Увеличаване на оборотите на празен ход при Голф 2

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
fikata
Мнения: 130
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Увеличаване на оборотите на празен ход при Голф 2

Мнениеот fikata » Пет 09 мар 2007 17:13


Колеги искам да попитам колко трябва да бъдат оборотите на празен ход при Голф 1.6тди,защото след като я запаля работи известно време на 750-800 оборота след това качва постепенно с около 50-100 оборота,което мисля че е нормално.Притеснението ми идва че след това качва рязко и осезаемо до 1050 -1100.При това положение ако я загася и отново я запаля пак работи на 850-900 и след същия интервал от време пак ги качва.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 09 мар 2007 17:17


Според мен оборотите на празен ход трябва да са стабилни, и при този двигател да са около 800- 850. В началото може да са по-високи само при дръпнат авансьор. А за причините ... :dontknow:


fikata
Мнения: 130
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fikata » Пет 09 мар 2007 17:33


Мерси колега.Що се отнася до авансиора от известно време като го дръпна се връща сам.Как да го оправя?Проблема с оборотите обаче е от преди това.Колата е с климатик и да не би това да е причината.Като го вкл. оборотите падат. на 750.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 09 мар 2007 17:45


Ами той и на моята двойка беше така, сама в крайно положение се застопоряваше, иначе си се връща сам, но той и без това не ти трябва след като запалиш. Не знам как се оправя това, аз така си го карах. А за климатика - серийно е или е слаган допълнително? По принцип е нормално малко да падат оборотите като включиш климитика, но не много. Някъде имаше тема за падане на обороти при включване на климатик, потърси с търсачката за видиш дали симптомите са същите.


fikata
Мнения: 130
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fikata » Сря 04 апр 2007 12:22


:arrow:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 05 апр 2007 1:38


ходи първо да ти направят цетровка,и някои после да ти регулира помпата :wink:
ама си намери 4овек които знае какво прави


Потребителски аватар
naka_76
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот naka_76 » Чет 05 апр 2007 17:03


идея,

измери дали след точно 3 мин, се качват оборотите . Имам нещо наум :idea:


fikata
Мнения: 130
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fikata » Чет 05 апр 2007 18:08


Имаш Л.С.


Потребителски аватар
naka_76
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот naka_76 » Чет 05 апр 2007 18:15


За оборотите. Има една особенност на системата за подгряване( релето за подгрева). За по-добър комфорт, след като запалиш подгрева остава включен още 3 мин. Това го прави при всяко палене , ако температурата на мотора е по-малка от 60градуса.. Така динамото е много натоварено и тормози мотора. При мене също е така, само , че , аз го хванах не по обороти (имам навик да паля на обогатител), а го хванах , че почва да зарежда като хората след известно време (имам волтмер).

Изчетох упътването за Г3 на руски и там е обяснено надълго и широко за тоя подгрев.

Направи си опит. Палиш и след това махни релето за подгрева, ако се вдигнат оборотите , значи е това. На релето пише 102, долния ред най-дясно, голямо реле.

Това подгряване , допълнителното може да се избегне. Сменя се един чарк вътре в релето. Аз не съм го махнал напълно , а го направих 30 сек. Ако искаш ще обяснявам как става номера :wink:


Потребителски аватар
_KOKI_
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 19:28
Автомобил: vw touran
Двигател:
Местоположение: Gorna Ogiahovica
Контакти:

:)

Мнениеот _KOKI_ » Чет 05 апр 2007 20:28


Има възможност и въздух в с-мата да прави такива номера


Потребителски аватар
naka_76
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот naka_76 » Чет 05 апр 2007 20:34


Възможно е , но тогава тресе доста и работи нестабилно.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Цецо78 и 140 госта