Искам да си сваля голфа поне с една врътка на пружините

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Съб 31 мар 2007 17:43


Срежеш ли пружините-намаляваш хода на амортесьора,тоест той спира да е толкова ефективен и колата става доста,доста по неустойчива,нестабилна и почва да вози като лодка-при неравност колата не се "успокоява" бързо.А тази неефективност води и до скапване на амортесьорите.....
Всичко това го казвам от личен опит... :wink:


Вземи си спортни пружини,а най добрия вариант-спортни пружини+спортни амортесьори,тогава вече колата "заспива",но и инвестицията не е никак малка де....




Потребителски аватар
petkovsky
Черният лебед
Мнения: 1403
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/с.Ставерци

Мнениеот petkovsky » Съб 31 мар 2007 20:51


ок колеги взех решение и ще си купя жълти прожини и решаваме проблема.Благодаря ви за мнениятя.Мисля че от стандартното по хубаво няма.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 31 мар 2007 21:20


УЗРЯ!!!!


Потребителски аватар
stoqn_gti
Мнения: 1278
Регистриран на: Сря 10 май 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот stoqn_gti » Нед 01 апр 2007 12:32


Колега точно по твоя случеи имаше тема която се казваше за или против рязането на прожини ако искаш потърси я :wink:

Но както виждам сам си се обедил че това хич не е добра идея от твоя страна за това вземи си спортни :wink:


Потребителски аватар
B_O_S_S_S
Мнения: 741
Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот B_O_S_S_S » Нед 01 апр 2007 20:32


hose написа:Срежеш ли пружините-намаляваш хода на амортесьора,тоест той спира да е толкова ефективен и колата става доста,доста по неустойчива,нестабилна и почва да вози като лодка-при неравност колата не се "успокоява" бързо.А тази неефективност води и до скапване на амортесьорите.....


ей това немога да го разбера, защо си мислиш че като са спортни пружините и сток амортисьор-а и няма проблеми за амортисьора ефекта е същия като да си удрежиш намотки. Да вярно е че от спортните пружини няма по-добро, но мисля че бъркаш с това, ако си удрежи намотка ще има проблеми с амортисьорите, апък ако сложи спротни пружини няма да има. Няма да има проблеми и в двата случая (за амортисьорите говоря) но колата губи стабилност когато е с рязани пружини (не е голяма разликата между другото аз съм с рязана намотка и даже и от време на време виждам по-добра стабилност но съм с 4-ри газови двойно действащи амортосьори може и от това да е )


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Нед 01 апр 2007 22:40


Както казах по рано-казвам го от личен опит и не ангажирам никого с това....
Една пружина обаче срежеш ли я-нарушаваш структура,КПД,всичко,абе скапваш я отвсякъде...

Всеки обаче си има собствено мнение по въпроса естествено....


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Пон 02 апр 2007 7:54


Вярно е,че не е добре за амортисьора,ако е стандартен,със спортна или с рязана пружина.Само,че спортната е доста по твърда от рязаната и от там на амортисьора ще му трябва по малко ход,а рязането помага по-скоро за външен вид на колата,но стабилнстта.............



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта