Помощ, дисплея на километража гасне като пусна ксенона

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Помощ, дисплея на километража гасне като пусна ксенона

Мнениеот lyubobg » Пон 16 апр 2007 20:41


и като го цъкна запалва, не губи стойностите ..
а съм си ги вързал ксеноните както си трябва с реле, ток директно от акумулатора.
Това се случва само при първоначално палене на ксенона докато загрее, после никви грижи..
Не знам колко ток лапа, ама дори и на стартер и фарове и ксенон и т.н. не ми гасне дисплея, някакви идеи какво става :roll: :?:




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 16 апр 2007 20:46


ами нещо може да се смахва от баластите... знам ли .. бахти случая..
надали е от консумация..
особенно през релетата..


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 16 апр 2007 20:49


Може високоволтовите блокове да вкарват някакво смущение :roll: в инсталацията, като ток към 70W товар нищо не е та да повлияе, освен да има някаква грешка тотална .
Виж като си бърникал из таблото да не си откачил някое проводниче(маса).


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 16 апр 2007 20:54


L&R написа:Може високоволтовите блокове да вкарват някакво смущение :roll: в инсталацията, като ток към 70W товар нищо не е та да повлияе, освен да има някаква грешка тотална .
Виж като си бърникал из таблото да не си откачил някое проводниче(маса).


При първоначално палене го дават да е над 16А консумацията.
Ако е нещо от високия волтаж трябва да го прави всеки път, а не само, когато ги паля за първи път през нощта.
По таблото не съм бутал - ползвам наследство ключа за халогените, който си бях слагал допълнително (както wili98 ме посъветва, за да не включвам халогени и отзад онова за мъгла на 1 ключ и да бода очите на задния).
Та ключа за халогените е изтестван отпреди и си работи :roll:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 16 апр 2007 21:04


Виж сега дори и 16А да е , въпреки че над 10А не ми се вярва много, ако тези 16А ти свалят напрежението, така че да ти угасне дисплея какво остава за стартера с начален стартов ток над 200А :!:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 16 апр 2007 21:06


L&R написа:Виж сега дори и 16А да е , въпреки че над 10А не ми се вярва много, ако тези 16А ти свалят напрежението, така че да ти угасне дисплея какво остава за стартера с начален стартов ток над 200А :!:


Да, трябва да гасне всичко ! Логика няма, това ме притеснява най-много, а ако беше даже над 50А, щеше да изгори бушона.

:roll:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 16 апр 2007 22:44


Проблема е замазан, колкото да мога да спа тази вечер :lol:

Започнах първоначално с режим дебъг - реших да пробвам какво ще стане ако пусна само единия баласт и единия фар - отговора - пак същото ..
Така изключих възможността за лош контакт, а по скоро за смущения нейде - все пак са 23 000В и някъде може да изскача искра - поприбрах малко кабелите да са по нанякъде другаде, побутнах клемите и о чудо - проблема изчезна :shock :cry: :lol:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 16 апр 2007 22:55


ми навии кабелите хубаво..
да са близко до масата.. ако си мераклия.. ги опаковай с някакво фолио и го замаси..
само да не стане, че магарията идва по масата ;)

къв е хид кита ако не е тайна?
от оназ оферта в Рено форума ли?


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 17 апр 2007 7:56


кида е от www.topspeed.bg


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 17 апр 2007 15:21


пичове помагайте, тва нещо няма решение :cry:
уж си мислех че снощи съм направил нещо, но по скоро съм запалил ксенона по рано и не съм изчакал достатъчно.
тая сутрин пак същатата работа.

Откачих първо единия баласт, после другиа и вързах първия и нищо.
Запалих релето ръчно с ток от акумулатора, а не от таблото в случай че там нещо не е вързано като хората и пак нищо...

Следваща стъпка ще е да взема друг акумулатор с който да запаля фаровете, но това просто ум не ми го побира какво става.


Има ли възможност да има някъде пробив и баласта да връща 20 000в по маса примерно и това да шашка лсд-то? :roll:


Потребителски аватар
marrs
Мнения: 326
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 23:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот marrs » Вто 17 апр 2007 16:01


Обади се да му хвърля един поглед . И аз съм с ксенон , но нямам такъв проблем .


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 17 апр 2007 20:59


Господа, искам с удоволствие да Ви споделя резултата 8)

Днес започнах постъпково дебъгване - дойде 1 колега с 5-чката и закачих ксенона да се храни от неговия акумулатор, а моя само да включва управляващото реле, което включих като подадох ръчно ток директно от акумулатора, а не от ключа на таблото - никакъв ефект :shocked :shocked :shocked
Това ми показа много ясно едно нещо - като се запали ксенона прави някакви неясни смущения и също така проблема не е в захранването с ток - слаб акумулатор например, или слаби връзки с + или - някъде или проблем в таблото и т.н.

Тогава се почна 1 голямо мислене :screwy :roll:
Какво по различно има на моята кола, което го няма на други коли. Говорих и с колегата marrs - и той също сподели че много правилно съм направил като е с реле, отколкото да взема директно от инсталацията на късите тока, защото повечето ксенони са така и само в краен случай ако не запали се взима с реле от акумулатора ... Та единственото различно нещо, което остана при мен е това че сам си монтирах ксенона и си го монтирах на удобно за мен място така че да не дупча калниците с дрелката. Монтирах баластите върху пластмасовата кутия над радиатора на перката и така баластите не са замасени и това е ключа за палатката :x :x :x

Последва 1 бързо замасяване и всичко е на 6 :yeaha: :censored: :bananarock


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 17 апр 2007 21:12


Охоооо как без маса колега така можеш да загасиш и на този спрял до тебе в задръстване дисплея, не вкарваше ли нещо и към музиката на колата с не екранирани баласти :?:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 17 апр 2007 21:19


не, никакъв проблем - нито в музиката, нито в другия дисплей на часовника :shock :shock


Потребителски аватар
marrs
Мнения: 326
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 23:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот marrs » Вто 17 апр 2007 21:20


:да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 156 госта