Как да разбера дали полото ми е инжекцион!?
Как да разбера дали полото ми е инжекцион!?
1.6 96 АЕЕ.и какво масло да слагам минерално или полусинтетично?на 200000км.БЛАГОДАРЯ ВИ МНОГО КОЛЕГИ:)
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- BaHko
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз бих ти препоръчал минерално и го сменяй на 8000-9000 км. Последния път бях с Castrol 10w40 полусинтетика и да ти кажа въобще не съм доволен от него. Последната смяна направих с Aral 15w40 и засега се чувства много добре. С Castrol-а сутрин като го палех имах чувството, че карам дизел - много тропаха клапаните. С Aral-а няма такъв проблем. 

- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
и аз съм с мотул 10w40 и засега нямам проблем(дано и за напред да нямам), а доста си го ръчкамPOLOver написа:BaHko написа:С Castrol-а сутрин като го палех имах чувството, че карам дизел - много тропаха клапаните. С Aral-а няма такъв проблем.
Аз съм така с Мотул-а 10W40, Арал съм слагал на Корса с износен вал и наистина поутихна мотора, но пък всички го хвалят тоя Мотул



Колеги, само искам да ви припомня, че това са си вашите коли...какви са тези минерални боклуци...що не сложите М10Д...това не са 30годишните москвичи на дядовците ви!!!
ПП. Не забравяйте, че не марката а вискозитета е решаващия фактор при избора на масло!
ПП2. АЕЕ моторите са инжекция, при това пълна
ПП. Не забравяйте, че не марката а вискозитета е решаващия фактор при избора на масло!
ПП2. АЕЕ моторите са инжекция, при това пълна
- POLOver
- Мнения: 228
- Регистриран на: Чет 25 авг 2005 21:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
POLO_SPORT написа:Колеги, само искам да ви припомня, че това са си вашите коли...какви са тези минерални боклуци...що не сложите М10Д...това не са 30годишните москвичи на дядовците ви!!!
ПП. Не забравяйте, че не марката а вискозитета е решаващия фактор при избора на масло!


- BaHko
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе не са москвичите на дядовците ни, ама колата ми е на над 200 000км. 80 000 само аз си ги навъртял, така че на дядо ми москвича още бая път има да измине докато стане на тези километри. До колкото знам той няма и 150 000км. За мен на толкова износени мотори е необходимо да се слага минерално масалце. Пак казвам това си е мое мненеие от моя си опит, без да обижам някой. 

Най-зависи как си го карал тези 80000км...аз съм се возил в поло комби с мотор като нашите на 285000км, но все още се кара с полусинтетика и не я гори...верно, че не е юркано никога, но за сметка на това се твари постоянно...с минерално масло едва ли щеше да ги измине тези километри и да е в това състояние...
Всеки си кара колата както си знае, но предимствата на синтетиката е неоспорима.....няма смисъл сега да откриваме топлата вода!
Всеки си кара колата както си знае, но предимствата на синтетиката е неоспорима.....няма смисъл сега да откриваме топлата вода!
- BaHko
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе и ти си прав за това как е карана, но нали последния път я карах с 10w40 полусинтетика на Castrol, еми тя тропаше и тракаше като дизел като я запяля сутрин. За цялата смяна на Castrola не съм долял грам масло, въобще не го пипа ( като го сменя наливам до средата между минимума и максимума и след 10 000 км е малко над минимума ) както полу... така и минералното. Но сега с минералното сутрин нямам този досаден проблем, двигателя не се чува. Първоначално се уплаших да не би нещо клапаните да не са в ред, но сега си мисля, че е било от маслото.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта