Махане на катализатора и технически преглед

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Thunder
Мнения: 83
Регистриран на: Пет 22 дек 2006 10:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Thunder » Чет 12 апр 2007 12:06


Аз като си го махнах катализатора и после на прегледа, понеже съм с газ и ми провряваха газовете от ауспуха ама само когато съм на газ:).Така че при тия, които имат газ проблема е решен според мен:)




Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 12 апр 2007 12:29


Мойта е на 250 хил... катализатора си е неговия, за да вади хубав звук какво трябва да направя.... Да го махна и да сложа тръба + резонаторно гърне ? и освем това др гърнета има ли/? :idea: :roll: :wink:


bocotam
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 05 май 2005 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bocotam » Чет 12 апр 2007 14:12


Нека и аз споделя ...
След като махнах катализатора колата стана леко по шумна (приятно:)) и мощноста малко се повиши, но най-интересния ефект беше че колата не загрява както преди ..... на място вдигаше до 100 градуса, а сега не повече от 95 ...
Мащай го!


Потребителски аватар
Miteto
Мнения: 309
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 20:07
Автомобил: Фейтън
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Miteto » Чет 12 апр 2007 14:39


Thunder написа:Аз като си го махнах катализатора и после на прегледа, понеже съм с газ и ми провряваха газовете от ауспуха ама само когато съм на газ:).Така че при тия, които имат газ проблема е решен според мен:)




Това ако е така е много добре, май месец като ходя на преглед ще видим как е, но до сега доколкото имам някакъв спомен тези, които бяха на газ май ги караха после да превключват на газ, а първо да влязат на бенз. То така и би било правилно де.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 12 апр 2007 16:54


То е ясно че ще се маха....
Какво тябва да се сложи после за хубавия звук......
Да кажем че съм отрязал от гърнето до катализатора всичко... и стърчи генерацията идваща от двигателя.....
И ако се слага от неръждавейка трябва ли изцяло да се сменя и генерацията към двигателя.......
С две думи интересува ме какво точно трябва да се сложи... :roll: :wink:


Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Чет 12 апр 2007 17:27


Tyno написа:То е ясно че ще се маха....
Какво тябва да се сложи после за хубавия звук......
Да кажем че съм отрязал от гърнето до катализатора всичко... и стърчи генерацията идваща от двигателя.....
И ако се слага от неръждавейка трябва ли изцяло да се сменя и генерацията към двигателя.......
С две думи интересува ме какво точно трябва да се сложи... :roll: :wink:

Резонаторно гърне/ или права тръба/ и спортно гърне.Поне аз така съм намислил за моята голфара


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Чет 12 апр 2007 18:06


Преди да направиш това се повози в кола с такава генерация и виж дали няма да ти е неприятно на ушите,защото аз съм така с права тръба и сега ушите ме болят :cry:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi82 и 80 госта