днес ми се скъса един маркуч. излиза от двигателя или неква приставка към двигателя, точно зад пръчката за проверяване на маслото. какъв е тоя маркуч?
прилагам снимки сажалявам не са много добри обаче съм ги снимал с телефона. при необходимост ще търся цифров фотоапарат или тел с по добра камера.
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/3/507_792.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/3/508_826.JPG



проблем с един маркуч
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Прегледай тази тема:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=36396
Тази тръба е тръбата за картерните газове.При АФТ/АЕК след известен пробег буквално изгнива и се чупи...
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=36396
Тази тръба е тръбата за картерните газове.При АФТ/АЕК след известен пробег буквално изгнива и се чупи...
точно това ми трябва. имаш ли спомен от къде и какво си купил да си зема и аз, че 80 лева излишни немам.
иначе аз я счупих днес в КАТ докато се опитвах да изтрия гадорията от номера на двигателя, за да можел да го види. савсем леко я бутнах и тя се откърти точно където влиза в двигателя. мнооо тъпо!
иначе аз я счупих днес в КАТ докато се опитвах да изтрия гадорията от номера на двигателя, за да можел да го види. савсем леко я бутнах и тя се откърти точно където влиза в двигателя. мнооо тъпо!

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Еми,аз първо ходих на стругар да ми направи фланеца,като си занесох остатъците от пластмасата.Той взе мерки от пластмасата и извъртя фланеца от алуминий.Взех един гумен маркуч от охлаждането на Рено.Отидох в магазин за части за френски автомобили тръснах им счупената тръба и ги питах дали могат да ми намерят нещо с подобни извивки.Съединих двата гумени маркуча с парче от пластмасовата труба
.
Фланец - 10 лв.
Маркуч - 12 лв.

Фланец - 10 лв.
Маркуч - 12 лв.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
VeilSide написа:Абе най-обикновен гумен маркуч и да си диша в атмосферата като на жигулка. Само дето не се сещам дали на АФТ-то имаше клапан...
Няма.АЕК същата работа.
go6u написа:аз съм с АЕК.
а той по тая логика и сега си диша от атмосферата.![]()
а проблем ли е ако се кара така, поне за известно време.
Бучни една коркова тапа на маркуча към двигателя,че тая тръба е след дебитомера и компа се побърква.Работата на двг е по-нестабилна,защото си смуче въздух оттам.
andro_v написа:Еми,аз първо ходих на стругар да ми направи фланеца,като си занесох остатъците от пластмасата.Той взе мерки от пластмасата и извъртя фланеца от алуминий.Взех един гумен маркуч от охлаждането на Рено.Отидох в магазин за части за френски автомобили тръснах им счупената тръба и ги питах дали могат да ми намерят нещо с подобни извивки.Съединих двата гумени маркуча с парче от пластмасовата труба.
Фланец - 10 лв.
Маркуч - 12 лв.
извинявай това мнение съм ги проспал

какви два гумени маркуча? каде могат да ми направят фланеца?
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ам,на АФТ тая скапана пластмасова гадория
се съединява с един гумен маркуч в областта на капака на ангренажния ремък (ама колко техническо добре описано тц тц тц),та за да съединя тва маркуче с новия маркуч от французкото возило си резнах парче от счупената тръба и ги съединих посредством нея.
Фланеца ми го направи един стругар,работещ на частна практика
- упътиха ме към него.Ама е от Пловдив,така че няма да ти свърши работа.

Фланеца ми го направи един стругар,работещ на частна практика

а има ли няква опция да се залепи. иначе маркуча е здрав. просто е прекъснат точно преди да влезне в двигателя. та все трябва да има неква опция да се залепи там. и да се ползва докато се разяде съвсем. все пак не е сцепен и пробит както на др които са писали.
примерно с поксипол или силикон(не ги знам на какви температури издържат и какви температури е въздуха който движи по този маркуч).
дайте некви идеи.
примерно с поксипол или силикон(не ги знам на какви температури издържат и какви температури е въздуха който движи по този маркуч).
дайте некви идеи.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта