Много пуши

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 09 апр 2007 20:59


Харчи съвсем малко масло Idea

не оспорвам , че може да сте прави , ама човека така е казал .... а и той казва " пушляви" което значи , че не е нещо особенно.... ние тук търсим защо е така .... иначе за турбото е верно , че ако омаслява не значи , че е за хвърляне .... просто може да се наканва да седне скоро на масата за закуска .. хляб и масълце :)




bob4o80
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 10 сеп 2006 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот bob4o80 » Чет 12 апр 2007 9:15


Колеги имам следното питане.След смяна на:гарнитура на глава,гарнитура на капак,семеринг на разпределителен вал,гумички на клапаните,колата продължава да пушляви.Не вярвам да е от сегментите,щот има компресия и пали от четвърт оборот.Харчи съвсем малко масло



Най-вероятно трябва да ти направят центровка на помпата.Щом си с турбо двигател е напълно нормално да ти "изчезва" по малко масло( зависи какво разбираш под малко ).Това което ти казват "мойта хич не го пипа" са пълни глупости! :D


Потребителски аватар
nylon
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1988
Местоположение: Русе

Мнениеот nylon » Сря 25 апр 2007 19:25


какъв цвят е пушека? Ако черни чували излизат от ауспуха трябва да се гледа "въздух-гориво" , ако са синьо-сиви изгаря масло или недоизгаря нафта.


Потребителски аватар
hitzata
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елена

Мнениеот hitzata » Сря 25 апр 2007 20:43


колега Fikata лекото изпушване не е за притеснение-то е от вида на камерата и разпръсквача.Гадното е ако пушенето е постоянно.Имаш следните варианти:най-гадния е износвания в ГНП,/аз лично не вярвам в него щото тия помпи тъй са направени че надживяват двигателя,визирам БОШ-VE/другите са:мръднала центровка,може би частично омекнала пружина на някоя дюза или пък нагар по разпръсквач,от там лошо и непълно изгаряне и ето ти тебе "мизерията".А, и не на последно място "невероятните"горива, дет кат ги налееш и си вече с "по-добър мотор" и от тез на формула1.Всичко туй е ПОПРАВИМО.Съвета ми е следния:карай с масло което е предписано за двигателя ти,редовна смяна на филтрите,по възможност хубава нафта и твърде не се впрягай за глупости.Щом палиш от раз и харчи малко-кво повече ти трябва?!Абе те нови маркови коли на 1-2г.кат гледам кво става отзад им...че то "икарусите" са направо цвете.ДАВАЙ "СМЕЛО И БЕЗОТГОВОРНО"!!!


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Чет 26 апр 2007 5:53


И аз съм за центровка!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта