Плашещо ли е това?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
pipo
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Плашещо ли е това?

Мнениеот pipo » Вто 17 апр 2007 12:13


Здрвейте първо да кажа.

Очертава се скоро да стана собственик на Golf 3. Двигателя е 1.9D 64 кс. Двигателя според сервизната книжка и според салона на колата е наистина на 110 000 км. Колата е Австрийска, 92-93 година производство. Притеснява ме ръждата по купето, отвън се намират 6-7 подпухнали огнища, а отдолу е това
Изображение
Изображение
Как ви се струва. Интересува ме всяко мнение.




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Плашещо ли е това?

Мнениеот joker » Вто 17 апр 2007 12:20


pipo написа:Здрвейте първо да кажа.

Очертава се скоро да стана собственик на Golf 3. Двигателя е 1.9D 64 кс. Двигателя според сервизната книжка и според салона на колата е наистина на 110 000 км. Колата е Австрийска, 92-93 година производство. Притеснява ме ръждата по купето, отвън се намират 6-7 подпухнали огнища, а отдолу е това
Изображение
Изображение
Как ви се струва. Интересува ме всяко мнение.

Лошоооооооо!
Откажи се!!!Двигателят се сменя или се ремонтира,но купето ти е отишло по дяволите!Него не можеш да смениш-ръждата върви само напред и никога назад!
Не вземай!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 17 апр 2007 12:21


Ами от Австрия са така повечето, мини я цялата отдолу с Протекта или друга боя за нанасяне върху ръжда и карай, пък ако ще я караш само 2 години направо не се занимавай и карай :wink: .


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Вто 17 апр 2007 12:31


L&R написа:Ами от Австрия са така повечето, мини я цялата отдолу с Протекта или друга боя за нанасяне върху ръжда и карай, пък ако ще я караш само 2 години направо не се занимавай и карай :wink: .
Верно е това.Не е добре работата :wavecry


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Вто 17 апр 2007 12:35


почти всички от австрия са така!!!караи си няма ядове!!!между ръжда и гнило има разлика!!!! :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 17 апр 2007 12:38


И мойта е така от както съм я взел/почти 2 години вкарана е от Австрия/.Да чукна на дърво за сега проблеми нямам само майсторите псуват малко повече като сменях спирачки и маншон на карето :lol: Външните ръжди се поправят с боя-коректор по поръчка стига да са с големина до тази на 50 ст./14 лв. е коректора и стига за мноооог подобни ръждички/.Ако имаш избор и друга неръждива алтернатива вземи нея ,ама ако нямаш не я мисли толкова.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Вто 17 апр 2007 12:41


Не кола - подводница!
:D ... абе къде беха големите наводнения преди 2-3 години?


pipo
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот pipo » Вто 17 апр 2007 12:42


Rabbit_TDI написа:И мойта е така от както съм я взел/почти 2 години вкарана е от Австрия/.Да чукна на дърво за сега проблеми нямам само майсторите псуват малко повече като сменях спирачки и маншон на карето :lol: Външните ръжди се поправят с боя-коректор по поръчка стига да са с големина до тази на 50 ст./14 лв. е коректора и стига за мноооог подобни ръждички/.Ако имаш избор и друга неръждива алтернатива вземи нея ,ама ако нямаш не я мисли толкова.


Алтернативи, колкото искаш, но с двигател на 110 000 км, за който съм убеден че е на толкова.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 17 апр 2007 12:43


Ако няма ръжда/изгнило по ламарините няма от какво да се плашиш.
Елементите като носачи,накрайници и т.н. не гният лесно.
Обаче почне ли ламарината да гние един път...
Ако е само ръжда се почиства с шкурка до метал (тва за ламарината де),отгоре малко шприц кит/грунд,антикор и е 6.
Носачите само с груба шкурка и директно отгоре антикор-а и тва е.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 17 апр 2007 12:49


Ако найстина си сигурен за мотора я взимай-въпреки че 110к за 92ра :?


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 17 апр 2007 12:55


Ако колата наистина си струва и не си претенциозен - скачай. Колегата Rabbit_TDI ти е написал за отвън как става "маскирането", а може и цялостно по-нататък. Отдолу - малко е гадно - вземаш телени четки за дрелка, очила и маска. После почистваш добре с разредителя /този, който си е за протекта/ и мажеш с черна протекта - ще изкара доста.

Последна промяна от kokovanev на Вто 17 апр 2007 13:00, променено общо 1 път.


pipo
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот pipo » Вто 17 апр 2007 12:56


Ето го и двигателчето.


Изображение

Последна промяна от pipo на Вто 17 апр 2007 13:12, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Вто 17 апр 2007 13:02


По това което гледам от снимките, не виждам какво трябва да те притеснява. Тези детайли са от доста дебел и термично обработен метал. Това няма гниене. А самата поява на ръжда ме кара да си мисля, че тази кола е седяла доста време неупотребявана. Погледни пружините ако и те са в ръжда, това е сигурен белег, че дълго е седяла на едно място. Карай и не се притеснявай. И най-важното, недей да слушаш хората, които карат италянки. Важното е за двигателя да си сигурен, че е в изправност.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 17 апр 2007 13:05


Човече, ДВГ-то е като аптека... :) А защо не каза, че е червена - те рано или късно се преръсват - като започне да не помага пастирането... :lol:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 17 апр 2007 14:18


Първия ми голф беше 1997 г. от Австрия SDI. Положението с окачването беше абсолютно същото. Гнило навсякаде. Един австриец ми вика:

" - При нас хвърлят много сол по пътищата от там идват тези ръжди "

Може и така да е но що в Германия няма толкова случай ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта