Здравейте, мисля да си купувам голф 4, и искам да попитам какви пари горе долу ще ми трябват за смяна на консумативите/
Мерси.
въпрос отностно golf 4
виж тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=488932&highlight=#488932 става дума за 1.6SR ама може горе долу да те ориентира
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: въпрос отностно golf 4
iuziud написа:Здравейте, мисля да си купувам голф 4, и искам да попитам какви пари горе долу ще ми трябват за смяна на консумативите/
Мерси.
колега аз си взех такъв преди 3 месеца.......
1. масло - аз си сложих Мотул 10w40...с масления филтър около 80 лева
2. въздушен филтър- 17 лв
3. горивния филтър още не съм го сменил така че не знам колко струва......но и той не е голям разход
4. но за смяна на ангренажа се изръсих здраво - 2 ремъка + 4-ри ролки + водна помпа(защото ремъка минава през нея).....всичко със труда 550 лв.
.....водната помпа можеше и да не я сменям,но майстора(на който имам доверие защото от 6 години ходя при него и съм доволен) ми препоръча да я сменя......е,без помпата е 120-130 лв по малко.....
за друго не знам,защото всичко друго за сега ми е в ред...
успех с новата покупка!!!
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
[quote="DimoNN"]иначе консумативите не са скъпи... не се сещам точно но на мойта мисля че излезе всичко около 130-150лв. грубо - смених и филтъра на купето, въздушния филтър, филтъра за бензина и масло тотал пълна синтетика (демек най-скъпото и най-хубавото)
...колега,а ремъците с ролките защо ги забравяш?..смятам знаеш какво става ако скъсаш ремък.....
...колега,а ремъците с ролките защо ги забравяш?..смятам знаеш какво става ако скъсаш ремък.....
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
DimoNN написа:Приятел моя съвет е да си вземеш минимум 1.6!... 1.4 за голф4 според мен е скопена работа...
Що бе колега? Ако кара предимно градско и не е привърженик на бързото шофиране ще му върши перфектна работа. Аз 3 год. карах Голф 64кс. и закъдето съм тръгвал все съм стигал. Все пак е 75кс. и няма да я чак толкова куц, а и за всеки влак си има пътници

-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
GodLike написа:DimoNN написа:Приятел моя съвет е да си вземеш минимум 1.6!... 1.4 за голф4 според мен е скопена работа...
Що бе колега? Ако кара предимно градско и не е привърженик на бързото шофиране ще му върши перфектна работа. Аз 3 год. карах Голф 64кс. и закъдето съм тръгвал все съм стигал. Все пак е 75кс. и няма да я чак толкова куц, а и за всеки влак си има пътници

освен това е двувалка...16V.....аз съм доволен....а и ми дава разход около 7,5/100 градско.....до скоро карах Голф-2 1.6 75 кс.....в сравнение с него,четворката е по мощна.....
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
kokovas написа:DimoNN написа:иначе консумативите не са скъпи... не се сещам точно но на мойта мисля че излезе всичко около 130-150лв. грубо - смених и филтъра на купето, въздушния филтър, филтъра за бензина и масло тотал пълна синтетика (демек най-скъпото и най-хубавото)
...колега,а ремъците с ролките защо ги забравяш?..смятам знаеш какво става ако скъсаш ремък.....
ми тя колата е като нова много гледана и пазена.. ама тръгнах да и сменям филтрите и маслата, а те ми изглеждат като нови ама викам давай ще сменям... и откакто смених всичко видях една лепенка, че преди 3 месеца всичко е сменено... нямаше и 2000 км навъртяни... ама карай прее**вка малко стана ама нищо... колкото до ремъците и те са като нови има много живот още в тях ще ги сменям по-нататък тях
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
kokovas написа:GodLike написа:DimoNN написа:Приятел моя съвет е да си вземеш минимум 1.6!... 1.4 за голф4 според мен е скопена работа...
Що бе колега? Ако кара предимно градско и не е привърженик на бързото шофиране ще му върши перфектна работа. Аз 3 год. карах Голф 64кс. и закъдето съм тръгвал все съм стигал. Все пак е 75кс. и няма да я чак толкова куц, а и за всеки влак си има пътници[/q
освен това е двувалка...16V.....аз съм доволен....а и ми дава разход около 7,5/100 градско.....до скоро карах Голф-2 1.6 75 кс.....в сравнение с него,четворката е по мощна.....
не бе тва си е мое лично мнение... аз знам че за всеки влак си има пътник в смисъл всеки си знае какво търси и какво го удовлетворява... между другото съм забелязал че Г4 са по-форсирани от 3ките и 2ките.. може би това е едно от нещата с които правят повече к.с. от еднаква кубатура...
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
DimoNN написа:kokovas написа:DimoNN написа:иначе консумативите не са скъпи... не се сещам точно но на мойта мисля че излезе всичко около 130-150лв. грубо - смених и филтъра на купето, въздушния филтър, филтъра за бензина и масло тотал пълна синтетика (демек най-скъпото и най-хубавото)
...колега,а ремъците с ролките защо ги забравяш?..смятам знаеш какво става ако скъсаш ремък.....
ми тя колата е като нова много гледана и пазена.. ама тръгнах да и сменям филтрите и маслата, а те ми изглеждат като нови ама викам давай ще сменям... и откакто смених всичко видях една лепенка, че преди 3 месеца всичко е сменено... нямаше и 2000 км навъртяни... ама карай прее**вка малко стана ама нищо... колкото до ремъците и те са като нови има много живот още в тях ще ги сменям по-нататък тях
ми не знам....аз като си взема кола,първата ми работа е да сменя ангренажния ремък,за да съм сигурен........като взех четворката преди
3 месеца се замислих дали да не покарам така.....намерих също лепенка(даже не лепенка а нещо като щампа) че е сменян.....но реших че вместо да се доверявам на лепенки и документи,по добре да си го сменя и да ми е мирна главата.....и на това че ремъка изглежда добре визуално,също реших да не се доверявам.....наскоро смених ангренажен ремък на голф 2-ойка,стария беше като чисто нов...по нищо не можеше да се разбере че е вече на 50000 км
знам че ангр. ремък трудно се къса,но също така знам че двувалка със скъсан ремък е грозна картинка...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта