За слабото място на TD /демпферна шайба/

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 16 апр 2007 12:04


stanimir написа:за жаост,и на мен преди няколко месеца в юнитрейд ми казаха,че спукана тая шайба и можело да се залепи за около 200 лв,нов абила ок.700.,заедно с някаква ос се сменяла,която същи си заминавала,ако се прецака шайбата.
За сега така и не съм намерил решение,все още карам така.........

dani и niks са ти посочили отговора в рамките на 200лв. :)




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 16 апр 2007 12:06


niks76 написа:първия признак когато шаибата е тръгнала е 4е бие страни4но и на ниски обороти се полу4ава странен вибриращ шум
нова шаиба е 86 евро тук :wink:

При мене има такъв шум/а то и на доста ТД и ТДИ го има/ама на мен ми се струва че е от успокойтела дето е над алтернатора/WasteLand като го гледа каза че му прилича на такъв за бензинов мотор ,щото моя е алуминенв не черен/.Възможно ли е тоя шум да идва от тръгнала демпферна шайба?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 16 апр 2007 12:51


Аз си реших проблема като го направих с ръчно натягане и сега все едно че не моя двигател.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 16 апр 2007 12:58


andonov написа:Аз си реших проблема като го направих с ръчно натягане и сега все едно че не моя двигател.

Кое си направил с ръчно натягане?


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Пон 16 апр 2007 14:34


Rabbit_TDI написа:
stanimir написа:за жаост,и на мен преди няколко месеца в юнитрейд ми казаха,че спукана тая шайба и можело да се залепи за около 200 лв,нов абила ок.700.,заедно с някаква ос се сменяла,която същи си заминавала,ако се прецака шайбата.
За сега така и не съм намерил решение,все още карам така.........

dani и niks са ти посочили отговора в рамките на 200лв. :)


Абе, хич не ми е ясно как го установиха ,че е това! На комп диагностиак ли се установява или...?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 16 апр 2007 16:01


Самата шайба бие странично и е съпроводено със странно тресене.Отделно че ще почне колата да не пали и т.н./всички признаци за загубена центровка/


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пон 16 апр 2007 20:31


И при мен се беше прецакала , но ремонта не беше кой знае колко скъп и то го правих в доста реномиран сервиз....но наистина им е слабо място :idea:


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Мнениеот Adrian-AAA » Пон 16 апр 2007 21:09


Не знам дали се нарича демферна шаиба или шаиба на колянов вал,само знам че има една шпонка която се изяжда и за това губи центровка защоъо на мене 2 пъти ми се случва и на края си сложих от 1,9 тд и за сега нямам проблеми.А тази шаиба си я закупих от приятел (В магазин на симеон) за 40 лв. :)


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Пон 16 апр 2007 21:22


утре ще ходя при най добрия майстор на дизел в околията.ще ви кажа какво е направил.каза ми че за 150лв.ще се реши въпроса.честно да ви кажа ако бях знаел че една толкова проблемна шайба може да направи толкова големи поразии НИКОГА нямаше да взема дизел 1.9тд.карал съм много коли но проблем от такова естество което е към 600лв.това не мога да го схвана.колкото и преимущества да има този мотор 1.9тд това с тази шайба осира всичко.за инфо на тези които не знаят първите симптоми е биене на шайбата и присвирване на ремъка.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 16 апр 2007 23:11


има разлика между демпферна шаиба и зъбното колело на коляновия вал.правете разлика като се 4ете писаното по темата :wink: демпферната шаиба няма нищо общо със загуба на центровка :!:


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 18 апр 2007 8:14


При ТДИ все пак е направено по-добре зъбното колело.
Иначе бедите с тия колела идват от демпфера заради лошия му дизайн


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 18 апр 2007 11:14


1.9тд това с тази шайба осира всичко.

За толкова генерален извод , колега, би трябвало да си направил едно глобално изследване на колко ТД се е случил въпросния проблем и то преди да е изминал своите ( според аутодата) 150 хилки км до момента когато според немеца престава да се води автомобил и тогава.... защото едно е да се случва на млади , друго е когато става на някои бройки като нашите с навъртени 300к и тогава дошли на 130 к у нас...за нов живот :)
така че...... въпроса е малко спорен..... :D


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Сря 18 апр 2007 11:20


WasteLand_TD написа:При ТДИ все пак е направено по-добре зъбното колело.
Иначе бедите с тия колела идват от демпфера заради лошия му дизайн


Tи щеше да ни даваш някаква снимка да видим каква демпферна шайба да слагаме след като се развали, а не да купуваме пак същата...


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 18 апр 2007 13:16


вярно бе :)
айде да ги пратя на някой на майла и да ги пусне, че не знам къде да ги ка4а


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 18 апр 2007 13:17


WasteLand_TD написа:вярно бе :)
айде да ги пратя на някой на майла и да ги пусне, че не знам къде да ги ка4а

dobrinb@abv.bg



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 119 госта