Венто 1,4 ?!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Сря 18 апр 2007 12:45


kokovanev написа: ...


не е конкретно към мен отправена репликата, но, коко, ако се движи със 100 тоз камион, въобще няма и да си помисля да го изпреварвам. тамън ще ме пази от камикадзета, които се мъчат да изпреварват от насрещното.




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 18 апр 2007 12:49


kokovanev написа:Смятам дори, че 1.6 АБУ е на прага на безопасното шофиране за това купе. Още повече, че след 12-13 год. употреба и неизвестен пробег някое и др. магаре е избягало от табуна... :)

Представи си ситуация: във 12 год. Венто 1.4 АБД сте 4 човека с нормално тегло, пълноценно използващи наистина огромния му багажник и се налага изпреварване на дълъг камион с полуремарке, който се движи с около 100 км/ч по равното. Имаш интензивно насрещно движение. Пред "твоя" камион има още нещо /примерно/ на сравн. малка дистанция. 3-та, 6к оборота? Колко засилване ще трябва и ще спре ли Венто-то навреме зад другия? Май по-добре да се кара зад камиона... :cry:


Максимално допустимата скорост по закон за момента в България извън населени места е 90 км/ч за леки автомобили, за камиони с ремаркета и полуремаркета - 70 км/ч. Дори и да кара камиона със 100 км/ч, не виждам защо трябва да го изпреварваш.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 18 апр 2007 12:57


gr_kanev, напълно съм съгласен, но когато започне да се "катери" по някоя стръмнина, такъв камион /особено пълен/ пада и под 70 км/ч, а стръмнината не ти гарантира липса на завои или насрещно движение, за да се възползваш и да подкараш отново на 5-та с оптималната /според вкуса/ скорост. Да не говорим, че ако разполага със 60 к.с. /или колкото там са останали/ едно пълно Венто също няма да хареса стръмнините...


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Сря 18 апр 2007 13:01


Ей как го нападнахте Коко ... Ами аз карам Венто и е 75 к.с. -> много добре ми е ясно колко и как върви, та айде да спрете да ги хвалите тея 50-60 магарета.
Малките двигатели са предназначени за малки коли -> примерно Поло, Лупо и т.н. и са за ползване в града. На извънградско със скорости от около и малко над 120 км/ч моята кола харчи около половин литър повече от същото Венто с 90 к.с. двигател. Представям си какво пък ще е с тази конструктивна небивалица -> 1.4 АБД
Не говоря за 1.4 на Г4(Бора) -> той е друга бира.


п.с. Буфи -> пенсионер си, щом си женен :lol:
А Пи с неговата пазарска чанта да замълчи по-добре(Темата е за Венто антиспамър такъв)


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 18 апр 2007 13:06


kokovanev, и аз съм напълно съгласен с теб, но съгласи се и ти, че това вече е друг случай. Никъде не е казано че трябва винаги да се кара на пета, с оптималната скорост. Скоростта се избира според пътните условия, а според скоростта - и предавката. Точно затова се оказва че малко по-мощните двигатели са по-икономични. Между другото преди колата, която е на аватара и в гаража, съм карал Джета 2, с двигател 1,6 карбуратор, 75 коня (плюс-минус), обаче тя беше 15-годишна като я купих, 18-годишна като я продадох (преди повече от 2 години). Както колата, така и огромна част от хората, возили се в нея, са живи и здрави, а е имало немалко такива ситуации по пътищата на родината.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 18 апр 2007 13:08


Буфка че ти доскоро беше студент май,кога успя да навъртиш за пенсия :lol:
По - темата много рядко се срещат тези екземпяли, аз бях чувал че ги има, но чак сега със тази тема вече съм сигурен :lol:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 18 апр 2007 13:19


тука пак половината се изкараха по умни от инженерите не ваг...подавайте молби и отивайте да работите да им покажите как требе се правят колите....


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 18 апр 2007 13:21


Стигнахме до единодушие! :) Икономията на гориво ми е постоянно в главата /при тези цени... :cry: /, но не бива да е над безопасността. Точно немците са луди на тема "ефективност" - Германия беше и първата държава, в която дизелите "прескочиха" по продажби "бензинките"...

П.П. Подкарвал съм Вектра 1.4 - МНОГО не ми хареса... Нито градско, нито "селско"... :cry:


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Сря 18 апр 2007 13:22


buFka написа:
е кво, всички дет караме 1.4 сме пенсионери ли? ами тея дет карат разни коли 1.3, 1.2 и 1.0 кви са, трупове може би?
Ееее Буфка,ае се бегаме да видиш ти труп :twisted: mhihi mhihi


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Сря 18 апр 2007 13:28


има двигатели за всеки джоб и вкус!!!!тази тема е безкрайна!!!аз съм карал и мощни двигатели и слаби....да нагласа е цялата работа!!!!все пак ги произвеждат големи фирми и си се продават,кой какво си иска това си кара!!!!нама смисъл в излишни спорове и да се осират малки или слаби двигатели(още като са замисляни от инженерите е било да са слаби) :D :D


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 18 апр 2007 13:39


luboveliki написа:има двигатели за всеки джоб и вкус!!!!тази тема е безкрайна!!!аз съм карал и мощни двигатели и слаби....да нагласа е цялата работа!!!!все пак ги произвеждат големи фирми и си се продават,кой какво си иска това си кара!!!!нама смисъл в излишни спорове и да се осират малки или слаби двигатели(още като са замисляни от инженерите е било да са слаби) :D :D


:handshake :да:


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Сря 18 апр 2007 13:53


chefito написа:тука пак половината се изкараха по умни от инженерите не ваг...подавайте молби и отивайте да работите да им покажите как требе се правят колите....

:lol: Верно требе да пробвам. Самите инжинери от ВАГ си признават че АБД-то е най-куция мотор излязъл оттам, а пък аз им вярвам.
Да не ви троша хатъра, ама що си купихте АБД, задавали ли сте си въпроса някога.... Защото са мноооого по-евтини. А защо ли са по евтини, ами защото са мноооооого проблемни. Както и да е -> всеки има различна философия.
Темата беше една , ние говорим за друго.


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Сря 18 апр 2007 13:55


kokovanev написа:Останал съм с впечатление, че Г 3 комби и Венто няма с 1.4... Може и да греша, незнам... :oops:


Има Голф 3 комби с 1.4 :!:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 18 апр 2007 13:57


Краси, по евтниджаци са също и щото ДДС им беше по- малечко
на 60 к.с. е 1000 лв горе доле на 90 кс. беше1600


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 18 апр 2007 13:57


madmen написа:
chefito написа:тука пак половината се изкараха по умни от инженерите не ваг...подавайте молби и отивайте да работите да им покажите как требе се правят колите....

:lol: Верно требе да пробвам. Самите инжинери от ВАГ си признават че АБД-то е най-куция мотор излязъл оттам, а пък аз им вярвам.
Да не ви троша хатъра, ама що си купихте АБД, задавали ли сте си въпроса някога.... Защото са мноооого по-евтини. А защо ли са по евтини, ами защото са мноооооого проблемни. Както и да е -> всеки има различна философия.
Темата беше една , ние говорим за друго.


о не ми чупиш хатъра в никъв случай не ми е единствена кола, но най много си обичам нея...а затова че не върви е безспорно, но аз затова я купих навремето щото гори малко...истината е че липсата на серво е най-големият проблем...това че е леко куца никак ама никак не ми пречи....



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта