Здравейте на всички!
имам подръка едно Golf 2 ('92-а, на задната колона пише "Finction", и е със зашеметяващият мотор 1300сс пълна инжекция, колата се кара изключително и само на бензин(Н95)) внесен от Италия преди 2-3 години ли станаха. По него са правени доста неща от тогава, които могат да се нарекат по-скоро като консумативи:дискове амортисьори,гумички на клапаните и разни други знайни и незнайни...
ПРОБЛЕМЪТ е следния: когато се кара в градски условия (София) всичко изглежда ОК (освен жуженето откъм бенз.помпа) като постои в задръстване оборотите започват да се разхождат надолу-нагоре (някой път се случва и да угасне) на дълъг път обаче е големия проблем...при скорост на движение от порядъка на 100-130км/ч идва момент в който на 5-та предавка колата започва да придърпва,като предполагам, че проблема не е свързан с работата на двигателя защото като изкл. и вкл. отново 5-тата скорост проблемът изчезва. Още една бележка: празен ход, зацепен съединител скърцане откъм ск.кутия, при натискане на педала (отцепване на съединителя) скърцането изчезва. Друго което прави впечатление - бяла каша по капачката на маслото (конденз?!) по принцип нивото на маслото пада а на последък подозрително се задържа на ниво и даже като че ли качва(проверявано при едно и също положение на колата)
Ако някой е имал нерви да го прочете целия пост-благодаря.
Ако някой има идея за какво иде реч нека да не се срамува и да каже.
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!



страннен проблем и проблем ли е въобще-гориво, ск.кутия
страннен проблем и проблем ли е въобще-гориво, ск.кутия
Последна промяна от karamba на Вто 17 апр 2007 14:58, променено общо 2 пъти.
От всичко, което изписа ми намирисва на бензинова помпа. Иди да ти измерят налягането на горивото, което прави помпата. Трябва да има пробка на магистралата, дето за закачени инжекторите, за закачане на уред. Ако съм ти уцелил двигателя в Autodata-та трябва да е между 2,5-3 бара. Това може да е причината за проблемите, който описваш без тези свързани с скоростите. За оборотите на празен ход си пергледай/почисти/смажи клапана за празен ход, намира се около дроселовата клапа някъде, той служи да контролира подаването на въздух когато не натискаш газта.
Благодаря на Пипо...
Понеже поверих колата на друг за известно време са направили опит по темата бенз. помпа, резултат от което е сменен горивен филтър поредна смяна на свещи и кабели и "Това беше, сега всичко е наред!" но проблема остава и ще проверя и аз налягането да видим какво ще рече, понеже приятелката ми я кара съм я чувал така да я изрязва (по преценка на ухо над 3500об/мин - 90км/ч на 3-та предавка за над половинн минута) че ме съмнява да липсва налягане или ако пада то е само от време на време
Понеже поверих колата на друг за известно време са направили опит по темата бенз. помпа, резултат от което е сменен горивен филтър поредна смяна на свещи и кабели и "Това беше, сега всичко е наред!" но проблема остава и ще проверя и аз налягането да видим какво ще рече, понеже приятелката ми я кара съм я чувал така да я изрязва (по преценка на ухо над 3500об/мин - 90км/ч на 3-та предавка за над половинн минута) че ме съмнява да липсва налягане или ако пада то е само от време на време
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта