Егати прецаках се в Юнитреид и проблема си остана?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Егати прецаках се в Юнитреид и проблема си остана?
Сега се връщам от Юнитреид,взеха ми 60 кинта уш за диогностика и чистене на дроселовата клапа и колата си е все така и ми казаха 725 лв за нова дроселова клапа.направо съм бесен.егати.Помагайте дали мога да намеря 2-ръка читава или какво да направя че колата взе да харчи 12-13 все едно карам ГТИ
Последна промяна от DIABLO 666 на Чет 29 мар 2007 15:00, променено общо 1 път.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Егати преебавката.
DIABLO 666 написа:Сега се връщам от Юнитреид,взеха ми 60 кинта уш за диогностика и чистене на дроселовата клапа и колата си е все така и ми казаха 725 лв за нова дроселова клапа.направо съм бесен.егати.Помагайте дали мога да намеря 2-ръка читава или какво да направя че колата взе да харчи 12-13 все едно карам ГТИ
Намира се в аутоплюс, аутохелп и подобни магазини на сименс вдо почти на половината цена - около 350-400лв.
Аз също сменях и взех от ауто плюс. Втора ръка не съм сигурен,че е добра идея. Аз като търсех намерих две ама ми искаха по 200-250лв. , та си взех нова. Ако е от нея проблема няма друго решение за съжаление. С кой мотор си?
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Егати преебавката.
astragt написа:DIABLO 666 написа:Сега се връщам от Юнитреид,взеха ми 60 кинта уш за диогностика и чистене на дроселовата клапа и колата си е все така и ми казаха 725 лв за нова дроселова клапа.направо съм бесен.егати.Помагайте дали мога да намеря 2-ръка читава или какво да направя че колата взе да харчи 12-13 все едно карам ГТИ
Намира се в аутоплюс, аутохелп и подобни магазини на сименс вдо почти на половината цена - около 350-400лв.
Аз също сменях и взех от ауто плюс. Втора ръка не съм сигурен,че е добра идея. Аз като търсех намерих две ама ми искаха по 200-250лв. , та си взех нова. Ако е от нея проблема няма друго решение за съжаление. С кой мотор си?
мотора е АKL 1.6 101 к.с играят ми много оборотите между 1200-1400.кажи откъде точно е за толкова пари и да хода да я купувам. че така се неиздържа.иначе ще взема да продам колата щото много мразя нещо да не е в ред
- Spectre™
- Мнения: 1631
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село София
- Контакти:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=27854
Приятелю и мен ме одрусаха така... Жалко, че не си видял темата...
Иначе Ауто Плюс за мен са най-добрия вариант....
П.П.
Ще помоля, ако може модовете да вмъкнат мнението на Диабло в старата тема.., та да има още едно "положително мнение", за този сервиз... и да си имат хората едно на ум...
Приятелю и мен ме одрусаха така... Жалко, че не си видял темата...

Иначе Ауто Плюс за мен са най-добрия вариант....
П.П.
Ще помоля, ако може модовете да вмъкнат мнението на Диабло в старата тема.., та да има още едно "положително мнение", за този сервиз... и да си имат хората едно на ум...

Последна промяна от Spectre™ на Чет 29 мар 2007 14:44, променено общо 2 пъти.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Егати преебавката.
на 1.6 101 коня, май беше млако по-скъпа
Аз я взех от Ауто плюс на Христо Ботев.
Но бъди сигурен, че е от нея, да не се окаже, че купуваш напразно, не е евтина. При мен се оказа, че проблема е бил в комп., но и клапата не беше съвсем редовна.

Аз я взех от Ауто плюс на Христо Ботев.
Но бъди сигурен, че е от нея, да не се окаже, че купуваш напразно, не е евтина. При мен се оказа, че проблема е бил в комп., но и клапата не беше съвсем редовна.
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Егати преебавката.
astragt написа:на 1.6 101 коня, май беше млако по-скъпа
Аз я взех от Ауто плюс на Христо Ботев.
Но бъди сигурен, че е от нея, да не се окаже, че купуваш напразно, не е евтина. При мен се оказа, че проблема е бил в комп., но и клапата не беше съвсем редовна.
ами от 2 места ми казаха че е тя,а един приател пак с голф 4 1.6 101 ми каза да зачистя на определено място клапата и щяло да се оправи поне той така направил.ще взема да го почерпя и да хванем да майсторим щото парите неса си малко а ако е само изцапана.а това се получи след като при първатя смяна на масло като я взех имах 0.500 мл повече.явно е метнало и готово
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Егати преебавката.
Чисти бавно, внимателно. Използвай дори клечки за ушлета. Почисти всички омазнени места. Писти. Не я знам как изглежда, но имам подобен проблем с опела си. След много внимателно почисване се оправи. Имай предвид да почистиш местата които са движими. Тя се отвяря да взима въздухче и явно нещо я задържа по отворена. Не мисля че е повредена. Успех!
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Егати преебавката.
chefito написа:Чисти бавно, внимателно. Използвай дори клечки за ушлета. Почисти всички омазнени места. Писти. Не я знам как изглежда, но имам подобен проблем с опела си. След много внимателно почисване се оправи. Имай предвид да почистиш местата които са движими. Тя се отвяря да взима въздухче и явно нещо я задържа по отворена. Не мисля че е повредена. Успех!
абе и аз така си мисля и накрая ще я разглоба,или ще запали или ще купя нова.кофтито е че незнам къде да почиствам и къде да пипна че да не стане авария.ако като я запаля оборотите са нормални и недавам газ да дига повече от 3000 уи е добре как мине и започва да играе а и като ми намалее бензина пак се нормализират(светне ли ми лампата за бензина е ок)иначе не е
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
диабло никак не съм сигурен но мисля принципа е следният: в зависимост от темературата на мотора компютъра подава нужното напрежение и някъде в дросела има електромагнит, който отваря и затваря клапата. Този електромагнит е твърде вероятно в предавателната си част да се е омазнил. Като е мазен не може да придърпва защото все пак е лектромагнит а не зъбно колело. Точно тази част при отварянето трябва да намериш.......дано съм помогнал.
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772 и 40 госта