Проблем при паленето на бензин на В3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 16 апр 2007 22:13


dimitarl написа:Със едно съпротивление 3000 ома дали ще мога да имитирам датчика за да видя дали ще пали тогава?

Да, ще можеш!


gr_kanev написа:
radotom написа:През '91 са пускани и RP и RF мотори, пълна (или по-точно:квазипълна) инжекция,...

RF не беше ли 1,6 карбуратор ?

Махъм! Както винаги, Григор прав до болка! :lol:
Имал съм предвид PF




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 17 апр 2007 9:49


dimitarl, сигурен ли си че точно това е номера на двигателя ? (т.е. че не си объркал нещо) Защото на мен ETOS ми изкарва най-големия номер RP, поставян на Пасат - 824739 (датата е 31.07.91), от 01.08.91 се поставя двигател ABS. Възможно най-големия номер на RP е 843185 - датата е 31.10.91, поставян е на Golf/Jetta. Ако номера е верен, двигателя най-вероятно е сменян (т.е. големите номера двигатели са произвеждани за резервни части, а не за серийно оборудване в автомобили - мое предположение).
А ето една малка таблика за двигателите (че и скоростните кутии), поставяни на Пасат до края на юли 91 година (мога да извадя и от август 91 - табличката е по-малка)
Означение на двигателя Обем,л Мощност, kW Мощност, к.с. Брой цилиндри Тип скоростни кутии Период на поставяне Забележка
ААА 2,8 128 174 6 4А, 5S 06/91 - 07/91 VR6
AAM 1,8 55 75 4 5S 08/90 - 07/91
AAZ 1,9 55 75 4 4A, 5S 03/91 - 07/91 T-Diesel
EZ 1,6 55 75 4 4A, 4S, 5S 04/88 - 07/91
KR 1,8 100 130 4 4A, 5S 04/88 - 07/91
PB 1,8 82 112 4 4A, 5S 04/88 - 07/90 Digifant
PF 1,8 79 107 4 4A, 5S 04/88 - 07/90 Digifant
PG 1,8 118 160 4 5S 08/88 - 07/89 G60
PG 1,8 110 150 4 5S 08/88 - 07/89 G60
RA 1,6 59 80 4 4A, 5S 08/88 - 07/89 T-Diesel
RF 1,6 53 72 4 4A, 4S, 5S 04/88 - 07/89
RP 1,8 66 90 4 4A, 5S 04/88 - 07/91 Monojet
SB 1,6 59 80 4 5S 08/89 - 07/91 T-Diesel
1F 1,6 55 75 4 4A, 4S, 5S 08/88 - 07/90
1Y 1,9 47 64 4 4A, 5S 05/89 - 07/91 Diesel
2E 2,0 85 115 4 4A, 5S 03/90 - 07/91
4A 2,4 125 170 6 4A, 5S 08/88 - 07/89
9A 2,0 100 136 4 4A, 5S 04/88 - 07/91
9A 2,0 100 136 4 4A, 5S 08/89 - 07/90 J..

Пояснение - 4А - автоматична 4-степенна скоростна кутия
4S - ръчна 4-степенна скоростна кутия (на Пасат я има само на двигатели 1,6 - ЕZ, RF, 1F)
5S - ръчна 5-степенна скоростна кутия - на всички модели двигатели е поставяна


dimitarl
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот dimitarl » Вто 17 апр 2007 12:12


Да ,така пише на талона RP921266.........после ще сляза да го проверя ама невярвам в КАТ да са го сбъркали!Иначе Пасата е 1.8 GT комби.
Има ли още нещо на двигателя което да гледам като номера и букви по което да мога да се ориентирам с цел да получа повече информация за колата ?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 17 апр 2007 12:49


dimitarl написа:Има ли още нещо на двигателя което да гледам като номера и букви по което да мога да се ориентирам с цел да получа повече информация за колата ?

Ами друго няма - освен да видиш на самия двигател номера (не ме питай къде е точно, защото не знам). Другото е да видиш в нишата за резервната гума (или някъде около нея беше) дали стои една хартиена лепенка - там пише VIN-а (това WVWZZZ... - номера на шасито) и евентуално номера на двигателя, както и разни други цифри (кодове). А най-добре е да ми пратиш (ама не тук - на лични !!!) въпросния VIN - може да излязат по него разни интересни неща, евентуално ...


dimitarl
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот dimitarl » Вто 17 апр 2007 13:07


Добре благодаря ще видя какво ще намеря .
Сега гледам ел схемите и се опитвам да разбера този син датчик какво управлява ама май първо трябва да разззбера дали е Mono -Motronic Mono -Jetronic или е някакзъв друг инжектора........не че имам идея как ще разбера .....май най -добре да го снимам зи да го пусна тук !!!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 17 апр 2007 13:58


dimitarl написа:.....май най -добре да го снимам зи да го пусна тук !!!
Е то тогава може да ти кажат и какъв точно ти е мотора :)
Но при всички случаи синия датчик ти прави едно и също нещо: казва на компа каква е температурата на мотора и от там вече се уравлява всичко нататък.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 17 апр 2007 14:11


[quote="gr_kanev"][quote="dimitarl"]
Ами друго няма - освен да видиш на самия двигател номера (не ме питай къде е точно, защото не знам)[list]
Номера на самия двигател се намира отпред на блока точно под свещите за 3ти цилиндър или иначе казано малко вляво от капачката на делкото.


dimitarl
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот dimitarl » Вто 17 апр 2007 19:21


Номера на двигателя е такъв няма грешка започва с 92.
http://www2.imgshare.eu/i/tYF30397.jpgето го инжектора
http://www2.imgshare.eu/?file=i/WGf30654.jpg
http://www2.imgshare.eu/?file=i/tCN30703.jpg
[/img]


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 17 апр 2007 19:34


dimitarl написа:Номера на двигателя е такъв няма грешка започва с 92.
http://www2.imgshare.eu/i/tYF30397.jpgето го инжектора
http://www2.imgshare.eu/?file=i/WGf30654.jpg
http://www2.imgshare.eu/?file=i/tCN30703.jpg
[/img]
    Колега двигателя ти е RP което ще рече 1.8 най обикновенна моноинжекция. Смени синия датчик но от снимките които си дал се вижда че имаш проблем и с гумичките на клапаните или със сегментите поради голямата омосленост около моното от отдушника за картерните газове.


dimitarl
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот dimitarl » Вто 17 апр 2007 20:24


А каква моно инжекция е ?Mono - motronic Или Mono -Jetronic?


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Вто 17 апр 2007 20:49


от януари 1993г двигателите RP и ABS се оборудват с комплексна система за управление на двигателя Mono-motronic,модифициран вариант на Mono-jetronic,при който има леки изменения в конструкцията на агрегата като: липса на демпфер на дроселната клапа,липса на баластен резистор на дюзата,регулатора на налягане на горивото е изработен заедно с агрегата за централно впръскване


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 17 апр 2007 21:50


dimitarl написа:А каква моно инжекция е ?Mono - motronic Или Mono -Jetronic?

    Коя от двете системи е точно при твоя двиг. няма почти никакво практическо значение за диагностициране и отстраняване на проблема ти.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 17 апр 2007 23:16


Danny boy написа:от януари 1993г двигателите RP и ABS се оборудват с комплексна система за управление на двигателя Mono-motronic,модифициран вариант на Mono-jetronic,при който има леки изменения в конструкцията на агрегата като: липса на демпфер на дроселната клапа,липса на баластен резистор на дюзата,регулатора на налягане на горивото е изработен заедно с агрегата за централно впръскване

:офф моите днешни проучвания показаха че НЯМА двигател RP след 91 година ...


dimitarl
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот dimitarl » Сря 18 апр 2007 12:13


Здравейте !!Днес сутринта мерих синия датчик ,слагах съпротивление ....ама без резултат .Отидох при един познат майстор и след доста борба се установи че,компа не подава 12 волта на инжектора а 5 волта !!И затова нее искала да пали на бензин .....
сега след 2 дена ще ходя пак при него ,за да свазли комзпаз и даз види дазли ще може да го оправи .
Чето в руския саит
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=diag_slow_code
за тази диагностика .............някой от вас пробвал ли е този метод и дали аз ще мога да го направя като имам само 2 куплунга черен и кафяв?


dimitarl
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот dimitarl » Сря 09 май 2007 13:23


Здравейте !!!Днес успях да прочета с светодид грещките на компа и тя е само една 2342!Което е ламбда сонда ...........ама дали тя е причина колата да не пали на бензин ?Направих и друг опит ,откачих
+ на акомулатора и след 10 минути го включих .......колата за пали идеално на бензин ........изгасих я и след малко опитах пак да я запаля .......да ама не вече не иска да пали на бензи..........и затова се чудя дали тази грешка на ламбда сондата нее причина за проблемното палене?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта