Къде е Хонда Сивик 1,5 16в сравнена с Голф2 ГТИ?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 10 апр 2007 17:08


Аз че не знам че има такава не знам признавам грешката е моя ,ама тоя АБФ не се знае в кво състояние е.Аре докарайте я да се пусне с моя!Немам никви доработки по мотора




Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Вто 10 апр 2007 22:48


Golf 3 1.8 написа:Аз че не знам че има такава не знам признавам грешката е моя ,ама тоя АБФ не се знае в кво състояние е.Аре докарайте я да се пусне с моя!Немам никви доработки по мотора

Ок :beer може и да дойдем на Божурище в края на месеца


Потребителски аватар
dimy
Мнения: 65
Регистриран на: Чет 12 апр 2007 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimy » Чет 12 апр 2007 1:08


еи толкова глупости за хондата не бях чел, в тоя форум да не са преобладаващи лицата под 16 г.

1 во за питането на момчето

рекса не е за всекидневна ако не си някакав фен тесен е и вози твърдо , и опитай да набуташ 5 човека , вярно че гори по малко и върви повече , та взимай голфа

2-ро за философите

поставете ми еднакви кубатури за сивика и голфа и вижте коя повече върви и коя по малко харчи

защото секи се бие в гърдите и вика голфа 3 2л гти ще бие сивика 1.6 125 коня , а що не се пробва с сивика 2-ка а ??? все пак гледайте и разликата в кубатуите

щото имаше едно изказване , че някакво дж ти ай било хонда 180 коня
е да близо и хонда има такав двигател самоче единя е 170 а другия 190 коня и е 1.8л

ето как седят нещата

http://youtube.com/watch?v=32B_X9EUdgs

голфчето е174 от 2.8 коня ,а ходата е 170 коня от 1.8

------------------------------------------------------------------------

още малко пояснение 5-та генерация

1.6 -125 в-тек acceleratie 0-100 km/h 8,7 s
ср разход 7,3 l/100km

1.6 -160 втй за европа и (си ай за сащ) acceleratie 0-100 km/h 7,8 s
ср разход 7,5 l/100km
----------------------------------------------------------------------------

7-ма генерация

2.0 -200 типе Р acceleratie 0-100 km/h 6,6 s (7400 об)
ср разход 8,9 l/100km

--------------------------------------------------------------------------------

интегра Р
1.8л - 190коня acceleratie 0-100 km/h 6,7 s (7900 об)

ср разход 8,8 l/100km

п.п. когато голфа изкара от такава кубатура такъв надежден, мощен и икономичен агрегат ша си говорим , а не да съпоставяте коли с по 0.5-1л. по големи. А и на тия дето говорят че сивиката не държи повиче от 110-120 на магистралата да ходят се гръмнат :lol:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 12 апр 2007 6:07


нинджаааа :) темата е за 1.5 90 коньова хонда сивик .....къде намеси самолетите :) просто намесиха CRX още от самото начало :) а става въпрос за обикновен сивик :)


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 12 апр 2007 13:22


Ок почна се спора и аз ще се намеся понеже не издържам вече тези сектантски изказвание колко коня изкарвала хондата и колко VW.Така ли никой не забелязва тези коне на хондата при какви обороти се постигат и така ли никой не се осеща от къде идва това?Обръщението ми е към хонда маниаците тук които спорят.Колега dimy на мен също ми харесват хондите но не си мисли че са вълшебни.Я ми кажи един прост пример сравнение между 1.6 VTI 160кс което е гордоста на хонда си постига конете на 7600об/мин и Голф 2 1.8 16V 139кс. при 6100об/мин ок а я ми кажи на тази хонда каква ще и е мощноста на 6100об/мин а?Надали ще има и 120кс.И ако на голфа му се сложат по агресивни валове при които мощноста ще се постига при 7600об/мин каква ще му е мощноста?Недейте така се заблуждава кс. няма от небето да паднат просто хонда както си имат напомпани мотори си имат и слаби и при еднаква мощност и килограми какво и е по доброто от VW и защо задължително трябва да бие :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 12 апр 2007 13:38


rusiq_24 написа:...


Евала за речта аз също искам да го продължа.. и да питам нещо относно изказването на колегата dimy .. моля те кажи ми.. тази тайп Р-ка и тази 7-ма генерация в-тек.. 200 коня от 2.0 кубика ? 6.6 до 100 ? Коя година са колите е пич? я ги сравни с някои нов голф.. дет голф от 2.8 изкарали 174 коня.. (12 клапана е бацио.. + това е с верига .. ) а сега вземи си твойте Интегри Р и такива бангии и ги нареди с едно ново голфче Р-ГТИ.. 2.0 тфси 380-90 кончета (при 100 октанов 400 кончета) и направо можеш с Р-ките и рексовете да се върнете в праисторията и се загледай ЕСИ-то 125-чката.. какво я правят голфчета 112 коня :) Я БЪРЗО В КЪЩИ!!


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Чет 12 апр 2007 14:53


арее, вече почнахме и турбо машини да сравняваме с атмосферни :lol:
rusiq_24 написа: при 6100об/мин ок а я ми кажи на тази хонда каква ще и е мощноста на 6100об/мин а?Надали ще има и 120кс.И ако на голфа му се сложат по агресивни валове при които мощноста ще се постига при 7600об/мин каква ще му е мощноста?Недейте така се заблуждава кс. няма от небето да паднат просто хонда както си имат напомпани мотори си имат и слаби и при еднаква мощност и килограми какво и е по доброто от VW и защо задължително трябва да бие :wink:

по дино графиките ще има 15kW по-малко, струва ми се не са 40 коня...

Що спорите за глупости? Разбирате се да дойде еди-къде си един Голф 112 коня и една Хонда 90 - по възможност да не са "овърклоквани" и им мерите пишките на вървеж.
Щото на визия и удобство при каране нема смисъл.... много е субективно ;)


Потребителски аватар
dimy
Мнения: 65
Регистриран на: Чет 12 апр 2007 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimy » Чет 12 апр 2007 15:31


rusiq_24 написа:Ок почна се спора и аз ще се намеся понеже не издържам вече тези сектантски изказвание колко коня изкарвала хондата и колко VW.Така ли никой не забелязва тези коне на хондата при какви обороти се постигат и така ли никой не се осеща от къде идва това?Обръщението ми е към хонда маниаците тук които спорят.Колега dimy на мен също ми харесват хондите но не си мисли че са вълшебни.Я ми кажи един прост пример сравнение между 1.6 VTI 160кс което е гордоста на хонда си постига конете на 7600об/мин и Голф 2 1.8 16V 139кс. при 6100об/мин ок а я ми кажи на тази хонда каква ще и е мощноста на 6100об/мин а?Надали ще има и 120кс.И ако на голфа му се сложат по агресивни валове при които мощноста ще се постига при 7600об/мин каква ще му е мощноста?Недейте така се заблуждава кс. няма от небето да паднат просто хонда както си имат напомпани мотори си имат и слаби и при еднаква мощност и килограми какво и е по доброто от VW и защо задължително трябва да бие :wink:


виж сега колега не съм казал че голфа е лоша кола , даже на колегата по горе му препоръчах голфа пред рекса

но спряма сивика зависи от модела при някой голфа и по широк при други по тесен, мисълта ми беше , че агрегатите на хонда са много здрави и икономични което няма кой да го оспори. та колко от вас вкарват стрелката на оборотомера в червената зона на ден и колко ще издържи двигателя на голфа на такива издевателства по няколко пъти на ден в продължение на 1-2 години . :?:

ако издържи то разхода ще е огромен

деиствително хондата върви след 4000 об преди тях е даже дразнещо тромава

в гаража имам голф 2 1.6 88г с 4 скорости незнам колко коня е ма почти не се кара оставил съм го на дядото и той чат пат го изкарва
та с него съм ходил веднъж до морето като вдигна 120 ша са разглоби и даде разход някаде към 7.5-8 :idea: чак ме изненада
едно време карах и ауди 80 1.8ес 90 коня тва ядеше като змей под 8 не можах да го сваля , двигателя мисля че е vw но имаше хубава возия

сега имам 2 сивики 6-та генерация ( по горе имаше въпрс за тях 6-та са от 96-01 г преди тях е 5-та , а след 7-ма интеграта е 98-02 г)

малката е 1.4 -90 коня хеч а голямата 1.6 -110коня купе не е в-тек

с малката до морето с скорост около 140 + клима даде 5.5(100
като - на колата е , че е много нестъбилна и не е за дълго + тва се едно седиш на земята да не говорим , че ако не е в обороти е пълен мартвак

за голямата съм по доволен става за дълак път пъргава е и доста широка на дължина е колкото калибрата почти от Пловдив за Сф тъй като бързах и не съм падал под 180 на магистралятя , на 210 изключва ми даде разход от 8.7(100 при нормално каране в града е 7.4-7.8л

е проблем са частите тъй като ги няма и са доста по скъпи от тези на голфа не се кара с обикновено масло , старите гният повече от голфа става въпрос за колите до 6-та генерация, ма пък се и чупят по малко

та всеки сам си избира за мен като двиганел хондата е по добра и тва си е мое мнение :wink:

още нещо което ми харесва е че не е масова минос е като за търсиш части ма като излезеш на пътя я срещнеш 2-3 ,а голфовете на път и под път от шоу рума по околовръстното до моргете се голфове засичаш :wink:


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Чет 12 апр 2007 15:37


Не можеш да ме убедиш, че 1,6 литров двигател изцеден до 160 кс. има повече живот от 2.0 150 к.с. :wink:


Потребителски аватар
dimy
Мнения: 65
Регистриран на: Чет 12 апр 2007 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimy » Чет 12 апр 2007 15:38


Vizor написа:
rusiq_24 написа:...


Евала за речта аз също искам да го продължа.. и да питам нещо относно изказването на колегата dimy .. моля те кажи ми.. тази тайп Р-ка и тази 7-ма генерация в-тек.. 200 коня от 2.0 кубика ? 6.6 до 100 ? Коя година са колите е пич? я ги сравни с някои нов голф.. дет голф от 2.8 изкарали 174 коня.. (12 клапана е бацио.. + това е с верига .. ) а сега вземи си твойте Интегри Р и такива бангии и ги нареди с едно ново голфче Р-ГТИ.. 2.0 тфси 380-90 кончета (при 100 октанов 400 кончета) и направо можеш с Р-ките и рексовете да се върнете в праисторията и се загледай ЕСИ-то 125-чката.. какво я правят голфчета 112 коня :) Я БЪРЗО В КЪЩИ!!


още нещо аз на тоя дуел не вярвам нареди голфа до 5-та еси и тогава гвори

а тайп р е 2003 г и е 200 коня без турбо

а и видя какво прави интеграта вр6 дето са еднакви години и еднакви като мощност двигатели на клипа, а и да не говорим , че хонда има 3л агрегат с мощност от 300 коня без турбо


мен лично ме устройва идялно съотношението разход- мощнос за хондите , ако возеха по меко и бяха по стабилни малките цена нямаше да имат :lol:

Последна промяна от dimy на Чет 12 апр 2007 15:44, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Чет 12 апр 2007 15:41


И по темата:

С Голф 2 90 кс. съм разцепвал не една и две Хонди 1,5 - 90 кс.
С Голф 3 ГТИ 115 кс. я оставям замислена дълго време и то на "пръдня" /газ/ :lol: .

Така, че 1.5 - 90 кс. е доста далеч от Голф 1.8 90 кс., да не говорим пък и за Голф 2 ГТИ за който е и темата.


Потребителски аватар
dimy
Мнения: 65
Регистриран на: Чет 12 апр 2007 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimy » Чет 12 апр 2007 15:50


driver написа:Не можеш да ме убедиш, че 1,6 литров двигател изцеден до 160 кс. има повече живот от 2.0 150 к.с. :wink:

ми зависи кой за какво е правен ако вкарваш голфа при тези обороти надали ще издържи ма като си го караш нормално ще издържи

единя агрегат е правен за тези обороти а другия не е

а за голф 112 коня папълно съм съгласен че ще бие 1.5-90 коня

малко ме съмнява за 1.8- 90 но зависи от колите и шоферите :wink:

С Голф 3 ГТИ 115 кс. я оставям замислена дълго време и то на "пръдня" /газ/ .

а ако искъш мойта е 1.6 16в 110 на дино с генерация е панелен К&N филтър може да ги пробваме като идвам към СЗ :wink:


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Чет 12 апр 2007 15:54


Нема кво да те съмнява за 1.8 моното, отнася Хондичката като куцо пиле домат!
Славата на Хонда се носи от един два модела. Не всичко що е Хонда е бегачка. :wink:


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Чет 12 апр 2007 15:56


dimy написа:...а ако искъш мойта е 1.6 16в 110 на дино с генерация е панелен К&N филтър може да ги пробваме като идвам към СЗ :wink:


Tи ако искаш нещо близко до твоите килограми Голф 2 ГТИ 112 кс., а? :wink:


Потребителски аватар
dimy
Мнения: 65
Регистриран на: Чет 12 апр 2007 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimy » Чет 12 апр 2007 16:08


driver написа:
dimy написа:...а ако искъш мойта е 1.6 16в 110 на дино с генерация е панелен К&N филтър може да ги пробваме като идвам към СЗ :wink:


Tи ако искаш нещо близко до твоите килограми Голф 2 ГТИ 112 кс., а? :wink:


ми сатва и 3 ката :wink:

http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 4&cache=no

85 kW (115 pk) 5400tpm


1200 kg

196 km/h
0-100 km/h 10,4 s

хондичката
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 3&cache=no

77 kW (105 pk) 6200tpm

1000 kg

190 km/h

0-100km/h 10,1 s


почти са еднакви за гти 16в 150 си ме бие здраво :oops: ма с 115 не съм се пробвал

иначе bmw 318is го бия с една кола на 400



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта