Палене сутрин - оправи се(виж финала)
- _KOKI_
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 19:28
- Автомобил: vw touran
- Двигател:
- Местоположение: Gorna Ogiahovica
- Контакти:
polo
Колега и аз доскоро карах поло 1,9D и на мен ми се появиха такива проблеми но моите не бяха от свещи а от въздух в с-мата много лесно ще го разбереш дали има гледай си прозрачното маркуче след филтъра
- _KOKI_
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 19:28
- Автомобил: vw touran
- Двигател:
- Местоположение: Gorna Ogiahovica
- Контакти:
:)
Тези проблемчета с въздуха идват от резервоара по точно от
сондата защото тя е като пружина като я сложиш трябва да я натиснеш
малко за да завиеш гривната и там кадето е снадата на подвижната и
неподвижната части на сондата е възможно просмукване на въздух.
Ако от там смуче като е пълен резервоара няма да има въздух.
Другото е подмяна на тръбите с качествен маркуч (семперит от поне 3лв
за метър ) от сондата до филтъра.
Друго което ми се е случвало е некачествен филтър който си смуче от
капсуловката тогава палиш след 10 мин на стартер и след още 10 пак
неможеш да запалиш.
сондата защото тя е като пружина като я сложиш трябва да я натиснеш
малко за да завиеш гривната и там кадето е снадата на подвижната и
неподвижната части на сондата е възможно просмукване на въздух.
Ако от там смуче като е пълен резервоара няма да има въздух.
Другото е подмяна на тръбите с качествен маркуч (семперит от поне 3лв
за метър ) от сондата до филтъра.
Друго което ми се е случвало е некачествен филтър който си смуче от
капсуловката тогава палиш след 10 мин на стартер и след още 10 пак
неможеш да запалиш.
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- _KOKI_
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 19:28
- Автомобил: vw touran
- Двигател:
- Местоположение: Gorna Ogiahovica
- Контакти:
:)
Можеш да пробваш и сам
но е голям х...
но е голям х...
- _KOKI_
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 19:28
- Автомобил: vw touran
- Двигател:
- Местоположение: Gorna Ogiahovica
- Контакти:
:)
разглабяш и я оглеждаш да разбереш принципа и
и пробваш(с уста на вакум ) и едновременно свиваш пружината и
и пробваш(с уста на вакум ) и едновременно свиваш пружината и
Колеги,ако разрешите и моя милост да сподели своя скромен опит.Всичко което каза колегата dr_kanev е така,но за тресенето на студен двигател може да има и още една причина-НАГАР по разпръсквачите!Престават да работят нормално,лошо изгаряне и от там лоша компресия и т.н.Оправя се след като загрее до оптималната раб.температура-сиреч около 90гр.И на другата заран пак гадното тресене!Без МНОГО ВНИМАТЕЛНО ПОЧИСТВАНЕ и регулиране на раб.налягане(на стенд за дюзи), дори при норм.работещи свещи,проблема ще остане!Някога се налага и смяна на разпръсквач(ако стария е свършил).Дето се казва-НЕ ПИТАЙ СТАРО,ПИТАЙ ПАТИЛО!УСПЕХ
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
stoickov написа:Защо не кажеш веднага какво е общото, та да се оправя по-бързо.........
и мойта тресе така,днес ходих казаха че тампоните са наред,и незнаят от какво тресе,като завартя стартера и всеедно ще ми тръгне двигателя.а и дори като загрее на на 1000 оборота има тресене което се предава на цялото купе.а не трябва да е така,и никой не знае от какво е,,и ся си тресе ,...... смятам скоро да сложа добавка за про4истване на дюзите ама ,....
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
stoickov написа:Защо не кажеш веднага какво е общото, та да се оправя по-бързо.........
Не съм толкова чак компетентен, че да поставям диагнози от разстояние, но когато един и същ автомобил има проблем с паленето и разхода, все ми се струва, че причината може да е обща... Най-добре да се види от майстор.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 155 госта