здравейте.....
след 20 000 км по нашите равни пътища се появи някакав шум от вратата....точно там където е кирииката за заклучване на вратата ....и не мога точно да разбера дали не е от дражката или е от механизма....та как се сваля дражката и ако тя се движи савсем леко нагоре надолу в отворено състояние възможно ли е да е от нея.Иначе мислех да свалям кората на вратата ама ме е страх да не си изпочупя щипките и после да хлопа още повече....ако има някой колега който е решил този дребен,но досаден проблем да каже как го е направил



шум от вратата?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Заради тия шумове свалих двете кори на врата и сичко им беше на 6 че и не бяха отваряни и бяха барабар с шумоизолацията.Ето каде е проблема-пласмасовата втулка на палеца към който се щраква механизма на врата при затварянето и.Тва пласмасовото се върти и освен че дранчи прави един адски дразнещ звук.Омазваш го хубаво с грес като натъпкваш/по възможност със спринцовка/ и мужду втулката и метала и отгоре по нея.След това обезшумяваш пъпките за заключване на вратата като ги овиеш в изолибанд/часта им която е в кората/за да не мърдат.След това натъпкваш под и над късетофона гумички да го уплатнят да не трака по паветата.След това-ЖМИ ГРАДО.
е аз сам от Варна и поне тука няма много такива улици....мале по тез павета ептен се раздранкват колите.....апак тези шумове мнооо ме дразнят
а дръжката за отваряне на вратата трява ли да се сваля и тя....и самото сваляне на кората как става кабели едно друго има ли вътре за копчето примерно...питам такива тъпи въпроси да не взема да прецакам нещо.

а дръжката за отваряне на вратата трява ли да се сваля и тя....и самото сваляне на кората как става кабели едно друго има ли вътре за копчето примерно...питам такива тъпи въпроси да не взема да прецакам нещо.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
За процедурите който ти описах нищо не се сваля
Забравих да спомена и да си вдигаш прозореца до горе и да не забравяш лепило Хелеметекс в джобчетата на вратите
Иначе за вратат мисля че има писано ,ама те са толкова много дреболиики че по-добре недей.Основно се иска търпение и гледане къде и какво сваляш който есвързано с часове кибичене и без резултат/поне при мен сичко вътре си беше ОК/.Иначе кората е на щипки ,но преди това трябва да махнеш дръжките за врата прозорец,отключване на врата ,пъпката за управление на огледалото.Ако някоя щипка е счупена то си личи/не е необходимо да сваляш кората/че кората е издута там или като я дръпнеш леко с рака се деформира.Единственото което можеш да направиш при свалена кора е ако лайсната на прозореца се е разместила и хлопа целия прозорец да я регулираш.Имай предвид и че всички ниски класове коли си хлопат-нейзбежно е.Първо направи няколко теста да установиш от къде е шума/вероятно не е само едни/.Намираш павирана улица караш бавно и с едната рака подпираш аддени части да видиш дали ще спре шума.Леко отваряш врата и пак да видиш дали спира/така установих че основния шум е от пъпката за захващане на клячалката/.На място също можеш да разтресеш вратат и да слушаш от къде идва звука/така се вижда дали прозореца е разхлабен/


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dianianakiev и 23 госта