Засега в България не е известен подобен уред което го прави уникален и затова през 2004 година е подадена документация за патентоване като изобретение.
А, дали са успели да го патентоват ?:roll:
импулсно захранване
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19697
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
K22 написа:Засега в България не е известен подобен уред което го прави уникален и...
Да, да! Надявай се!
Знаеш ли от кога се използва ШИМ модулацията за захранващи системи?
За незапознатите: ШИМ (Широчинно-Импулсна Модулация)при токозахранващите системи използва ефекта на 'отрязването' на част от синосуидата на 220V-овото захранване, дето си го имате в контакта.
Например ри ШИМ=50% едната полувъна на синосуидата липсва напълно . По този начин ефективното напрежение става на полвина, т.е. 110V А тъй като P[W}=U*U/R, тоест, мощността е пропорционална на квадрата на напрежението, това занчи, че ако подавате 110V напрежение на 220V-ов уред, то мощността му ще е 1/4. Толкова ще консумира, но и толкова работа ще извършва.
Е не знам без чертежи и графики как да го обясня по-простичко...
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
K22 написа:Засега в България не е известен подобен уред което го прави уникален и затова през 2004 година е подадена документация за патентоване като изобретение.
А, дали са успели да го патентоват ?:roll:
такъв уред всеки си го има у тях ... прост регулатор за осветление - димер ... само че е с по малка мощност до 200 вата ... но принципа е същия - теристор и регулиране ...
истината е че няма икономия ... има регулиране ... малко свети ..малко плащаш и обратно .. не е вечен двигтаел

- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3966
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
колеги, аз притежавам 2 броя импулсни нагреватели за монтаж в съществуващи радиатори (с откачен ТЕЦ). ползвал съм ги 2 зими и гарантирам, че спестяват енергия. целия трик е в това, че старите (аналогови) електромери не могат да отчитат прецизно тези импулси и съм гледал с очите си как шайбата на електромера се колебае напред-назад при включен отоплител. започва да се върти едва след като се включи по-голям от мощността на ототплителя консуматор. произведени са от пловдивска фирма,но не знам дали е същата, за която се говори в темата.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
levonik написа:Със старите електромери е разбираемо. А с новите? Те засичали и стембай лампичката на телевизора / мой така се казваше/.
Новите засичат всичко. Засичат не консумацията на лампичката (която е светодиод и консумацията й е нищожна), ами консумацията на уреда в stand-by (стенд-бай) режим.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта