Маховик ABF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Маховик ABF

Мнениеот rusiq_24 » Пон 09 апр 2007 12:22


Колеги търсех из форума но не намерих точното инфо което ми трябва.Значи някой знае ли точното тегло на маховиците на ABF и на G60 и дали са съвместими понеже ми подхвърлиха че на G60 е по лек и става за ABF :wink:




Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Пон 09 апр 2007 16:44


Ако ти е 228мм значи става.За кг не знам.И баце къв ти е проблема твоя да го олекотиш. :D


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 09 апр 2007 16:59


Ами не е проблем да го олекотя ама не обичам такива неща а и съм чувал как може да влезе в купето и да ти кажа чесно малко ме е страх макар и баланс и тн. ама все пак заводското по ми харесва като вариант а и съм замислил и други неща за кутията (пренареждане)и така и така отварям да го сменя с друг по лекичък :wink:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пон 09 апр 2007 17:16


rusiq_24 написа:Ами не е проблем да го олекотя ама не обичам такива неща а и съм чувал как може да влезе в купето и да ти кажа чесно малко ме е страх макар и баланс и тн. ама все пак заводското по ми харесва като вариант а и съм замислил и други неща за кутията (пренареждане)и така и така отварям да го сменя с друг по лекичък :wink:

От маховик няма да видиш разлика,не се занимавай с глупости и разходи! :wink:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 09 апр 2007 18:23


sin orel C20XE написа:
rusiq_24 написа:Ами не е проблем да го олекотя ама не обичам такива неща а и съм чувал как може да влезе в купето и да ти кажа чесно малко ме е страх макар и баланс и тн. ама все пак заводското по ми харесва като вариант а и съм замислил и други неща за кутията (пренареждане)и така и така отварям да го сменя с друг по лекичък :wink:

От маховик няма да видиш разлика,не се занимавай с глупости и разходи! :wink:

Няма да види друг път ,ти виждал ли си маховика на АБФ-а къв е?Тва е едното от нещата за които съм чел че са преправени от фауве за да рестрикнат силата на АБФ-а шот е бил над 170кс заводско ,ама да не убият продажбите на ВР-а са му ебали майката.......


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 09 апр 2007 19:16


Знам че ги свалят от 5кг и нещо до 3 и нещо.. ще излъжа точно колко но във форума със сигурност съм го чел някъде и знам че набира много по бързо но падало топ спийда ...


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пон 09 апр 2007 20:12


Golf 3 1.8 написа:
sin orel C20XE написа:
rusiq_24 написа:Ами не е проблем да го олекотя ама не обичам такива неща а и съм чувал как може да влезе в купето и да ти кажа чесно малко ме е страх макар и баланс и тн. ама все пак заводското по ми харесва като вариант а и съм замислил и други неща за кутията (пренареждане)и така и така отварям да го сменя с друг по лекичък :wink:

От маховик няма да видиш разлика,не се занимавай с глупости и разходи! :wink:

Няма да види друг път ,ти виждал ли си маховика на АБФ-а къв е?Тва е едното от нещата за които съм чел че са преправени от фауве за да рестрикнат силата на АБФ-а шот е бил над 170кс заводско ,ама да не убият продажбите на ВР-а са му ебали майката.......

Ти колко маховика си олекотил?
Има минимална разлика,ма наистина минимална! :wink:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 09 апр 2007 20:38


Аз лично не вярвам да подобри ускорението но винаги ме е радвало това рязко покачване и падане на оборотите което се получава от олекотения маховик.Изчетох доста из форума за олекотяването и не искам да е с много затова се насочвам към G60 (ако е по лек разбирасе) и няма да ми е основното сваляне и хамалогията заради един маховик а между другото като сваля кутията защо да не го сменя с по лек,ако не ми помогне с нещо то поне няма да ми навреди ако е свален с малко естествено :wink:


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10069
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пон 09 апр 2007 21:04


rusiq_24 написа:....


Доста се зачетох по този въпрос и аз след разговора ни днес.
И двата са 288мм. Part номера им е еднакъв. Даже на много места спорят(вортекса, гти клуб) че били еднакво тежки(не ми се вярва). Много се рових, но никъде не видях колко тежи единия и колко другия, само на места се споменава за 10 кг(продължавам да търся). Най лекия, който видях на сток двигател беше 4.54(трансформирано от 10llbs) и споменаваха за огромна разлика, но и за проблеми с падането на оборотите(след набиране над 3500rpm и освобождаване гасне колата, защото регулатора на празния ход неможе да реагира на толкова бързо падане).
Засега това е.

П.С. сори, че непускам линкове, но нещата са доста нахвърляни по различни теми и няма смисъл да пускам 50 линка; иначе ето форумите форумите, където основно се зачетох(макар, че съм сигурен всички ги знаете)
http://www.clubgti.com/
http://www.vwvortex.com/


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 09 апр 2007 21:34


group® написа:
rusiq_24 написа:....


Доста се зачетох по този въпрос и аз след разговора ни днес.
И двата са 288мм. Part номера им е еднакъв. Даже на много места спорят(вортекса, гти клуб) че били еднакво тежки(не ми се вярва). Много се рових, но никъде не видях колко тежи единия и колко другия, само на места се споменава за 10 кг(продължавам да търся). Най лекия, който видях на сток двигател беше 4.54(трансформирано от 10llbs) и споменаваха за огромна разлика, но и за проблеми с падането на оборотите(след набиране над 3500rpm и освобождаване гасне колата, защото регулатора на празния ход неможе да реагира на толкова бързо падане).
Засега това е.

П.С. сори, че непускам линкове, но нещата са доста нахвърляни по различни теми и няма смисъл да пускам 50 линка; иначе ето форумите форумите, където основно се зачетох(макар, че съм сигурен всички ги знаете)
http://www.clubgti.com/
http://www.vwvortex.com/

228 колега иначе си прав за другото


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10069
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пон 09 апр 2007 22:33


Golf 3 1.8 написа:...


Грешката е моя :oops:
Пак съм си мислел за спирачните дискове на юбилейните ГТИ :lol:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Пон 09 апр 2007 22:55


Значи на КР файда няма никва.Ама на вашите тежки карантий може и да има некъв ефект.На ПГ мотор сме рязали и го докарахме на 5 кила,а иначе тука има и 2,7 кила- http://bildon.com/catalog/results.cfm?c ... eels&Nav=5 -демек 5 либри.Ама баце аз не виждам проблем кат го балансираш какво ще ти пречи на оригиналния ти.Моя е рязан преди година и проблеми нямам......и ефект няма де,ама тфа е друга тема. :lol: :lol: На моя КР-притискател,маховик и феродов ми тежи 10 кила.А при тебе само маховеца ти е толкова.Ако ти се дават пари,наври един изспускателен на мястото на всмукателния.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 09 апр 2007 23:14


И това съм замислил ама се чудя дали няма да се разреди мотора и да иска да го згъстявам малко а не ми се отваря за тази дреболия :wink: п.п Ами ако никой не може да ми каже дали на G60 е по лек ще си взема един и когато отворя ще видя кой е по лек и така ако ли не ще режа :wink:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Пон 09 апр 2007 23:21


Баце,режи си твоя маховик,сгъсти я и сложи вал.Така или иначе ще я засилваш,направо на един път всичкото. :lol:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 09 апр 2007 23:28


oHua написа:Баце,режи си твоя маховик,сгъсти я и сложи вал.Така или иначе ще я засилваш,направо на един път всичкото. :lol:
Така ще е ама сега съм на вълна колектори и ск.кутия че им е бая слабо място на АБФите и тогава ще я мисля :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта