разлика между пассатб5-1.8 и 1.8турбо

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
rum6
Мнения: 115
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

разлика между пассатб5-1.8 и 1.8турбо

Мнениеот rum6 » Нед 08 апр 2007 15:40


Здравейте колеги имам въпрос който не ме оставя да спя,а той е следният- реших да си купя пасат5(97-99г.) ,
но се двуумя мейжду 1.8-125к.с. и 1.8 турбо-150к.с.(бемзини). Моля ви, помогнете какви са им разликите,кой е по- надежден? Казаха ми че 1.8т е по здравия, а също и че харчел по малко?-колко? Моля ви посъветвайте ме нещто,на кого да се спра?????????
ПАСАТА Е 5 А НЕ 4 ПИСНА МИ ВЕЧЕ ДА ПОПРАВЯМ ДИВОТИИ!!! mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
bgeorgiev
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 14:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот bgeorgiev » Пон 09 апр 2007 14:11


На 1,8 мотора е с турбо , има страшно ускорение и е много бърз (карал съм Ауди с такъв мотор).Моя Пасат е 1.8 без Т и пак е горе долу прилично като скорост и ускорение.Не мога да кажа кой е по-здрав, а разхода си зависи от теб :D


Потребителски аватар
rum6
Мнения: 115
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот rum6 » Пон 09 апр 2007 18:45


добре де, но около колко литра се върти разхода на 1.8 и 1.8т ?


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пон 09 апр 2007 19:09


Колега разхода и да е различен ще е различен с 1-2литра! Ама разликата няма да е малка повярвай ми! Не знам дали си карал кола с турбо, но това със сигурност е по-добрият мотор! Разликата ще да е огромна мисля!!! :twisted:


Потребителски аватар
dimoboy
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimoboy » Вто 10 апр 2007 10:33


Няма как единият двигател да е по-здрав от другия, тъй като двата двигателя са напълно еднакви. Просто 1.8Т има и турбина т.е. върви повече, харчи повече и имаш един консуматив за смяна в повече - турбина! По-важното е, че 1.8Т има по-голям въртящ момент от 1.8 и е доста по-пъргав особено на по-ниски обороти. Ти си прецени дали държиш повече на вървенето или на евтината поддръжка(визирам само турбина и разход на бензин).
Поздрави!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 10 апр 2007 17:22


dimoboy написа:Няма как единият двигател да е по-здрав от другия, тъй като двата двигателя са напълно еднакви. Просто 1.8Т има и турбина т.е. върви повече, харчи повече и имаш един консуматив за смяна в повече - турбина! По-важното е, че 1.8Т има по-голям въртящ момент от 1.8 и е доста по-пъргав особено на по-ниски обороти. Ти си прецени дали държиш повече на вървенето или на евтината поддръжка(визирам само турбина и разход на бензин).
Поздрави!

А не си ли мислиш че като са "напълно еднакви" (в което се съмнявам доста, но не споря, тъй като не съм много запознат) единия ще сдава багажа по-бързо заради наличието на турбо и всички произтичащи от това неща ? А и говорим за поне втора употреба кола, а не нова. Или още някой вярва че "колата е карана от баба, само в неделя на църква и пазар" ?


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Вто 10 апр 2007 17:45


gr_kanev написа:
dimoboy написа:Няма как единият двигател да е по-здрав от другия, тъй като двата двигателя са напълно еднакви. Просто 1.8Т има и турбина т.е. върви повече, харчи повече и имаш един консуматив за смяна в повече - турбина! По-важното е, че 1.8Т има по-голям въртящ момент от 1.8 и е доста по-пъргав особено на по-ниски обороти. Ти си прецени дали държиш повече на вървенето или на евтината поддръжка(визирам само турбина и разход на бензин).
Поздрави!

А не си ли мислиш че като са "напълно еднакви" (в което се съмнявам доста, но не споря, тъй като не съм много запознат) единия ще сдава багажа по-бързо заради наличието на турбо и всички произтичащи от това неща ? А и говорим за поне втора употреба кола, а не нова. Или още някой вярва че "колата е карана от баба, само в неделя на църква и пазар" ?


Митът че автомобилите с турбо компресори "здават багажа по-бързо" просто защото са с турбо компресори е абсолютно не верен за модерните автомобили. Мога да дам хилади примери.
Просто всеки автомобил (със или без турбо) трябва да се поддържа правилно и редовно.

Що се отнася по темата двата двигателя (със и без турбо) макар и много подобни не са 100% еднакви. Една от ключовите разлики е че двигателят без турбо има по-висока компресия.

Разхода на моят Пасат който е с чип и т.н.т. е около 7.5 л/100км когато го кара жена ми ;-)


pazzoo
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pazzoo » Съб 14 апр 2007 20:42


карам б5 1.8т разхода на градско немаже да падне под 10,8-11 а за извън граско по по компютъра може да е 6,6л но имай предвид че съм минал 1000км градско в тая шибана софия и средната ми скорост е 19км/ч незнам имали кола за която тая скорост е нормална


toteff
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 8:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tarnovo
Контакти:

Re

Мнениеот toteff » Нед 15 апр 2007 17:23


От 18 месеца карам Пасат 1997г 1.8 - 125кс с газов инжекцион БРЦ монтиран в Италия.Навъртял съм 35 000км.Разход 10-11л газ + 1л бензин на 100км градско - лятото.Зимата 9-10л газ + 2 до 3л бензин-градско.Динамиката на газ е по-слаба с около 5% от на бензин-почти незабележителна.Градско на бензин гори 10.5-11.5л.Разхода на извънградско е в големи граници от 6л до 12л газ при 140-180км/час.При турбото е малко по-сложно с пропан-бутана(метана)-ако ще слагаш.По-добрият мотор е турбото защото просто има по-голямо КПД.Основен принцип за старите коли - която е по-запазена е по-добрия модел.Друг принцип ако си случил с гаджето вероятността да уцелиш с колата клони към нула. :D


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Нед 15 апр 2007 17:35


dimoboy написа: Просто 1.8Т има и турбина т.е. върви повече, харчи повече и имаш един консуматив за смяна в повече - турбина!

Сега разбирам, че турбото е консуматив! :bowdown


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Re: Re

Мнениеот 20vTurbo » Пон 16 апр 2007 6:13


Не съветвам даже и да се пробва да се инсталира газова система на 1.8 20в Турбо който е компютъризиран до козирката ... просто ако въобще съществува такава система тя би била толкова скъпа и потенциалните проблеми са толкова много, че според мен не си заслужава.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 16 апр 2007 6:24


trunner написа:Сега разбирам, че турбото е консуматив! :bowdown


особено при дизелите си е точно такова;)


Потребителски аватар
dimoboy
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimoboy » Пон 16 апр 2007 8:59


trunner написа:Сега разбирам, че турбото е консуматив! :bowdown


Прочети малко книжки колега ( или поне форума) и може и сам да се убедиш. :idea:


Gal

Мнениеот Gal » Сря 18 апр 2007 16:08


Съществените разлики са 25 коня, турбина и разход-сравнително относителен. За консумативи не мога да коментирам, защото не съм сменяла кой знае какво на ADR-a... За разход мога да кажа, че ме изненада приятно с 9-10 градско в лудниците из Сф и климатроник...


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Сря 18 апр 2007 17:49


Консуматив не означава ли нещо което подлежи на смяна на всеки 10ина хиляди километра?!? Инак всяко нещо следва да е консуматив - рано или късно всяко нещо се скапва! Може и да греша, но за мен турбото не е консуматив, но щом казвате може и така да е!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта