Колата е внесена от Германия. за 1300 evro я купих от 1 собственик на 110000 хил.километра
.Със сервизна книжка и уж реални километри.за сега не харчи масло не ми загрява . Само ми се струва че гори много .10 градско а не я настъпвам много.
ABU двигателя добър ли е
- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:

Има коли и коли - знаеш:)
Моята е швейцарка и засега е ОК.
Смея да твърдя че и тропат повдигачите ама на студено и знам че не е проблем само на моята кола това, а на всички:)
НАй-добре е да не съм попаднал на някоя от тия дето тр да им се прави основен ремонт скоро:)
Засега АБУто си ме вози, аз си го гледам и СКОРО ТР ДА СМЕНЯМ МАСЛО



ХА Ха направихте го за смях това АБУ само защото сте правили ремонт на повечко АБУ мотори ами май от 1.6 на голф 3 това е най стария мотор като години на производство следователно са позвани повечко години а ремонт не се прави на двигател който не се есплоатира. на всички останали се прави. Карам АБУ 45 000 км за последните 2 години и нещо И до сега и се събират най много 10-тина дни през които не сам я вадил от гаража . По киломотраж е на 179000 вие кажете дали са реални аз не знам и не ме интересува. А най лошото е че АБУ то ми е от Италия.
Да светва ми лампата за маслото и то цели 4 пъти го правих този номер ама това щото перката ми не работеше на бързи обороти и колата стигаше почти 110 градуса и лампата светва спирам изтива паля и продължавам
след като си оправих вентилатора карам вече 30 000 и все още няма проблем
Така момчета можете ли да ми обясните защо този мотор които има заводски проблем със прегряването и смазването аз ня 4 пъти го поставям в екстремна ситуация точно проблемната му част и тои все още се движи
Май в италия е имало един читав АБУ и той е бил внесен точно в БГ и за щастие се е паднал точно на мен БЛАГОДАРЯ
))))
Да светва ми лампата за маслото и то цели 4 пъти го правих този номер ама това щото перката ми не работеше на бързи обороти и колата стигаше почти 110 градуса и лампата светва спирам изтива паля и продължавам
след като си оправих вентилатора карам вече 30 000 и все още няма проблем
Така момчета можете ли да ми обясните защо този мотор които има заводски проблем със прегряването и смазването аз ня 4 пъти го поставям в екстремна ситуация точно проблемната му част и тои все още се движи
Май в италия е имало един читав АБУ и той е бил внесен точно в БГ и за щастие се е паднал точно на мен БЛАГОДАРЯ

- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
До сега в форума не съм забелязал през последната 1 година при собствениците на абу повече от 2-3 да са се оплакали че са сменяли гарнитура на главата .....но при другите мотори има доста теми .....виж за проблеми с маслото има оплаквания.Не съм съгласен че абу духат гарнитурите повече от другите мотори....просто обръщам повече внимание на теми за абу ...и аз съм с такъв досега е перфектен....!
НИКОГА НЕ СЪМ КАЗВАЛ ЖСИЧКИ АБУ СА ТРОПНАЛИ.......
.
.
Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:39, променено общо 1 път.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Боби, заинтересува ме с предложението за манометър за маслото. Можеш ли да конкретизираш - къде по ДВГ може да се монтира /кабелите до таблото и уредчето за таблото ще си го измислим и ние/, от какъв автомобил да търсим части /по моргите, естествено
/, някакви особености по монтажа, детайли за правене/преправяне на струг/фреза, какво налягане да считаме за опасно ниско точно за този ДВГ...

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
anton76 написа:Колата е внесена от Германия. за 1300 evro я купих от 1 собственик на 110000 хил.километра
.Със сервизна книжка и уж реални километри.за сега не харчи масло не ми загрява . Само ми се струва че гори много .10 градско а не я настъпвам много.
Че колко искаш да ти гори градско(и то при условие,че си може би не го засякъл точно)А недей вярва на приказките на Шехерезада за Голфове дето горели 7/100 градско!Градското си градско брат и е най-променливия и труден за оценка разход.Засечи я на дълъг път(пълен резервоар догоре и после пак догоре) и тогава си реши!
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kokovanev написа:Чайник ли е, самовар ли е, незнам, но като гледам темите - май верно 1.8 по-често "издухва" гарнитура. Повторено е вече доста пъти - наистина АБУ НЕ е най-дуракоустойчивия ДВГ, произведен от ФВ. Дай да не се присмиваме и заяждаме, а да помислим конструктивно...![]()
колега- не си прав - този мотор е като 1.3 MH - полов мотор - монтиран на поло и г2 - много рядко ще видиш такъв мотор който не е омаслен над динамото, това се оправя само със смяна на гарнитурата на главата и главно на гарнитурата се къса уплатнителя на маслената магистрала,който в повечето гарнитури е гумен, вече има и такива с меден уплътнител,който до някъде оправят проблема ама до някъде - след това този мотор прераства в 1.4АБД и 1.6 АБУ - например Г2 моторите 1.6-EZ,RF,PN - е това са кокали мотори доказали се във времето - а по въпроса за гарнитурата -карам РФ-88год - досега гарнитура не е сменяна

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта