Какво показва цвета на дима ....?
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Какво показва цвета на дима ....?
При първо палене,при малко по-студено време от сега, какво показва цвета на дима ако в единия случай е бял(а колата пали от раз) а в другия е черен (а колата пали но малко по трудно)?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Аз знам така:
бял-недобре изгоряла нафта
черен-преобогатена смес
сивкаво-син -гори масло
Работата е там че всеки си вижда отенаците според "вътрешната си нагласа"
Иначе белия дим при палене от нейзгоряла нафта може да е породен от доста неща:конденз,лоша компресия,пикаеща дюза,стичащо се масло покрай клапаните,лоша центровка,бавен стартер,отишла свещ.............,а най-често е комбинация от няколко причини.
бял-недобре изгоряла нафта
черен-преобогатена смес
сивкаво-син -гори масло
Работата е там че всеки си вижда отенаците според "вътрешната си нагласа"

- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
:)
много добър отговор и аз съм на същото мнение
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Черен дим - замърсен въздушен филтър,неправилна центровка,замърсени или износени дюзи,препълване на ГНП,преохлаждане на двигателя/термостат/ , недостатъчна компресия.
Сив или бял дим - износена гарнитура на цилиндровата глава,неефективна работа на системата за предварително подгряване.
Син дим - изгаряне на изтичащо моторно масло
Сив или бял дим - износена гарнитура на цилиндровата глава,неефективна работа на системата за предварително подгряване.
Син дим - изгаряне на изтичащо моторно масло
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
niks76 написа:ако става въпрос за 1З от профила е нещо малко по разли4но от изброените нещапокараи я на високи обороти към 10км на около 4000оборота и даже ще спре да пуши-това е сериозно ,не се бъзикам
Какво имаш впредвид колега?Моята по време на движение грам не припушва нe да пуши и постоянно я карам около 160-170км/ч.Чисто бялото пропушване е само при студено време и първо палене,но еднократно за 1-2 сек. и после карай.Също пали от раз(поне за сега)

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Значи не обръщай внимание.В твоя случей/то и в моя и на много други/ най-вероятно компресиката и дюзите са си тръгнали по естествения път ,но това в никакъв случей не значи наближаващ ремонт
-съветвам те да не отваряш мотора без истинска причина.Ако толкова те дразни иди да ти проверят/сменят центровката в горна граница и си погледни свещите.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 160 госта