Забравих да кажа ... половера е 6N2 2001 година 1,4 16V 75к.с!
Трудно ли се сменя ламбда сонда?
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Трудно ли се сменя ламбда сонда?
Колеги на Братовчед ми на полото светна една лампа .... жълта с една светкавичка и едно като малко двигателче .. незнам как да я обясня но в книжката която е на италиански работата е нещо с Exaust Gas което ме навежда на мисълта че най-вроятно е ламбда сондата! Днес ще ходим на диагностика че той неможе да търпи тия работи .. та мисълта мио е ... колко пари струва горе долу и лесно ли се сменя ламбда сонда!?!
Забравих да кажа ... половера е 6N2 2001 година 1,4 16V 75к.с!
Забравих да кажа ... половера е 6N2 2001 година 1,4 16V 75к.с!
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Много благодаря! Оказа се че не е от нея .. а другото което се оказа е че тая кола е с 2 сонди! 1 преди и една след катализатора! Проблемите се оказаха два, но след изчистване на компира не се появиха отново! Единият беше за клапана на рециркулация на отработените газове, а другият беше "Прекалено голям сигнал на разпределителен вал 1" Неможахме точно да го разберем за какво иде реч! А имаше и трети проблем "Неточно показание на скоростомера!" Е този направо ме разби като проблем! Та сега ще я чакаме да видим дали пак ще се прояви, дано не се обажда скоро! 
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта