Увеличаване на оборотите на празен ход при Голф 2
Увеличаване на оборотите на празен ход при Голф 2
Колеги искам да попитам колко трябва да бъдат оборотите на празен ход при Голф 1.6тди,защото след като я запаля работи известно време на 750-800 оборота след това качва постепенно с около 50-100 оборота,което мисля че е нормално.Притеснението ми идва че след това качва рязко и осезаемо до 1050 -1100.При това положение ако я загася и отново я запаля пак работи на 850-900 и след същия интервал от време пак ги качва.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами той и на моята двойка беше така, сама в крайно положение се застопоряваше, иначе си се връща сам, но той и без това не ти трябва след като запалиш. Не знам как се оправя това, аз така си го карах. А за климатика - серийно е или е слаган допълнително? По принцип е нормално малко да падат оборотите като включиш климитика, но не много. Някъде имаше тема за падане на обороти при включване на климатик, потърси с търсачката за видиш дали симптомите са същите.
- naka_76
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
За оборотите. Има една особенност на системата за подгряване( релето за подгрева). За по-добър комфорт, след като запалиш подгрева остава включен още 3 мин. Това го прави при всяко палене , ако температурата на мотора е по-малка от 60градуса.. Така динамото е много натоварено и тормози мотора. При мене също е така, само , че , аз го хванах не по обороти (имам навик да паля на обогатител), а го хванах , че почва да зарежда като хората след известно време (имам волтмер).
Изчетох упътването за Г3 на руски и там е обяснено надълго и широко за тоя подгрев.
Направи си опит. Палиш и след това махни релето за подгрева, ако се вдигнат оборотите , значи е това. На релето пише 102, долния ред най-дясно, голямо реле.
Това подгряване , допълнителното може да се избегне. Сменя се един чарк вътре в релето. Аз не съм го махнал напълно , а го направих 30 сек. Ако искаш ще обяснявам как става номера
Изчетох упътването за Г3 на руски и там е обяснено надълго и широко за тоя подгрев.
Направи си опит. Палиш и след това махни релето за подгрева, ако се вдигнат оборотите , значи е това. На релето пише 102, долния ред най-дясно, голямо реле.
Това подгряване , допълнителното може да се избегне. Сменя се един чарк вътре в релето. Аз не съм го махнал напълно , а го направих 30 сек. Ако искаш ще обяснявам как става номера

- _KOKI_
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 19:28
- Автомобил: vw touran
- Двигател:
- Местоположение: Gorna Ogiahovica
- Контакти:
:)
Има възможност и въздух в с-мата да прави такива номера
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Цецо78 и 140 госта