Окачване

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Окачване

Мнениеот Жоро » Чет 12 апр 2007 19:55


С колко горе-долу ще ''падне'' Голф3АБД с комплект амортисьори,пружини,тампони от Голф3ГТИ?Ще има ли хубав визуален ефект?А и дали ще паснат?




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 12 апр 2007 22:38


Няма да "падне", а ще се качи...


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Чет 12 апр 2007 23:08


Е защо,нали пружините и амортисьорите от ГТИ са по-къси!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 12 апр 2007 23:29


Така си мислиш само. ГТИ модела е по-тежък и е с подсилено окачване, пружините са по-твърди, а твоята кола е по-лека.


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Чет 12 апр 2007 23:38


е колко е по-тежък...по тежък е мотора, купето е същото общо взето...ще е една идея по-височък, обаче ще вози по-твърдо и стегнато...може да не е даже и по-висок, зависи от възрастта на окачването на гти-то :roll:


Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

Мнениеот bulr1dr » Пет 13 апр 2007 14:38


Аз съм с окачване от GTI и разликата е около 2 см по нисък! :wink: Вози малко по твърдо и стегнато. Според мен е наи-добрия вариянт за по спортна возия спрямо пътищата ни,лично мнение :D Мотора е ADZ


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Пет 13 апр 2007 15:49


А бе знам,че има много изписано по темата,но рекох все пак да се консултирам,нали за това е тоя форум.Иначе колата е с газови амортисьори''Каяба'' по каталог за модела и със стандартните пружини.Най-простият начин да я сваля е с някакви къси пружини,но ме е страх да не заминат амортисьорите,затова мисля други варианти...


Потребителски аватар
Andro_098
Мнения: 138
Регистриран на: Вто 11 юли 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andro_098 » Пет 13 апр 2007 17:51


Жоро написа:Най-простият начин да я сваля е с някакви къси пружини,но ме е страх да не заминат амортисьорите.......


и аз съм пред същата дилема за амортесиорите, но никой недава конкретен отговор всеки казва "незнам"


Потребителски аватар
iliev77
Мнения: 375
Регистриран на: Съб 06 авг 2005 9:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот iliev77 » Пет 13 апр 2007 18:26


Скоро ще пусна за продаване едно окачване от GTI-ка - кеф ти с оригинални, кеф ти с спортни пружини. кой както реши :wink:


Потребителски аватар
Andro_098
Мнения: 138
Регистриран на: Вто 11 юли 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andro_098 » Сря 18 апр 2007 18:12


iliev77 написа:Скоро ще пусна за продаване едно окачване от GTI-ка - кеф ти с оригинални, кеф ти с спортни пружини. кой както реши :wink:


за моето поло дали ще стане (виж в гаража ) ако да пиши ЛС :P



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта