за мене :)

колега, musura е прав данните от 0-100 не са хич показателни за 400 метра. примери много - пускам се с Е30 325 и до втора е една кола пред мен, но на трета съм вече една кола пред него (а това е далеч над 100 км/ч)




restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Вто 27 мар 2007 7:55


devil_vas написа:колега, musura е прав данните от 0-100 не са хич показателни за 400 метра. примери много - пускам се с Е30 325 и до втора е една кола пред мен, но на трета съм вече една кола пред него (а това е далеч над 100 км/ч)
разбира се че е различно , просто производителите нямат навик да дават времена на 400м :)
То според мен за колко една кола минава 400м е последния показател при покупка ...
мир, безаварийни километри и добър бензин всекиму 8)


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1226
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Мнениеот stypkata » Вто 27 мар 2007 16:13


Honda Civic e японския VW Golf ;)
Но според мен Сивик е по-скоро дамска кола ( говоря за по-малките двигатели) .Карал съм Сивик (колкото да се каже че съм карал) и имам представа горе долу,първо че е много по-ниска от голфа ,лично на мен ми е по-трудно влизането в хондата от Голфа,макар ,че не съм едър...Двигателите им са с по-високи обороти от на голфа и за това смятам ,че ще се издухват по-бързо. А бе голфа ми вдъхва повече увереност и сигурност,сивика ми стои малко като играчка :)


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Чет 05 апр 2007 21:53


След всички доводи на колегите мисля стана ясно че голфа е по-удачния избор - много по-универсална кола бих казал. Сивика не е лоша кола, но е по-добра само в гонките - просто един високооборотен "напилен" двигател сложен в малко тясно купе. Никак не е удобен за повече от 2 души, камо и за багаж! И какво излиза здрава, бърза ама неудобна за нищо освен за дърпане на 400м :lol:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Чет 05 апр 2007 22:23


сивика, crx или квото е там 9 и нещо му е най-доброто ускорение, в 1 каталог гледах че първите джи-ти-айки 115 коня двойки са 8.5, така че голфа ще я изяде (ако не го е изяла ръждата) :twisted:


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Пет 06 апр 2007 8:45


Jetman написа: двигател сложен в малко тясно купе. Никак не е удобен за повече от 2 души, камо и за багаж!
Извинявай колега, но за да кажеш че купето на Сивик е по-тясно и малко от Голф значи никога не си влизал в двете коли. Със сигурност на дължина е по-голямо, а ширината е еднаква.
Това важи и за хечовете и за седана спрямо Венто.

PS по-нисък да. по тех данни хеча е 8см, седана 3-4 по-нисък от 3-ката.

Последна промяна от restless на Пет 06 апр 2007 14:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 06 апр 2007 11:13


restless написа:
Jetman написа: двигател сложен в малко тясно купе. Никак не е удобен за повече от 2 души, камо и за багаж!
Извинявай колега, но за да кажеш че купето на Сивик е по-тясно и малко от Голф значи никога не си влизал в двете коли. Със сигурност на дължина е по-голямо, а ширината е еднаква.
Това важи и за хечовете и за седана спрямо Венто.

CRX е по-тесен ,нормалния Сивик е колкото Голф ама е по-нисък и създава чуство за по тесен/на мен не ми пречи :? /


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Пет 06 апр 2007 16:48


Наистина нормалния Сивик е широк колкото Г2, моя грешка :oops:
Но дори и така да е пак е по-неудачния избор по горе споменатите причини! А и е доста рядка кола в БГ на фона на морето от голф 2-ки. :D Желая ти успех което и да избереш :да:


Jack_Sparrow
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 22:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Малка поправка!!!!!!! Много важно!!!!!!!!!!

Мнениеот Jack_Sparrow » Съб 07 апр 2007 10:35


Golfer man написа: Лично аз не бих дал много шансове на Civic SI, ако примерно аз съм с Golf II 1.8 16valves!


Aко в Хондата е проф. Вучков може :lol:
Половината сте големи хора - погледнете се колко глупости стенаписали. Човекът ви пита за сравнение между конкретни модели - Сивик 90 к.с. и Голф 2 115. Преимущество за японката по основни показатели - ускорение, разход, визия и надеждност. Голфът е с предимство по отношение на резервни части и обслужване - ремонтира се навсякъде (и затова по-често).
Де отидохте при 1,6 V-Tec? Сравнявате двулитров двигател 150 к.с. с 1,6 125 и резултатите не са сигурни ...
A сравнявайте тези:
Сивик 5 1,6 VTi:
Обем на двигателя 1595 см3
Мощност 160 к.с.
При обороти 7600
Въртящ момент 150/7000 н*м
Газоразпределяне DOHC
0-100 км/ч 7.8 cек
Максимална скорост 215 км/ч
Разход на гориво 7.6 л/100км
Оборудвано тегло 1120 кг

Голф 3 2.0 GTI:
Обем на двигателя 1984 см3
Мощност 150 к.с.
При обороти 6000
Въртящ момент 180/4800 н*м
Газоразпределяне DOHC
0-100 км/ч 8.3 cек
Максимална скорост 215 км/ч
Разход на гориво 10.8 л/100км
Оборудвано тегло 1164 кг

Рекса (CRX) въобще не го бутайте - съотношението му конска сила на килограм е показателно за ускорението. Не е срамно Голф да не се тегли с Рекс-а - съвсем различно конструирани коли са. Онова е изрод ... и е Honda :lol:

Последна промяна от Jack_Sparrow на Съб 07 апр 2007 10:53, променено общо 2 пъти.


Jack_Sparrow
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 22:18
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Jack_Sparrow » Съб 07 апр 2007 10:45


vw_golf_2_Memphis написа:голф разбира се!
доказал се е достатъчно със здравината си...

голфове по моргите бол...

колко японски чикии си виждал по морги?


Ти каза всичко в едно изречение ... :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
popyi
Мнения: 309
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот popyi » Съб 07 апр 2007 11:35


Jack_Sparrow написа:
vw_golf_2_Memphis написа:голф разбира се!
доказал се е достатъчно със здравината си...

голфове по моргите бол...

колко японски чикии си виждал по морги?


Ти каза всичко в едно изречение ... :lol: :lol: :lol:

еееми прав си е колегата, в едно изречение всичко се разбира :roll:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Re: Малка поправка!!!!!!! Много важно!!!!!!!!!!

Мнениеот musura » Нед 08 апр 2007 7:17


Jack_Sparrow написа:Сивик 5 1,6 VTi:
Обем на двигателя 1595 см3
Мощност 160 к.с.
При обороти 7600
Въртящ момент 150/7000 н*м
Газоразпределяне DOHC
0-100 км/ч 7.8 cек
Максимална скорост 215 км/ч
Разход на гориво 7.6 л/100км
Оборудвано тегло 1120 кг


Хайде сега отвори http://www.mobile.bg и виж колко обяви има за това японско чудо на техниката.

После пробвай с "Голф 3 2.0 GTI 16v" и ще разбереш за какво си говорим :wink:


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Нед 08 апр 2007 11:33


аз мога да отговоря веднага, сивик 160 коня няма дори и в немското мобиле :?


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Нед 08 апр 2007 11:47


devil_vas написа:аз мога да отговоря веднага, сивик 160 коня няма дори и в немското мобиле :?
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11175513102806078&f1=details
Това ще да е "кюстендилска подобрена" ... :lol: мноого съмнително ми изглежда


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 08 апр 2007 13:55


restless написа:
devil_vas написа:аз мога да отговоря веднага, сивик 160 коня няма дори и в немското мобиле :?
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11175513102806078&f1=details
Това ще да е "кюстендилска подобрена" ... :lol: мноого съмнително ми изглежда


С тези 180 коня, направо я смятай, че е 130 + "пълен тунонг" mhihih (чип, филтър, генерация) и собственика е сметнал на ум, че е къде 180 - 190 кончета :wink:

Иначе ако си говорим честно, просто са единици много вървящите ходни. В смисъл, че те са си вървящи за кубатурата, обаче ако човек наистина иска бещо по-бързо - по-добре да инвестира в някоя читава астра или голфче, въпреки, че читавите астри и те не са много :wink:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта