ААZ-гори масло!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Съб 23 дек 2006 1:19


°niksi° написа:
kidgo написа:ще сменям хидроповдигачи !И ще ги сменям защото един от тях ми чука(явно е блокирал),а много трудно се остановява кой е той

Няма такива работи, много лесно се установява кой е.

Ас частите съм ги вземал от магазин в който работи мой много добър приятел и не е проблем ако майстора останови точно кой е да сменя само него и другите да ги върна,но ако има и малко съмнение-сменям наред!Не обичам да правя нещо наполовина,а щом има един заседнал,предполага се че и другите са напът!




Потребителски аватар
nylon
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1988
Местоположение: Русе

Мнениеот nylon » Съб 30 дек 2006 21:04


Ей направих си труд всичко да прочета по тая тема и неам думи колеги. Много интересни изказвания, направо колорит. Тряа да си със стаж поне 10 години като майстор в сервиз за френски коли, че да не са объркаш брат!
Ето я ся и мойта случка, да сме квит. Като го купих пасата ей така като колегата - гори масло и това е. Гледах турбината- "ККК" бетон, течове няма, антифриза бистър, маслото за 1000 км 0.5л. , сменам маслообирачи - ефект нула. И тогава един следобед изгасих пред гаража, гледам маслото и ми писна, вкарах го вътре и за вечеря мотора беше на земята, измих се, вечерях боб с наденичка и си легнах. След 2 дни сглобявах, но вече значително по-бавно. Нищо работа-само едни буталца Mahle с български сегменти на Дружба Разград. Даже главата както я махнах така я сложих, щото съм сопа. Е вече 120 000 км. колкото масло налея, толкова източвам - Fuchs TITAN 10w40 на 7 500 км. И тука никой повече не ща да ми казва, че турбото тряало да бута масло, вярно е, че от завода му го залагат, но аз много рядко давам пълна газ, не катеря 5 км. баири на думан и не си прегрявам маслото.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Съб 30 дек 2006 21:44


За неразбралите колеги на моя мотор са му правени всички манипулации изброени по-горе :arrow: Смяна на гумички на клапаните;препасване на клапаните;смяна на апсолютно всички гарнитури;оглед на турбината и т.н. Равносметката :arrow: Масло долято от наливане до източване - 0 (затова имам няколко туби вече с по 1л. масло в тях) Масло гори единствено при скорости над 150км/ч което всъщност се пада максималната скорост на мотора (157км/ч)


Потребителски аватар
nylon
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1988
Местоположение: Русе

Мнениеот nylon » Нед 31 дек 2006 11:51


и аз имам по един литър, от време на време се събират за цяла смяна да напрая без да купувам 8)


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Съб 24 мар 2007 16:46


Мисля да сменя сегментите,биелните лагери,водачи на клапани + всичките му гарнитури,защото имам съмнение че компресорните сегменти са добре а маслените ги няма никакви!А и един приятел със същия AAZ мотор ми каза че при него случая бил същия!Турбото пак го углеждах -не е умаслено,колата дърпа добре-не вярвам от него да го гори туй масло!Само незнам дали ще се размина бес смяна на бутала!?


Pasat1.6TD_87
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Pasat1.6TD_87 » Съб 24 мар 2007 18:14


Много зависи от начина на каране. Имал съм случаи от смяна до смяна нивото не мърда - но само извънградско "нежно" каране. А иначе в градско - "първи на сфетофара и газ до дупка" за 1000 км. може спокойно със същия автомобил да изгориш около 1 л масло.


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Пон 26 мар 2007 17:07


Днес ходих при майстора дето щеше да ми сменя сигментите и при по обстоен преглед се оказа че дерта идва от турбото!Мисля да го рециклирам,искат ми около 400лв.в Стара Загора!Някой ако има мнение за рециклирането да помага!А вариянт е да го взема и от морга,но ако някой знае какво да гледам като го вземам,ще съм му много благодарен да го сподели!Майстора дето ще рециклира старото гледаше някъкъв луфт но не разбрах точно къде е този луфт!

Последна промяна от kidgo на Пон 26 мар 2007 17:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Пон 26 мар 2007 17:42


kidgo написа:Мисля да сменя сегментите,биелните лагери,водачи на клапани + всичките му гарнитури,защото имам съмнение че компресорните сегменти са добре а маслените ги няма никакви!А и един приятел със същия AAZ мотор ми каза че при него случая бил същия!Турбото пак го углеждах -не е умаслено,колата дърпа добре-не вярвам от него да го гори туй масло!Само незнам дали ще се размина бес смяна на бутала!?

Драги ми kidgo,това което си замислил,/че и турбото след това/си кажи речи основен ремонт,а от опит знам че,ако не се извърши както трябва/точни замери на коляно-мотовилкова група,лагери-основни и биелни,цилиндри-за елипса,ключ на сегментите в цилиндъра и т.н./жална ти майка-няма да изкара много.Моят съвет/ако е така наистина/е смяна,коли бол.Успех.


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Пон 26 мар 2007 18:48


Vargal написа:
kidgo написа:Мисля да сменя сегментите,биелните лагери,водачи на клапани + всичките му гарнитури,защото имам съмнение че компресорните сегменти са добре а маслените ги няма никакви!А и един приятел със същия AAZ мотор ми каза че при него случая бил същия!Турбото пак го углеждах -не е умаслено,колата дърпа добре-не вярвам от него да го гори туй масло!Само незнам дали ще се размина бес смяна на бутала!?

Драги ми kidgo,това което си замислил,/че и турбото след това/си кажи речи основен ремонт,а от опит знам че,ако не се извърши както трябва/точни замери на коляно-мотовилкова група,лагери-основни и биелни,цилиндри-за елипса,ключ на сегментите в цилиндъра и т.н./жална ти майка-няма да изкара много.Моят съвет/ако е така наистина/е смяна,коли бол.Успех.

Mайстора ми каза че гори масло от турбото и ремонта отпада,въпроса е да рециклирам ли турбото и то при тези майстори в Стара Загора или да търся нещо на старо!А че е от турбото се обедих и аз, защото при средна гас и изваден маркуч одгоре се вижда как излиза на талази масълце!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 26 мар 2007 21:10


зависи кво ти предлага майстора като ремонт и срещу колко?


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Вто 27 мар 2007 9:20


kidgo написа:
Vargal написа:
kidgo написа:Мисля да сменя сегментите,биелните лагери,водачи на клапани + всичките му гарнитури,защото имам съмнение че компресорните сегменти са добре а маслените ги няма никакви!А и един приятел със същия AAZ мотор ми каза че при него случая бил същия!Турбото пак го углеждах -не е умаслено,колата дърпа добре-не вярвам от него да го гори туй масло!Само незнам дали ще се размина бес смяна на бутала!?

Драги ми kidgo,това което си замислил,/че и турбото след това/си кажи речи основен ремонт,а от опит знам че,ако не се извърши както трябва/точни замери на коляно-мотовилкова група,лагери-основни и биелни,цилиндри-за елипса,ключ на сегментите в цилиндъра и т.н./жална ти майка-няма да изкара много.Моят съвет/ако е така наистина/е смяна,коли бол.Успех.

Mайстора ми каза че гори масло от турбото и ремонта отпада,въпроса е да рециклирам ли турбото и то при тези майстори в Стара Загора или да търся нещо на старо!А че е от турбото се обедих и аз, защото при средна гас и изваден маркуч одгоре се вижда как излиза на талази масълце!
Добре е че не е болката от двигателя,а колкото до турбото и моето е така.При повече газ потича и повече масло,но то си изтича в картера,важното е да не го изхвърля директно през маркуча на изхода, и в смукателният колектор,което не ми се вярва.Другото е да не ти цапа въздушен филтър.


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Вто 27 мар 2007 15:49


Rabbit_TDI написа:зависи кво ти предлага майстора като ремонт и срещу колко?

Ами каза ми смяна на ремонтен комплект,тва точно какво включва не съм сигурен,но втулки и сегмент със сигурност!А пари ми иска 360 в най добрия случай!Можело да се стигне и до ускъпяване с 50-100лв,зависи от състоянието!Днес питах и в морга,казаха ми 300лв.и че било перфектно,даже се говореше за гаранция за качество и най вероятно ще го взема че дано имам късмет!


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Вто 27 мар 2007 20:28


Та това си е жив основен ремонт брато.Кви са тия втулки цилиндрови ли?То няма такива.Прави се шлайв,ако се наложи.


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Вто 27 мар 2007 21:20


Vargal написа:Та това си е жив основен ремонт брато.Кви са тия втулки цилиндрови ли?То няма такива.Прави се шлайв,ако се наложи.

За турбото говорим!


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Сря 28 мар 2007 10:00


kidgo написа:
Vargal написа:Та това си е жив основен ремонт брато.Кви са тия втулки цилиндрови ли?То няма такива.Прави се шлайв,ако се наложи.

За турбото говорим!

Извинявай,за 300лв.турбо с гаранция е добре.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта