


дисплей на километража Г3
- nikolajivanov
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 30 дек 2006 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
дисплей на километража Г3
Въпроса ми е : след пробег от около 20км. ми изчезват сегменти от дисплея на километража / и надписите total trip/ и след престой от няколко часа се появяват сами. Часовника е о.к. На някой случвало ли му се е това?
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- nikolajivanov
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 30 дек 2006 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: дисплей на километража Г3
O.K. ще го карам така. Добре поне че отчита километрите
Последна промяна от nikolajivanov на Пет 23 мар 2007 13:32, променено общо 1 път.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
В този случай търсачката не помага, помага др. табло и момче с лаптоп и кабел, което да ти го нагласи по желание... Моето табло има същия проблем, свалял съм го /НЕ беше сваляно преди мен/, не е с гумички - пластинки захранват дисплея. По платката проблеми /видими/ няма, а специалността ми е "пром. електроника" - така, че ако искате ми вярвайте! Така си карам - ту има всичко, ту няма. Почти съм свикнал с ехидните забележки и злорадите усмивчици, въпреки, че все пак се дразня понякога. А се дразня, защото знам как е поддържана и как аз поддържам колата и какво е състоянието и в действителност. Когато се скапе съвсем, ще търся от моргите друго и ще платя да ми нагласят СЪЩИЯ пробег, който е показвало оригиналното...
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- nikolajivanov
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 30 дек 2006 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: дисплей на километража Г3
колата е GOLF 1.6 , двигател АЕА, 95г. ,модел PINK FLOID
Проблема най-вероятно се дължи на окислен контакт м/у дисплея и платката или разхлабени винтове. Свали си таблото. Отвърти всички
винтове на задния капак и го отвори. Махни платката от заданата
пластмасова част. Платката се държи на едно зъбче отпред и на двете
зъбчета отзад на щекера на конектора (незабравяй първо да махнеш уредите). Дисплея е прикрепен към платката с четири винтчета Т5 или Т6 шестограм. Развърти ги и махни дисплея. Отдолу ще се покажат няколко контакта с графитено покритие. Зачисти ги внимателно с тъп метален
предмет и след това с малко памук с корселин или чист спирт. Монитрай пак дисплея, като внимаваш да не пренавиеш винтовете, защото тогава няма въобще да работи дисплея. Сглобяваш и всичко е ОК. ( Базирам се на личен опит и е пробвано и работи).
винтове на задния капак и го отвори. Махни платката от заданата
пластмасова част. Платката се държи на едно зъбче отпред и на двете
зъбчета отзад на щекера на конектора (незабравяй първо да махнеш уредите). Дисплея е прикрепен към платката с четири винтчета Т5 или Т6 шестограм. Развърти ги и махни дисплея. Отдолу ще се покажат няколко контакта с графитено покритие. Зачисти ги внимателно с тъп метален
предмет и след това с малко памук с корселин или чист спирт. Монитрай пак дисплея, като внимаваш да не пренавиеш винтовете, защото тогава няма въобще да работи дисплея. Сглобяваш и всичко е ОК. ( Базирам се на личен опит и е пробвано и работи).
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Колега nips, на моето табло /също личен опит/ конструкцията е напълно различна - метални пластинки, заляти с нещо като смола върху дисплея и пластмасата, т.е. - не можеш да го отделиш /дисплея/ от пластмасовата му основа. На тази пластмасова основа отпред е ламарината с "часовниците", отзад са уредчетата и платката. Металните пластинки от другата страна са запоени към платката. Смолата е твърда и неподатлива, не съм пробвал да я разяждам - наоколо е пластмаса... Спойките съм ги прегледал...
П.П. Сигурен ли си, че със спирт е разумно да се почиства графитен контакт? Но това се отнася за табло като твоето, така или иначе...
П.П. Сигурен ли си, че със спирт е разумно да се почиства графитен контакт? Но това се отнася за табло като твоето, така или иначе...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
nips написа:Проблема най-вероятно се дължи на окислен контакт м/у дисплея и платката или разхлабени винтове....
Въпреки, че темичката е поостаряла, а и се отнася само за единия вид часовници, тези, дето са с гумички за проводници, поздравявам колегата за коректния отговор!

Само забележка за зачистването с тъпия метален предмет!
Не го препоръчвам на хора, които нямат достатъчно опит, защото малко по-силен от необходимото натиск и... ново табло!
Достатъчно е почистването с медицински или метилов спирт, въобще, такъв, дето няма етерични масла вътре. И по възможност не с памук, а с памучно парцалче, че не пуска толкова власинки.
kokovanev написа:П.П. Сигурен ли си, че със спирт е разумно да се почиства графитен контакт?
Да, Коко. Няма никакъв проблем със спирта, стига да няма етерични масла вътре. Т.е., да не е автършейв, например.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта