


Печка за колата - направо полудях.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:31, променено общо 1 път.
- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Pichaga, за да запалиш печката обикновено се слага копче в купето, говоря ти за най - простите, връзва се да смуче гориво от резервоара и си има самостоятелен ауспуф, който е същия като на колата, но е в умален вариант. Тръбите на печката се подвързват към тези на парното и оттам загрява купето. Нашите служебни коли всички са с печки, даже едната е Лада Нива и печките работят перфектно. Работя в СОТ и и представете какво им е на някои колеги (като например полицаите с ладите) да лашкат цяла нощ на запален двигател и пак да им е студено. А печката прави страшно висока температурата в купето! Който е измислил печка за автомобил заслужава Нобелова награда!!! 

- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Обаче печката има един единствен недостатък - смуче точец от акумулатора...Без волтметър в купето или там от ония дето ги продават по 5 - 6 лева със светодиодите не бива да се пуска печка, щото смисъла й е да загрява, когато двигателя е студен, което пък ще рече, че алтернатора не работи и не зарежда...Печката смуче ток бавно, но пък славно:)
- HeyMoPeH
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пон 10 окт 2011 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана/София
Re: Печка за колата - направо полудях.
аз се занимавам любителски с печки, вебасто, ебершпрехер, леки поправки ремонтчета и т.н. имам и от двата модела, с дисплей, автономни с ниска консумация 40-тина ватови са. Нужни са 15 мин за стопляне на един двигател, а за 15 мин. 40Вата не биха повлияли въобщо на читав акумулатор. Някой ако се интересува да пише. Става дума за дизелови, бензинови, имам от всичките :) Поздрави!
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re:
Jerom написа:Мисълта ми беше не са ли много 5 Kw?За тоя обем :roll:
Не са много защото целта е да затопли за макс кратко време. Стаята у вас може да топлиш с 2kW, но там не те бърка дали ще почакаш 15мин докато се стопли.
HeyMoPeH написа:аз се занимавам любителски с печки, вебасто, ебершпрехер, леки поправки ремонтчета и т.н. имам и от двата модела, с дисплей, автономни с ниска консумация 40-тина ватови са. Нужни са 15 мин за стопляне на един двигател, а за 15 мин. 40Вата не биха повлияли въобщо на читав акумулатор. Някой ако се интересува да пише. Става дума за дизелови, бензинови, имам от всичките :) Поздрави!
Въпросните печки са нафтови. На ток звучи добре, но акумулатора не е като 220V от контакта с 4kW мощност.
Genesis, каква ти е колата? Защото доколкото знам не на всяка има достатъчно място за монтаж.
- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Печка за колата - направо полудях.
Като копаете теми гледате ли отпреди колко години са? 
