Проблем - топъл = 4000 оборота

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
milenkrastew
Мнения: 112
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Проблем - топъл = 4000 оборота

Мнениеот milenkrastew » Съб 07 апр 2007 10:53


от 4 месеца имам следния проблем : сутрин пали и държи нормални обороти , но когато загрее при изключванен на скорост / на свободна двигателя двига 4 х. оборота. на бензин е ок. смених стъпковия - не е той , имах проблем с гърнето - не е , филтъра на въздуха нов. двигателя е 1.8 абс 90 к.с. газта е ренцо КАКВО СТАВА И КОЙ МОЖЕ ДА ГО ОПРАВИ ЧЕ МИ ПИСНА
mod edit: dobrinb




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 07 апр 2007 13:23


изключи клемата на акумулатора за 2-3 минути да пробваш да не е натрупал грешки компа.


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Съб 07 апр 2007 13:29


В кутията на въздушния филтър има една клапа виж да не ти прави белята тя!


Потребителски аватар
milenkrastew
Мнения: 112
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот milenkrastew » Нед 08 апр 2007 10:20


клвмата съм я свалял нееднократно за да чистя грешки - не е от там , включвах я и на тестер за грешки -няма , а и ако е отр там вероятно ще го прави и на бензин.

а за клапата от долната страна на филтъра как да я проверя и каква роля има тя за смесообразуването , не е ли за зима/лято


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 08 апр 2007 11:51


На запален двигател размърдай моноинжекцията и виж дали има някаква промяна - може да ти се е прокъсал тампона на моното.


Потребителски аватар
milenkrastew
Мнения: 112
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот milenkrastew » Нед 08 апр 2007 12:07


тампона е ок - като го местя - не мени обороти,
какво ли не съм пробвал


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 08 апр 2007 22:03


щом всичко друго е ок мисля че сместта ти е много богата - пробвай да навиеш малко болчето за сместта на изпарителя и да видиш как ще е работата.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 08 апр 2007 22:04


Не си спомням добре , но рензото има ли байпасна газ?
Демек втора "врътка" на изпарителя - не тази за чувствителността на мембраната.


Потребителски аватар
milenkrastew
Мнения: 112
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот milenkrastew » Сря 25 апр 2007 12:49


болта е завит почти до макс , ако го дозавия- 2-3мм ход гасне , а що се касае за байпасна газ - къде да гледам за нея?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 25 апр 2007 20:19


milenkrastew написа:болта е завит почти до макс , ако го дозавия- 2-3мм ход гасне , а що се касае за байпасна газ - къде да гледам за нея?

щом е завит докрай е възможно гумичка в изпарителя да ти прави проблем, да изтърва и да пуска много газ.
не е нормално да е толкова чувствителен - всмисъл че трябва 1 оборот да не променя толкова нещата а ти както описваш - мръдваш и няма обороти.
Може там да е проблема.
Успех!!!


Потребителски аватар
milenkrastew
Мнения: 112
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот milenkrastew » Чет 26 апр 2007 12:09


има лигика - в неделя ще го пробвам , благодаря



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта