Тва е старо, последния път го бяха издули на 949 коня, имам филмчета как се ръчка по една писта и бълва огън през аспуха като ламя....не искам да знам колко харчи
ПИЧОВЕ, аз чух че в СОФИЯ, имало ГОЛФ 2 , 1200 к.с.
и щели да идват хора от завода да го гледат,
неква страшна машина , ама малко не ми се вярва, а знае ли човек
а и щяли да го дърпат с някав Mc Laren
Според EuroTuner този Голф е около 1200 кс. Много ме кефи но го гледах преди около година в списанието.
Ето и малка извадка от списанието:
Using a 15 percent drivetrain-loss calculation, at 8,000 rpm the car was over 1,000 flywheel horsepower. I'm making an educated guess that the car produced another few ponies in the 3,000 rpm that followed.
Значи само няколко наблюдения относно тази снимка.
* Двигатела е разположен по дължина на купето а не напречно както на Голфовете.
* Радиатора е отзад на купето, а това което се вижда отпред и прилича на радиатор е интеркулера. Заради това на другите снимки отзад се виждат решетки на хачбека.
* Размера на турбо компресора е ОГРОМЕН в сарвнение с К03 който е стандартният за 1.8Т мотор. На моята кола К03 е с размер по-близък до динамото (което се вижда до него)
* Кюнеца който излиза от огромното турбо е също така внушителен по размер. Подобава по-скоро на ауспух от фадрома от колкото от Голф.
Абе въобще ... готина кола ама незнам до колко е "Голф" ...
ПС. И още нещо което не се вижда на смиката, но го пишеше в списанието. Границата на оборотите на двигателя е 11000.
Този голф го следа от доста отдавна има опция до над 11хх к.с.
но атмосверните условия в щатите не му позвуляват, трансмисиите се натоварвали много и скоростната кутия се чупела, това знам от човек които работи в тунинг сервиз които е съеден на Дахалбак.
Мотора е на основа на старото С2