Дизелът Ми загрява

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 29 окт 2006 10:49


5. Не харчи масло/с 5 литра минавам 10 000 км./


Не е зле да си сменяш маслата по рано - на 7500 км - както пише производителя ... то има спор кое е важното предписание -на производителя на маслото или на колата но доколкото знам този с колата е с предимство :!: То ако си с свястно масло едва ли сегашния проблем има нещо общо и все пак - знае ли човек ....




Потребителски аватар
madfan
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: по света и у нас

Мнениеот madfan » Пон 30 окт 2006 9:24


TDI-RS написа:- по време на работа на двигателя има ли мехурчета идващи от обратният поток към разширителния съд?,
Ами при мен се наблюдават такива мехурчета,като подавам газ,........проблем ли е, и защо ако е такъв


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Пон 30 окт 2006 11:51


не е задължително да го взимаш в предвид, но това е първият признак за "тръгнала" глава или "издухани" гарнитури - само си помисли от къде ще идват тези мехурчета, като системата е под налягане и е обезвъздушена!


Потребителски аватар
Inch High
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 13 окт 2006 16:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

обезвъздушаване на радиатора

Мнениеот Inch High » Пон 02 апр 2007 21:45


Като говорим за температури и антифризи>

Псат ТДИ 1.9 1996г
сам ли се обезвъздушава:
май останах без вода и карах около 20км, но темп не показа пове4е от 95 градуса.

дали имам сериозен проблем, 4е маи от някаде изти4а водата, парното ми духа студено въпреки показания от 90 градуса...


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Пон 02 апр 2007 21:49


vaskokay написа:Забравих да уточня следното:
1.Мотора е 1.9 TD 11 м. 1993 г.
2.Смених водната помпа преди 5000 км
3.Температурата в радиатора е нормална и поради това вентилатора включва за кратко и изключва
4.Колата няма климатик
5Преди няколко седмици изкачвах Витиня по магистралата с 120 км/ч и температурата се вдигна до 120 градуса и замига червената лампа на таблото.Когато вдигнах капака видях че е леко просълзил антифриз от маркуча влизащ в разширителния съд
5. Не харчи масло/с 5 литра минавам 10 000 км./
6.Антифриза също не намалява
7.На каква диагностика да я карам.

имах същия проблем , моя даже беше без перка ама същата работа , има некъкъф дамар ама не знам какъв е
термостат??? маи там е дамара


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пон 02 апр 2007 22:05


брато според мен ,не сам сигурен ,ама на един приател сащото какво ли не смени докато не го откара до фолксваген сервиз.
И на края след като го зака4иха на компиутьра се оказа спукана риза
В последствие я смениха и вси4ко си доиде на миястото
Пожелавам ти да не е това ама прости казвам 4е ..............може И :roll:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 03 апр 2007 18:22


vlado_88 написа:брато според мен ,не сам сигурен ,ама на един приател сащото какво ли не смени докато не го откара до фолксваген сервиз.
И на края след като го зака4иха на компиутьра се оказа спукана риза
В последствие я смениха и вси4ко си доиде на миястото
Пожелавам ти да не е това ама прости казвам 4е ..............може И :roll:


Е тоя "компиутър" ми зе акъла щом открива и спукани ризи :shock


bat miav
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот bat miav » Вто 03 апр 2007 19:21


Провери дали не ти запушен клапана на капачката на разшерителния съд .В маркучето което връща в разшерителния съд може да има бленда с малък отвор който е запушен .След това идва ред на датчика и другите неща за които са писали колегите .А и дизелите работят на по висок температурен режим .


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пет 06 апр 2007 6:02


Нормално е да включва перката след 97 - 98града, а на вашите модели може и на 100 да е. Нека не забравяме, че дизела си иска температурата (то това е едно от най-важните неща). Но все пак си мисля, че 120градуса е прекалено много :dontknow:


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Съб 07 апр 2007 16:36


Първо не е лошо да провериш дали идва някъква течност към разширителния съд.Много често се случва да се запуши в краищата защото отворите са сравнително малки!Когато това се случи няма как да се обезвъздуши напълно системата и ефекта е точно такъв.А иначе перката трябва да се вкл. на 1ва степен при 95 и на 2ра степен на 105 градуса.Успех!


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Съб 07 апр 2007 16:48


Stivi написа:

Е тоя "компиутър" ми зе акъла щом открива и спукани ризи :shock
:да:


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Вто 10 апр 2007 23:32


на мен днеска ми се случи следното-стоя си аз в задръстването между ул."Оборище" и румънското посолство и гедам стрелката на 110* :shock и така докато се качих на Цариградско,след това се оправи и като влезнах в Младост до 43 блок пак същата работа.Слезнах отворих капака и перките се въртяха и двете ,но ми се сториха слабички.Та искам да попитам тая 2-ра скорост на вентилатора кога или по-точно на колко градуса се вкючва аджаба и това нормални градуси ли са за по-топлото време,защото до сега не го е правила тоя номер,а колата я имам от зимата :?:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 11 апр 2007 14:33


bulaki написа:на мен днеска ми се случи следното-стоя си аз в задръстването между ул."Оборище" и румънското посолство и гедам стрелката на 110* :shock и така докато се качих на Цариградско,след това се оправи и като влезнах в Младост до 43 блок пак същата работа.Слезнах отворих капака и перките се въртяха и двете ,но ми се сториха слабички.Та искам да попитам тая 2-ра скорост на вентилатора кога или по-точно на колко градуса се вкючва аджаба и това нормални градуси ли са за по-топлото време,защото до сега не го е правила тоя номер,а колата я имам от зимата :?:

За това на колко градуса се включва втората скорост има писано доста - мисля някъде около 98 (+/-), но това е температура на антифриза в долния казан на радиатора, която може да се различава от температурата в маркуча близо до главата, където са другите датчици.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Чет 12 апр 2007 20:29


Ако мислиш,че не ти вкл. 2рата степен защо не я провериш като премостиш датчика на радиатора?На мен ми се струва че май няма да имаш проблем с перката като цяло,а по скоро с показанията на таблото!Опитай с друг датчик!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 157 госта