дизелови скорости...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 20 мар 2007 0:37


еииииии вие я овапцахте сега...........
ГОЛФ НЯМА СЪС ШПЕР!!!!!
Има така наречения "натегнат диф" но не и шпер!!!
Ако имаше шпер то тази кола щеше да влиза с много зор в завоите...... предницата винаги ще е въм от завоя!!!
Натегнатия диф се равнява на 20-30% шпер!!!




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 20 мар 2007 7:55


Bobby_ написа:еииииии вие я овапцахте сега...........
ГОЛФ НЯМА СЪС ШПЕР!!!!!
...

Е няма де - става въпрос за Scirocco... :wink:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 20 мар 2007 8:52


аз не знам да има разлика в скоростните кутии. Всъщност има но тя не е в "шпера".....


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Вто 20 мар 2007 9:31


Bobby_ написа:аз не знам да има разлика в скоростните кутии. Всъщност има но тя не е в "шпера".....

А ако е монтиран допълнитено от някой маняк германец,и тая кутия идва в БГ и тоя пич я купува.Пределно ми е ясно,че със шпер,волана ще ти скъса ръцете.
Та има ли в тая кутия шпер или няма.Колко преоцентов е,и продава ли се.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 20 мар 2007 15:26


ако това е въпрос към мен......
Вдигаш пердницата във въздуха въртиш дясната гума (на ръка) в посока по часовниковата стрелка, ако и лявата гума се върти "напред" значи има "натегнат диф" което се равнява на приблизително 25% шпер! Много рядко този блокаж остава здрав.....

Последна промяна от Bobby_ на Вто 20 мар 2007 16:04, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Вто 20 мар 2007 15:39


Ако се намери кутия с 100%шпер не сьветвам на никой да си я монтира.Жигулите с шпер едва се карат а какво остава за кола с предно водещо предаване :screwy


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Вто 20 мар 2007 17:46


Bobby_ написа:ако това е въпрос към мен......
Вдигаш пердницата във въздуха въртиш дясната гума (на ръка) в посока по часовниковата стрелка, ако и лявата гума се върти "напред" значи има "натегнат диф" което се равнява на приблизително 25% шпер! Много рядко този блокаж остава здрав.....

Тфа ясно.

joro_g400- с 100% шпер,на предно не знам да има кола от която се иска да завива и някой да си го сложи. :D
П.П.Имам познат с бъги и е със блокаж от БТР.....100% по негови думи.


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Вто 20 мар 2007 18:19


Да бе нещо не сьм допрочел бьрзах и се изказах неподготвен :oops:
но за Бьги -то е вярно в Капитолия мернах нещо от този сорт и ме накара да мисля цял ден Да го е............


Потребителски аватар
Kolqnov_Kalnik
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 0:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Kolqnov_Kalnik » Чет 12 апр 2007 8:19


joro_g400 написа:Ако се намери кутия с 100%шпер не сьветвам на никой да си я монтира.Жигулите с шпер едва се карат а какво остава за кола с предно водещо предаване :screwy
сшто бе колега я ме светне сшто жигулито сас шпер едва се кара ,и ти изопшто наясно ли си зашто се ползва неискам да те обидя нешто просто вапрос


Потребителски аватар
Kolqnov_Kalnik
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 0:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Kolqnov_Kalnik » Чет 12 апр 2007 8:40


Bobby_ написа:ако това е въпрос към мен......
Вдигаш пердницата във въздуха въртиш дясната гума (на ръка) в посока по часовниковата стрелка, ако и лявата гума се върти "напред" значи има "натегнат диф" което се равнява на приблизително 25% шпер! Много рядко този блокаж остава здрав.....
колега има и по лесен на4ин ако имаш шпер де вкарваш дясната гума в банкета а лявата да си стои на асфалта трябва да варти лявата тази която е на асфалта а не оная в прахоляка основен принцип на шпера говорим за шпер за бега4ка а не некво жалко подобие на блокаж та не се заблуждаваите 4е колта няма каране парво и наи важно шпер се монтира вав састезателна кола а драга аз не го нари4ам састезание а шпера се монтира зарди големите загуби които се тарпят без него и тук някои беше казал 4е колата няма каране е не е така малко е трудни4ко но се свиква после е лесно буквално си играеш сас колата особенно при ладите искаш с вратите в завоя имаш го сас гас бес гас хорта са измислили топлата вода така 4е които му трябва слага а сега аз си слагам мноо истински шпер на предното и нека някои да доиде да ми каже 4е няма да мога да завия бих му дал да покара 100% шпер на предно мммм да приготвил сам около дестина карета хха ха ха ха


Потребителски аватар
Kolqnov_Kalnik
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 0:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Kolqnov_Kalnik » Чет 12 апр 2007 9:06


oHua написа:
Bobby_ написа:ако това е въпрос към мен......
Вдигаш пердницата във въздуха въртиш дясната гума (на ръка) в посока по часовниковата стрелка, ако и лявата гума се върти "напред" значи има "натегнат диф" което се равнява на приблизително 25% шпер! Много рядко този блокаж остава здрав.....

Тфа ясно.

joro_g400- с 100% шпер,на предно не знам да има кола от която се иска да завива и някой да си го сложи. :D
П.П.Имам познат с бъги и е със блокаж от БТР.....100% по негови думи.
неискам да обидя никои просто отбелязжам та голфа които кара оНиа беше мои тои е сас така наре4ен /натегнат диф/ както спомена колегата оба4е да вметна нешто ,да когато тея бронзови пластини са здрави варши работа помага доста за стартове штото оНиа само тва го интересува но мисалта ми беше друга нестава така дори и сас 4исто нови пластини като вдигнеш колелата и завартиш едното по 4исовниковата стрелка другото варти на обратно няма как касетата на диф е там има планети и сателите а тоя блокаж заработжа на мноо по големи натоварвания трябва доста да пребуксуват колелетата за да се постоплят тея бронз4ета 4е да зацепе та както и да е тва е доста далга тема на разговор но мога да поспоря сас всеки доста годинки сам карал кола сас шпер и повярваите ми трапката е страхотна надявам се не сам засегнал никои


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 14 апр 2007 10:30


:) никой не си засегнал :) Както сам каза .... "приготвил съм си карета"
:)))) А това за прахта и банкета.... ОК не се бях сетил..... :)


Потребителски аватар
Kolqnov_Kalnik
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 0:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Kolqnov_Kalnik » Съб 14 апр 2007 19:42


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 15 апр 2007 0:21


Bobby_ написа:еииииии вие я овапцахте сега...........
ГОЛФ НЯМА СЪС ШПЕР!!!!!
Има така наречения "натегнат диф" но не и шпер!!!
Ако имаше шпер то тази кола щеше да влиза с много зор в завоите...... предницата винаги ще е въм от завоя!!!
Натегнатия диф се равнява на 20-30% шпер!!!


А този "натегнат диф" стандартно ли си е? Или някой преди мен ми го е "натегнал"? И какви рискове крие, като прочетох, че много рядко остава здрав, се замислих ...


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Нед 15 апр 2007 11:12


musura написа:
Bobby_ написа:еииииии вие я овапцахте сега...........
ГОЛФ НЯМА СЪС ШПЕР!!!!!
Има така наречения "натегнат диф" но не и шпер!!!
Ако имаше шпер то тази кола щеше да влиза с много зор в завоите...... предницата винаги ще е въм от завоя!!!
Натегнатия диф се равнява на 20-30% шпер!!!


А този "натегнат диф" стандартно ли си е? Или някой преди мен ми го е "натегнал"? И какви рискове крие, като прочетох, че много рядко остава здрав, се замислих ...

Стандартно е всичко.Не се притеснявай за чупенето. :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта