
Малка справка за едно TDI
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Малка справка за едно TDI
Колеги понеже мой приятел е правил днес обслужване на Голф 3 ТДИ 90кс. 1Zмотор искам да попитам тези които работят в магазин за авточасти колко струват 1.Трите ремъка 2.Въздушен,маслен и горивен филтър 3.Двете ролки и дали 350лв. е нормална цена за тези неща +масло и смяната им,че на мен ми се струва малко множко 

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Колега, не знам в Стара Загора за колко можеш да ги намериш, но ето какво е било при мен (двигателя е AHU, ама мисля че няма принципна разлика) :
ангренжен ремък - 40 лв.
ремък динамо - 25 лв.
ремък климатик (предполагам този е третия, за който питаш ?) - 14,40 лв.
въздушен филтър - от 10 до 25 лв. (зависи от марката)
маслен филтър - от 8 до 10-ина лв.
горивен филтър - пак там някъде (колкото масления)
ролките са скъпички - едната е 60 лв., другата - 80 лв. (SKF)
маслото съм го вземал за около 70-80 лв. (5W-40, синтетично)
Смятай какво се получава дотук, като има и труд. Имай предвид че филтрите и ремъците съм ги взеамл с известна отстъпка. Зависи къде са му правили смяната на твоя приятел - аз в представителя на VW във Велико търново съм сменял горивен филтър за 35 лв., за 20 лв. са ми занулявали брояча за смяна на масло, 10 лв. смяната на горивния филтър, 5 лв. смяната на маслото, 10 лв. проверка на ходова част (и нищо не ми казаха) - всичкото това за едно посещение; отделно ми предлагаха масло OMV за 120 лв. - както виждаш има цени и цени.
ангренжен ремък - 40 лв.
ремък динамо - 25 лв.
ремък климатик (предполагам този е третия, за който питаш ?) - 14,40 лв.
въздушен филтър - от 10 до 25 лв. (зависи от марката)
маслен филтър - от 8 до 10-ина лв.
горивен филтър - пак там някъде (колкото масления)
ролките са скъпички - едната е 60 лв., другата - 80 лв. (SKF)
маслото съм го вземал за около 70-80 лв. (5W-40, синтетично)
Смятай какво се получава дотук, като има и труд. Имай предвид че филтрите и ремъците съм ги взеамл с известна отстъпка. Зависи къде са му правили смяната на твоя приятел - аз в представителя на VW във Велико търново съм сменял горивен филтър за 35 лв., за 20 лв. са ми занулявали брояча за смяна на масло, 10 лв. смяната на горивния филтър, 5 лв. смяната на маслото, 10 лв. проверка на ходова част (и нищо не ми казаха) - всичкото това за едно посещение; отделно ми предлагаха масло OMV за 120 лв. - както виждаш има цени и цени.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Мерси колега
Знам че цените варират доста и много зависи от марката на елементите но аз карам АБФ а той попринцип е с по скъпичка потдражка но това 350лв ме стресира за едно обслужване
А на твоя мотор не са ли по скъпички частите или са същите като на 1Z п.п На моя човек са му казали че това са цени с отстъпки което още ме озадачи 



- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Ами моите цени с отстъпки (и то доста големи - да не кажа почти цени на едро) идваха около 325 лв., а 25лв. за труд за да се закръгли до 350 лв. ми се струва възможно. Нямам поглед върху това кое колко е скъпо за подръжка. Също мисля че двигател 1Z и моя нямат някаква особена разлика (в ремъци и др. консумативи) - ако бъркам нека кажат по-запознатите.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта