ABU двигателя добър ли е

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
LEADER_
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 03 юни 2006 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот LEADER_ » Пет 30 мар 2007 13:19


Аз също карам такъв мотор и съм много доволен.Поне за сега нямам никакви проблеми.Недейте да го плюете чак толкова много този двигател :D




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 30 мар 2007 13:22


LEADER_ написа:Аз също карам такъв мотор и съм много доволен.Поне за сега нямам никакви проблеми.Недейте да го плюете чак толкова много този двигател :D


евала явно си го гледаш добре - само следи за маслото описъл съм го в по предния ми пост :D :D :D


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 30 мар 2007 13:23


LEADER_ написа:Аз също карам такъв мотор и съм много доволен.Поне за сега нямам никакви проблеми.Недейте да го плюете чак толкова много този двигател :D

Естествено...въпрос на поддръжка-прав си колега.Няма лоши коли има лошо стоанисвани такива.Просто някои мотори си искат повече грижи и не прощават невниманието ,а други ,както много точно се е изразил един колега, са "по-дуракоустойчиви"!


Потребителски аватар
LEADER_
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 03 юни 2006 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот LEADER_ » Пет 30 мар 2007 13:47


hristian37 написа:
LEADER_ написа:Аз също карам такъв мотор и съм много доволен.Поне за сега нямам никакви проблеми.Недейте да го плюете чак толкова много този двигател :D


евала явно си го гледаш добре - само следи за маслото описъл съм го в по предния ми пост :D :D :D

Ами да ти кажа старая се колега.Маслото го сменям на около 7-8 хиляди.В тези времена е трудно човек да задели някой лев за по нова година кола и затова си я гледкам даже повече от жената :D


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 30 мар 2007 13:56


Един съвет от мен като почне да качва температурата над 90градуса парното до дупка да духа горещо и освобождаване от скорост и каране с обороти под 2000об/мин


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Пет 30 мар 2007 14:36


Ако на някой не му е нещо ясно по АБЪ-то да заповеда да му го разкажа и да му го покажа. Всичко съм научил от опит и става да си го земеш ма по добре не.


Потребителски аватар
LEADER_
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 03 юни 2006 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот LEADER_ » Пет 30 мар 2007 15:06


CCCP_FAN написа:Ако на някой не му е нещо ясно по АБЪ-то да заповеда да му го разкажа и да му го покажа. Всичко съм научил от опит и става да си го земеш ма по добре не.

Значи ако не дай си боже имам някакви ядове с мотора на моята колица ето към кой ще се обърна :D Надявам се да си ми в помощ колега


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Пет 30 мар 2007 16:15


за токовете прекъсване гаснене губене ма мощтност играене на обороти светлините в купето и тн питайте:)


Потребителски аватар
krasifon
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот krasifon » Пет 30 мар 2007 16:46


Колега,ако ти харесва колата си я вземай,всичко си е късмет. Е и аз смених гарнитура-късмет,но от тогава никакви проблеми.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 30 мар 2007 17:06


........

Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
hongi
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот hongi » Съб 31 мар 2007 16:24


ха ха Датчик от Лада не прави тази грешка
Навремето като си купих лада 1500S ествено от ръка
Бях начинаещ шофор и естествено имах голям мерек знаете как е
карам си я няколко дена и почват да се извървят всички разбирачи да я гледат как е стока ли е колко пари сам я взел и други такива знаете как е и се оказа че няколко човека ми гледат монометара на маслото той едва се вдира стрелка и естесвено ми запалиха чергата
купил сам си бил барака издухана щяла всеки момент да скове и други такива. Направо да сам си купувал бутала сигменти и другите работи и да не сам я чакал да стягала ами да сам я правел че ако стегне било по лошо
Аз 19 годишен тогава колко ми трябва прибирам се в къщи отчаян от живота 1-2 дена не карам колата на 3 ден комшията ми ме пита ко става що не карам и аз му обяснявам за ко идва реч апък човека самоук такав майстор ама му се отдава и с по-голям опит сменил няколко руски машини.
запалих му колата гледа слуша огаси я и ми изкара точно този датчик прати ме на магазина струваше 8 лв тогава постави ми го
и се оказа че колата почна да дига масло и то доста добре за известно време след което постепенно пак спират да показват вярно.

Искам да те посъветвам колега не си прави такива експирименти и то точно с този датчик щото като го видиш след няколко месеца че не показва ше си мислиш че хората който са плюли мотора ти са се оказали прави и ще си рзабуташ иначе здравия мотор
Не си мисли че германеца дето е измислил колата е бил по прост и не е сложил такъв датчик. :))
иначе успех ако си решил и пиши какво е станало :)))


Потребителски аватар
stefi_pavlov
Мнения: 144
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Самоков
Контакти:

Мнениеот stefi_pavlov » Нед 01 апр 2007 11:33


и аз съм с такъв мотор.и сам си много доволен карам го на газ, и си върви колата.и аз поткрепям тезата че не е е толкова вайно какав е модела а как е гледан.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 01 апр 2007 21:10


........

Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Пон 02 апр 2007 14:02


1.6 ABU може и да не е най-сполучливия мотор на ФВ,но според мен не е нужно да се сатанизира чак толкова.Тука като чета из форума излиза,че едва ли не буталата се движат на сухо и райберят цилиндъра и хвърчат стружки от ауспуха :lol: ,а това определено не е така .Зависи кой на колко каран и поддържан мотор е попаднал.Това , че при някой майстор са се случили няколко основни ремонта може да е означава,че се е специализирал по тези мотори и за това ходят при него,но не и нещо друго.Основни ремонти се правят на всеки един двигател като му дойде времето.За мен недомислица е мястото където е монтиран термостата .На тая пластмасова простотия и се изяжда с времето ръба и почва теч на антифриз,в резултат на което,ако не се забележи прегаря гарнитурата на главата.На моя след като побългарих захващането на корпуса на термостата,от който излизат щуцери за маркучите на охладителната система и го направих с болт и гайка/при AEE мисля,че е променена точно тая джаджа и е захваната по-надежно/вече не ми тече вода,смених си и гарнитурата на главата/както и на Пасата ми ,който е с 1.8 ABS/ ,защото ми изхвърляше водата от преливника на казанчето и вече около 50 хил.км.нямам никакви проблеми.Смених и водна помпа,но тук тя го играе и обтягаща ролка на ангренажния ремък и си е консуматив/струва 60 лв.,а ролка на ABS -40 лв./На 1.8 ABS също смених водна помпа/само дето се сменя доста по-трудно/.Повдигачите тракат докато е студена,но мотора не харчи масло ,върви си съвсем порядъчно като за 75 к.с.Въртящият момент от 126 Nm/2600 е нелошо постижение за 1.6 мотор от началото на 90-те. В градски условия дори мога да кажа,че колицата е доста пъргава.Иначе до около 130 не се дава на Г3 с 1.8 ABS/дето е с най-тъпо подбраните числа на скоростите с тая къса трета е ужасен/.Не е бегачка,но пък спрямо други коли със същата мощност си върви по-добре примерно на 400 м. е по-бърз от пежо 206 1.4 -75 к.с.,както и от астра 1.6/C16NZ/.На 5-та не тегли така добре защото е супер дълга и Vmax я прави на 4-та,но пък е икономичен.Супер доволен съм от разхода на гориво,смело мога да кажа,че това е най -икономичния бензинов мотор за Г3.Градско идва някъде 8-9,извън града ми гори около 6,като може да падне и под 6 ако се кара по-внимателно.Засега други проблеми да чукам на дърво с мотора точно съм нямал.Ако трябва сега да си купувам отново бензинов Г3 бих го взел с по-голям мотор 1.8 или 2Е ,просто защото са по-мощни и приятни за каране,но ако попадна на запазен 1.6 на добра цена не бих го пренебрегнал в никакъв случай.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 02 апр 2007 14:44


на ABS -40 лв./На 1.8 ABS също смених водна помпа/само дето се сменя доста по-трудно/.Повдигачите тракат докато е студена,но мотора не харчи масло ,върви си съвсем порядъчно като за 75 к.с.Въртящият момент от 126 Nm/2600 е нелошо постижение за 1.6 мотор от началото на 90-те. В градски условия дори мога да кажа,че колицата е доста пъргава.Иначе до около 130 не се дава на Г3 с 1.8 ABS/дето е с най-тъпо подбраните числа на скоростите с тая къса трета е ужасен/.

За ABU добре!Писах,че няма лош двигател има лош стопанин и твърдо стоя зад тази теза!Просто някои двигатели искат повече контрол!
Но по-полека с оплювките по 1.8 ABS-а !Там не пипай!Защото времето е доказало,че това е най-добрият двигател на Голф произвеждан някога!А на този двигател се монтират не една ,а поне 5 разновидности(като комбинация на предавателни числа) напълно заменяеми скоростни кутии и то на едни и същи модели!Защо??? май и немците не могат а ти кажат -въпрос на избор или просто доказателсто за огромната и рядко срещана гъвкавост на този двигател по отношение на оборотите и предавателното число!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: radotom и 97 госта