Трудно пали? Евентуално решение!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Трудно пали? Евентуално решение!

Мнениеот znainainai » Вто 27 мар 2007 19:23


Та сюжета е следния топла или студена няма значение върти кат :screwy оня стартер и няма палене. Вчера ходих при един познат и му се оплаках ,а той ми зададе само един въпрос " Мерил ли си колко волта държи в момента на стартиране?" аз викам не. Пича каза че " Ако в момента на стартиране падне под 10V ще запали ама друг път"?! Аз викам що? Той ми обясни:" КОМУТАТОРА СРАБОТВА НАД 10 ВОЛТА, ТАКА ЧЕ СТАРТЕРА МОЖЕ ДА СИ ВЪРТИ КАТ :screwy АМА НЯМА ЛИ 10V ЩЕ ЗАПАЛИ НА АЛБАНСКИЯ ПРАЗНИК!!!!"
Днес взех акумулатор от един познат пробвам с моя върти кат :screwy и не пали мера пада на 9,5V слагам другия докато и замириса на ключ и запали :yeaha:.
И двата без товар държат по 12,5V обаче моя кляка по време на стартиране хем е на около 2г. ,а този на моя приятел поне на 4г., някакъв немски.
Извода е ша си купувам акумулатор :cry:




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 27 мар 2007 19:26


честно казано за пръв път виждам комутатора да има такъв праг..
На Г2 навремето .. съм палил с половин оборот... едвам едвам.. със сигурност нямаше 10 в... пък си палеше а имаше и комутатор ;)
да не се окаже, че от смяната на АКутата сте ресетнали компира?


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 27 мар 2007 19:28


Колега пробвал съм с ресет неще и това е. Върти а не пали,слагам другия пали веднага. :D


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 27 мар 2007 19:33


Под 10V ако пада U на акумулатора при консумация от стартера се работи по случаите акумулатор или стартер. Дори и да няма праг комутатора искрата става мижава под 10V. Разбира се трябва да се премери и какво е напрежението при работещ мотор за да сме сигурни че акумулатора се зарежда до номинал.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 27 мар 2007 19:37


L&R написа:Под 10V ако пада U на акумулатора при консумация от стартера се работи по случаите акумулатор или стартер. Дори и да няма праг комутатора искрата става мижава под 10V.

Ми ще се купува акукмулатор :cry:
Обаче интересното е че като я тикна 1м и пали знам че не е полезно ама като бях в безизходица.
А втулките на стартера са сменяни декември така върти че ще накъса тампоните.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 27 мар 2007 19:40


Така ето ти един пример преди профилактика на стартер мерих около 10 волта при въртене, след 11,2V. Хубаво е да се замери и колко ампера дърпа стартера при въртене, но това изисква по-скъпо обурудване.
Акумулатора ако е обслужваем - замерване на гъстотата на електролита(при този метод грешка няма за здравето му).1,27 - 1,28 е идеален зареден акумулатор.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 27 мар 2007 19:42


И според мене е от акуто но ако имаш възможност вземи от някой акум. за 2-3дена и ако с него пали без проблем значи работата е ясна - нов. :wink:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 27 мар 2007 19:58


Колега, раздвам се, че се откри връзката между стартера и запалителната система, голям тормоз си беше тоя проблем :evil:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 27 мар 2007 19:59


NovobranecGT написа:Колега, раздвам се, че се откри връзката между стартера и запалителната система, голям тормоз си беше тоя проблем :evil:

Направо ми е... майката тоз моя котур. :(


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 28 мар 2007 6:17


Цялата хамалогия е от акумулатора оказа се че има прекъснала клетка която от време на време сработва и затова колата пали га си иска. :(


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 28 мар 2007 17:03


Днес ходих да вдигам патаклама понеже е гаранционен. Сега карам с акумулация на заем пали от раз върви даже леко качи оборотите на празен ход. Така че работата е ясна няма 10V няма палене звучи странно но вече е доказано!
Тъй че колеги стискайте палци да се уредя с ново аку :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта