
ABU двигателя добър ли е
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
LEADER_ написа:Аз също карам такъв мотор и съм много доволен.Поне за сега нямам никакви проблеми.Недейте да го плюете чак толкова много този двигател
Естествено...въпрос на поддръжка-прав си колега.Няма лоши коли има лошо стоанисвани такива.Просто някои мотори си искат повече грижи и не прощават невниманието ,а други ,както много точно се е изразил един колега, са "по-дуракоустойчиви"!
- LEADER_
- Мнения: 313
- Регистриран на: Съб 03 юни 2006 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
hristian37 написа:LEADER_ написа:Аз също карам такъв мотор и съм много доволен.Поне за сега нямам никакви проблеми.Недейте да го плюете чак толкова много този двигател
евала явно си го гледаш добре - само следи за маслото описъл съм го в по предния ми пост![]()
![]()
Ами да ти кажа старая се колега.Маслото го сменям на около 7-8 хиляди.В тези времена е трудно човек да задели някой лев за по нова година кола и затова си я гледкам даже повече от жената

ха ха Датчик от Лада не прави тази грешка
Навремето като си купих лада 1500S ествено от ръка
Бях начинаещ шофор и естествено имах голям мерек знаете как е
карам си я няколко дена и почват да се извървят всички разбирачи да я гледат как е стока ли е колко пари сам я взел и други такива знаете как е и се оказа че няколко човека ми гледат монометара на маслото той едва се вдира стрелка и естесвено ми запалиха чергата
купил сам си бил барака издухана щяла всеки момент да скове и други такива. Направо да сам си купувал бутала сигменти и другите работи и да не сам я чакал да стягала ами да сам я правел че ако стегне било по лошо
Аз 19 годишен тогава колко ми трябва прибирам се в къщи отчаян от живота 1-2 дена не карам колата на 3 ден комшията ми ме пита ко става що не карам и аз му обяснявам за ко идва реч апък човека самоук такав майстор ама му се отдава и с по-голям опит сменил няколко руски машини.
запалих му колата гледа слуша огаси я и ми изкара точно този датчик прати ме на магазина струваше 8 лв тогава постави ми го
и се оказа че колата почна да дига масло и то доста добре за известно време след което постепенно пак спират да показват вярно.
Искам да те посъветвам колега не си прави такива експирименти и то точно с този датчик щото като го видиш след няколко месеца че не показва ше си мислиш че хората който са плюли мотора ти са се оказали прави и ще си рзабуташ иначе здравия мотор
Не си мисли че германеца дето е измислил колата е бил по прост и не е сложил такъв датчик.
)
иначе успех ако си решил и пиши какво е станало
))
Навремето като си купих лада 1500S ествено от ръка
Бях начинаещ шофор и естествено имах голям мерек знаете как е
карам си я няколко дена и почват да се извървят всички разбирачи да я гледат как е стока ли е колко пари сам я взел и други такива знаете как е и се оказа че няколко човека ми гледат монометара на маслото той едва се вдира стрелка и естесвено ми запалиха чергата
купил сам си бил барака издухана щяла всеки момент да скове и други такива. Направо да сам си купувал бутала сигменти и другите работи и да не сам я чакал да стягала ами да сам я правел че ако стегне било по лошо
Аз 19 годишен тогава колко ми трябва прибирам се в къщи отчаян от живота 1-2 дена не карам колата на 3 ден комшията ми ме пита ко става що не карам и аз му обяснявам за ко идва реч апък човека самоук такав майстор ама му се отдава и с по-голям опит сменил няколко руски машини.
запалих му колата гледа слуша огаси я и ми изкара точно този датчик прати ме на магазина струваше 8 лв тогава постави ми го
и се оказа че колата почна да дига масло и то доста добре за известно време след което постепенно пак спират да показват вярно.
Искам да те посъветвам колега не си прави такива експирименти и то точно с този датчик щото като го видиш след няколко месеца че не показва ше си мислиш че хората който са плюли мотора ти са се оказали прави и ще си рзабуташ иначе здравия мотор
Не си мисли че германеца дето е измислил колата е бил по прост и не е сложил такъв датчик.

иначе успех ако си решил и пиши какво е станало

- stefi_pavlov
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Самоков
- Контакти:
1.6 ABU може и да не е най-сполучливия мотор на ФВ,но според мен не е нужно да се сатанизира чак толкова.Тука като чета из форума излиза,че едва ли не буталата се движат на сухо и райберят цилиндъра и хвърчат стружки от ауспуха
,а това определено не е така .Зависи кой на колко каран и поддържан мотор е попаднал.Това , че при някой майстор са се случили няколко основни ремонта може да е означава,че се е специализирал по тези мотори и за това ходят при него,но не и нещо друго.Основни ремонти се правят на всеки един двигател като му дойде времето.За мен недомислица е мястото където е монтиран термостата .На тая пластмасова простотия и се изяжда с времето ръба и почва теч на антифриз,в резултат на което,ако не се забележи прегаря гарнитурата на главата.На моя след като побългарих захващането на корпуса на термостата,от който излизат щуцери за маркучите на охладителната система и го направих с болт и гайка/при AEE мисля,че е променена точно тая джаджа и е захваната по-надежно/вече не ми тече вода,смених си и гарнитурата на главата/както и на Пасата ми ,който е с 1.8 ABS/ ,защото ми изхвърляше водата от преливника на казанчето и вече около 50 хил.км.нямам никакви проблеми.Смених и водна помпа,но тук тя го играе и обтягаща ролка на ангренажния ремък и си е консуматив/струва 60 лв.,а ролка на ABS -40 лв./На 1.8 ABS също смених водна помпа/само дето се сменя доста по-трудно/.Повдигачите тракат докато е студена,но мотора не харчи масло ,върви си съвсем порядъчно като за 75 к.с.Въртящият момент от 126 Nm/2600 е нелошо постижение за 1.6 мотор от началото на 90-те. В градски условия дори мога да кажа,че колицата е доста пъргава.Иначе до около 130 не се дава на Г3 с 1.8 ABS/дето е с най-тъпо подбраните числа на скоростите с тая къса трета е ужасен/.Не е бегачка,но пък спрямо други коли със същата мощност си върви по-добре примерно на 400 м. е по-бърз от пежо 206 1.4 -75 к.с.,както и от астра 1.6/C16NZ/.На 5-та не тегли така добре защото е супер дълга и Vmax я прави на 4-та,но пък е икономичен.Супер доволен съм от разхода на гориво,смело мога да кажа,че това е най -икономичния бензинов мотор за Г3.Градско идва някъде 8-9,извън града ми гори около 6,като може да падне и под 6 ако се кара по-внимателно.Засега други проблеми да чукам на дърво с мотора точно съм нямал.Ако трябва сега да си купувам отново бензинов Г3 бих го взел с по-голям мотор 1.8 или 2Е ,просто защото са по-мощни и приятни за каране,но ако попадна на запазен 1.6 на добра цена не бих го пренебрегнал в никакъв случай.

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
на ABS -40 лв./На 1.8 ABS също смених водна помпа/само дето се сменя доста по-трудно/.Повдигачите тракат докато е студена,но мотора не харчи масло ,върви си съвсем порядъчно като за 75 к.с.Въртящият момент от 126 Nm/2600 е нелошо постижение за 1.6 мотор от началото на 90-те. В градски условия дори мога да кажа,че колицата е доста пъргава.Иначе до около 130 не се дава на Г3 с 1.8 ABS/дето е с най-тъпо подбраните числа на скоростите с тая къса трета е ужасен/.
За ABU добре!Писах,че няма лош двигател има лош стопанин и твърдо стоя зад тази теза!Просто някои двигатели искат повече контрол!
Но по-полека с оплювките по 1.8 ABS-а !Там не пипай!Защото времето е доказало,че това е най-добрият двигател на Голф произвеждан някога!А на този двигател се монтират не една ,а поне 5 разновидности(като комбинация на предавателни числа) напълно заменяеми скоростни кутии и то на едни и същи модели!Защо??? май и немците не могат а ти кажат -въпрос на избор или просто доказателсто за огромната и рядко срещана гъвкавост на този двигател по отношение на оборотите и предавателното число!
За ABU добре!Писах,че няма лош двигател има лош стопанин и твърдо стоя зад тази теза!Просто някои двигатели искат повече контрол!
Но по-полека с оплювките по 1.8 ABS-а !Там не пипай!Защото времето е доказало,че това е най-добрият двигател на Голф произвеждан някога!А на този двигател се монтират не една ,а поне 5 разновидности(като комбинация на предавателни числа) напълно заменяеми скоростни кутии и то на едни и същи модели!Защо??? май и немците не могат а ти кажат -въпрос на избор или просто доказателсто за огромната и рядко срещана гъвкавост на този двигател по отношение на оборотите и предавателното число!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: radotom и 97 госта