за всичките са различни процедурите-и пише за навсякъде: NOTE: where a load proportioning valve is fitted, this should be actuated to allow the fluid through.
предполагам че имаш такова чудо и то в причината да ти задържа едното колело. само че нямам идея как се активира или къде стои.
Въпрос за лагери на задни дискове
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Последна промяна от vaskoto1 на Нед 24 апр 2005 9:58, променено общо 1 път.
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
casper ти се смееш мен ми се реве
ебах майка му толко кинта вкарах по тия глупости,
са ако се окаже че е нещо друго си отрежа главата....
точногамислимчешсаопраимсибамишкаушото......
вместо да си купим усилвател са да не идат другаде парите
че ак остане така еба майка и и кола тя нема наваксване братче,
завирам я у гаража и ша юрим ГТИ летоска....

ебах майка му толко кинта вкарах по тия глупости,
са ако се окаже че е нещо друго си отрежа главата....
точногамислимчешсаопраимсибамишкаушото......
вместо да си купим усилвател са да не идат другаде парите
че ак остане така еба майка и и кола тя нема наваксване братче,
завирам я у гаража и ша юрим ГТИ летоска....
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
твоя абс е Teves Mk 20 GI/TCS.
All models: pressurised equipment can also be used.
With EDL: DO NOT allow pressurised equipment to exceed 1 bar.
With EDL: If brake system repeared due to fluid loss or reservoir chamber empty-bleed brakes using suitable diagnostic equipment!.
иначе обезДушаването е както си го направил-няма особености-почваш от задно дясно, задно ляво, предно дясно, предно ляво.
SWITCH THE IGNITION OFF!!! А НЕ КАКТО ТЕБЕ НА ON!
All models: pressurised equipment can also be used.
With EDL: DO NOT allow pressurised equipment to exceed 1 bar.
With EDL: If brake system repeared due to fluid loss or reservoir chamber empty-bleed brakes using suitable diagnostic equipment!.
иначе обезДушаването е както си го направил-няма особености-почваш от задно дясно, задно ляво, предно дясно, предно ляво.
SWITCH THE IGNITION OFF!!! А НЕ КАКТО ТЕБЕ НА ON!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
нал'ти викам - за load proportioning valve нищо ми не е ясно...
предполагам че е електрически клапан някъв дето пропорционира лоуда като има АБС задействан-демек ситуейшън на пато...
ама кой е какво е защо е-тайна майна...
ще почопля и ако имам резултат-ще споделя.
иначе ти опитай с игнишън офф да ги обезДушиш па да видиме.
предполагам че е електрически клапан някъв дето пропорционира лоуда като има АБС задействан-демек ситуейшън на пато...

ама кой е какво е защо е-тайна майна...
ще почопля и ако имам резултат-ще споделя.
иначе ти опитай с игнишън офф да ги обезДушиш па да видиме.
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
още не съм се занимавал да разглобявам пак,
ама мноо бърже да ми кажете трудно ли се сменят
тръбичките на спирачките....има евтиния в момента на
stainless steel brake lines и се чудим те...
знам че поне на ръчната накрая на жилото дето има маншонче
е прокинато, и зимно време ако влезе вода студ и замpъзва и не връща...
ама мноо бърже да ми кажете трудно ли се сменят
тръбичките на спирачките....има евтиния в момента на
stainless steel brake lines и се чудим те...
знам че поне на ръчната накрая на жилото дето има маншонче
е прокинато, и зимно време ако влезе вода студ и замpъзва и не връща...
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
еми аз да вкарам пак ъпдейт....
седим си са в пасатора, днеска ми дойдаха диагностичните
кабеляци от шенжен, чайна, ди ейч ел мамата си трака,
четири дена от жълтурковците до вирджиния...еб@...
закачаме си лаптопчето, кабелчетата, контакт, лампи мампи,
VAG-COM-a работи на пушка, само дето тъпия ОБД е едно,
няма много функции, като закачих одеве на ГТИ-то и паднах...
както и да е, отваряме и-си-ю-то после отваряме АБС модулчето...
А МАМООООООООО тфа изака двайсе хиляди милиона фоулт кода беее
сички сензори били прееб@ни, как мама ти деб@ ша са прееб@ни
като го знам сто процента че работи зимата карах с летни гуми
и го усещам абс-а как ми киква ин на педала, като нема грип
и с тия гуми на лед ме има за идиот.....
та ето за кфо става въпрос:
VAG-COM Version: Release 303.1
Control Module Part Number: 535 907 379 F
Component and/or Version: ABS/EDS TEVES 02
Software Coding:
Work Shop Code:
7 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
35-00 - -
00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45)
35-00 - -
00287 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Right (G44)
16-00 - Signal Outside Specifications
00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)
04-00 - Mechanical Malfunction
00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46)
04-00 - Mechanical Malfunction
00287 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Right (G44)
04-00 - Mechanical Malfunction
00599 - Plausibility of Pressure/Brake Light Switch
04-00 - Mechanical Malfunction
и пак имам стария проблем - втори път обезвъздуших,
дори и предните, и пак като напомпя педала десетина пъти
изскочат двете лампи и веднага изгаснат....
нервирам се и ша го фърла тоа пасат. аман значи.
тамън бех приготвил паре за навигация и компютър
в колата и те......маа му...
а и пише че е ABS/EDS TEVES 02!
Te:

седим си са в пасатора, днеска ми дойдаха диагностичните
кабеляци от шенжен, чайна, ди ейч ел мамата си трака,
четири дена от жълтурковците до вирджиния...еб@...
закачаме си лаптопчето, кабелчетата, контакт, лампи мампи,
VAG-COM-a работи на пушка, само дето тъпия ОБД е едно,
няма много функции, като закачих одеве на ГТИ-то и паднах...
както и да е, отваряме и-си-ю-то после отваряме АБС модулчето...
А МАМООООООООО тфа изака двайсе хиляди милиона фоулт кода беее
сички сензори били прееб@ни, как мама ти деб@ ша са прееб@ни
като го знам сто процента че работи зимата карах с летни гуми
и го усещам абс-а как ми киква ин на педала, като нема грип
и с тия гуми на лед ме има за идиот.....
та ето за кфо става въпрос:
VAG-COM Version: Release 303.1
Control Module Part Number: 535 907 379 F
Component and/or Version: ABS/EDS TEVES 02
Software Coding:
Work Shop Code:
7 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
35-00 - -
00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45)
35-00 - -
00287 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Right (G44)
16-00 - Signal Outside Specifications
00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)
04-00 - Mechanical Malfunction
00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46)
04-00 - Mechanical Malfunction
00287 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Right (G44)
04-00 - Mechanical Malfunction
00599 - Plausibility of Pressure/Brake Light Switch
04-00 - Mechanical Malfunction
и пак имам стария проблем - втори път обезвъздуших,
дори и предните, и пак като напомпя педала десетина пъти
изскочат двете лампи и веднага изгаснат....
нервирам се и ша го фърла тоа пасат. аман значи.
тамън бех приготвил паре за навигация и компютър
в колата и те......маа му...
а и пише че е ABS/EDS TEVES 02!
Te:

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
провери и почисти коронките на всички сензори-изключая преден десен-за него нищо не ти пише че му е скапано-само го вади като сензор и-нищо.
цялата лява страна ти плаче за чистене на сензорите...
отзад дясно сигнала не съвпада-опитай да свалиш старата коронка от стария диск (внимателно през дупките с едно криво джелезо и става-свалял съм) и ги сравни-подозирам че новата не отговаря съвсем (като се има предвид че ти пратиха различен калипер-какво пречи да са ти омазали коронката).
няма нищо страшно-прегледай им и буксите за окиси и почисти.
после ресет с ваг ком и си пушка!
цялата лява страна ти плаче за чистене на сензорите...
отзад дясно сигнала не съвпада-опитай да свалиш старата коронка от стария диск (внимателно през дупките с едно криво джелезо и става-свалял съм) и ги сравни-подозирам че новата не отговаря съвсем (като се има предвид че ти пратиха различен калипер-какво пречи да са ти омазали коронката).
няма нищо страшно-прегледай им и буксите за окиси и почисти.
после ресет с ваг ком и си пушка!

- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
Коронките за АБС-а бяха поръчани от друго място,
не отдето калипера дойде... Гледах ги, едно към едно със стаарите,
инсталирани са си наред, сензорите ги изчистих с метална
четчица като правих лагерите да паднат всички боклуци,
чисти са като на бебе дупе...
Ресетнал съм кодовете още оня ден, де да видим дали ще
се появят наново... Обезвъздушавах нали втори път,
са си спира пушка, даже до Вашингтон ходих завчера,
само дето прави същата мизерия - като напомпя педала
няколко пъти и святкат за секунда и гаснат...
не отдето калипера дойде... Гледах ги, едно към едно със стаарите,
инсталирани са си наред, сензорите ги изчистих с метална
четчица като правих лагерите да паднат всички боклуци,
чисти са като на бебе дупе...
Ресетнал съм кодовете още оня ден, де да видим дали ще
се появят наново... Обезвъздушавах нали втори път,
са си спира пушка, даже до Вашингтон ходих завчера,
само дето прави същата мизерия - като напомпя педала
няколко пъти и святкат за секунда и гаснат...
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ице мисля че това вече е нормално бате-като припомпаш педала губиш вакуум и от сервото и налягане на АБСа и 300 чуда. и светка.
той веднага си ги наваксва де и затва гасне.
пробвай следващия път като дадеш контакт първия път след като си угасил колата да го задържиш на контакт без да палиш. и гледай лампата на АБСа-трябва да почне да мига в 4 групи с едно по дълго мигане за разделяне на кодовете.
запиши какво ще ти каже и после го сравни с това дето ти го казва лаптопа.
трябва да получиш или 1-1-1-1 или 4-4-4-4 за да няма лошо.така поне е моя де...ама все пак аз съм с друг АБС...по стария.
той веднага си ги наваксва де и затва гасне.
пробвай следващия път като дадеш контакт първия път след като си угасил колата да го задържиш на контакт без да палиш. и гледай лампата на АБСа-трябва да почне да мига в 4 групи с едно по дълго мигане за разделяне на кодовете.
запиши какво ще ти каже и после го сравни с това дето ти го казва лаптопа.
трябва да получиш или 1-1-1-1 или 4-4-4-4 за да няма лошо.така поне е моя де...ама все пак аз съм с друг АБС...по стария.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта