Задната чистачка на Г2 мод.88 се включва при подаване на кон
Задната чистачка на Г2 мод.88 се включва при подаване на кон
Колеги,някой имал ли е подобен проблем?Когато подам контакт,задната чистачка се включва и не може да се спре по обичайния начин.Остава постоянно включена.Сложих нов ключ,замених и релето/от норм.работещ автомобил/но проблема остана.Ако някой може да ме насочи...ще съм мн.благодарен.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Опасявам се, че пробема ти е в таблото с релетата и предпазителите. Вътре. Там са едни стотици пластинки, наредени на няколко нива. Разглабянето е лесно, ама как се сглабя...
Иначе в първия момент си помислих да те насоча към датчика за нулево положение на задната чистачка, този дето е в редуктурчето на моторчетоа, но не знам защо ми се струва по-малко вероятно. Но пък е по-лесно за отремонтиране! Я първо от там почни, а...
ЕДИТвам си мнението!
Явно вчера пръстите са ми били по-бързи от мисълта!
Това, което съм писал е вярно, но са причини №№ 2 и 3!
Причина №1 предполагам е, че контакта в лостчето се е скапало. Дали е счупена пластинката и постоянно дава контакт или по някаква причина е залепнал контакта ще трябва ти да установиш, обаче. За сваляне на това лостче имаше някъде тема. Потърси. Не е чак толкова сложно
Успех!
Иначе в първия момент си помислих да те насоча към датчика за нулево положение на задната чистачка, този дето е в редуктурчето на моторчетоа, но не знам защо ми се струва по-малко вероятно. Но пък е по-лесно за отремонтиране! Я първо от там почни, а...
ЕДИТвам си мнението!
Явно вчера пръстите са ми били по-бързи от мисълта!

Това, което съм писал е вярно, но са причини №№ 2 и 3!
Причина №1 предполагам е, че контакта в лостчето се е скапало. Дали е счупена пластинката и постоянно дава контакт или по някаква причина е залепнал контакта ще трябва ти да установиш, обаче. За сваляне на това лостче имаше някъде тема. Потърси. Не е чак толкова сложно
Успех!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Имах същия проблем.
Повредата ти е в пропукани кабели в задната врата.
Горе при пантите има два гумени гофрирани маншона.
През десния минава тръбата за измиване на задното стъкло, а през левия кабелите за осветлението на номера и за двигателчето на чистачките. С времето изолацията на проводниците губи еластичност и започва да се пука и се получават проблемите.
Та вадиш маншона от двете страни ( към купето и към вратата) и оглеждаш кабелите, ако имат проблем ги режеш идин по един и ги удулжаваш с проводник 1.5 със силиконова изолация( еластична и не старее), като връзките оставяш във вратата и в купето.
Връзките изолираш добре по възможност с термофитни маншони.
ДА НЕ ЗАБРАВИШ ДА ОТКАЧИШ АКУМУЛАТОРА ПРЕДВАРИТЕЛНО!
Повредата ти е в пропукани кабели в задната врата.
Горе при пантите има два гумени гофрирани маншона.
През десния минава тръбата за измиване на задното стъкло, а през левия кабелите за осветлението на номера и за двигателчето на чистачките. С времето изолацията на проводниците губи еластичност и започва да се пука и се получават проблемите.
Та вадиш маншона от двете страни ( към купето и към вратата) и оглеждаш кабелите, ако имат проблем ги режеш идин по един и ги удулжаваш с проводник 1.5 със силиконова изолация( еластична и не старее), като връзките оставяш във вратата и в купето.
Връзките изолираш добре по възможност с термофитни маншони.
ДА НЕ ЗАБРАВИШ ДА ОТКАЧИШ АКУМУЛАТОРА ПРЕДВАРИТЕЛНО!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Trevor написа:Имах същия проблем.
Повредата ти е в пропукани кабели в задната врата.
Горе при пантите има два гумени гофрирани маншона.
През десния минава тръбата за измиване на задното стъкло, а през левия кабелите за осветлението на номера и за двигателчето на чистачките. С времето изолацията на проводниците губи еластичност и започва да се пука и се получават проблемите.
Та вадиш маншона от двете страни ( към купето и към вратата) и оглеждаш кабелите, ако имат проблем ги режеш идин по един и ги удулжаваш с проводник 1.5 със силиконова изолация( еластична и не старее), като връзките оставяш във вратата и в купето.
Връзките изолираш добре по възможност с термофитни маншони.
ДА НЕ ЗАБРАВИШ ДА ОТКАЧИШ АКУМУЛАТОРА ПРЕДВАРИТЕЛНО!


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта