Прочетох линка дето колегата ти даде.
Аз карам GTI 8V и да ти кажа ако не мислиш да слагаш газ може да спреш и на него. Градско подхарчва но при тия задръствания мисля че и 1.8 същото ще прави, а извънградско ако го караш 90-110 можеи под 6.5 да ти даде и то според FMAто дето като запаля колата сутрин не ми се гледа щото съм виждал да показва 20-65 л. на 100.
Според мен ако парите за бензин на са ти чак такъв проблем си вземи
GTI, а защо не и 16 V. Не съм карл, но с 8сек 0-100 си мисля че тръпката е добра
Какъв GOLF 3? / VENTO ;-) /
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Баси пичове направо съм отчаян,още не съм продал опела ,но обикалям из Пловдивските автокъщи и по мои наблюдения тия хора са се побъркали.
Та днес примерно един продавач ме убеждаваше,че шагрена по праговете бил нещо напълно нормално за кола за 6100 лева(без номера!) и се правило за да не белят камъчетата боята bowdown ,значи да си продам опела за 2600 да сложа още 4000 за нещо което е правено в кой знае коя бояджийница с единствената цел да се продаде,пък след това който го вземе да му мисли.Ха!
Но факта си е факт не видях Голф с не правени прагове(като притежател на гниеща кола имам много набито око за тези неща) и притежателите на автокъщи като видят,че не съм лапнишаран започват да ме убеждават,че едва 5-10% от колите влизащи в България не били правени
ама чакайте аз такава(боядисвана със сменяни вежди и прагове) кола си имам в гаража.
Направо съм в чудене и пак питам заслужава ли си да обиколя около София или пък примерно Димитровград за кола.Само аз ли си мисля,че кола за примерно 7000 лева трябва да е абсолютна на външен вид и с перфектен двигател.
А като се има впредвид,че ще търся точно модела 1.8ГТ с пластмаси по веждите и праговете направо ми се вижда мисията невъзможна трета част
.
Та днес примерно един продавач ме убеждаваше,че шагрена по праговете бил нещо напълно нормално за кола за 6100 лева(без номера!) и се правило за да не белят камъчетата боята bowdown ,значи да си продам опела за 2600 да сложа още 4000 за нещо което е правено в кой знае коя бояджийница с единствената цел да се продаде,пък след това който го вземе да му мисли.Ха!
Но факта си е факт не видях Голф с не правени прагове(като притежател на гниеща кола имам много набито око за тези неща) и притежателите на автокъщи като видят,че не съм лапнишаран започват да ме убеждават,че едва 5-10% от колите влизащи в България не били правени

Направо съм в чудене и пак питам заслужава ли си да обиколя около София или пък примерно Димитровград за кола.Само аз ли си мисля,че кола за примерно 7000 лева трябва да е абсолютна на външен вид и с перфектен двигател.
А като се има впредвид,че ще търся точно модела 1.8ГТ с пластмаси по веждите и праговете направо ми се вижда мисията невъзможна трета част

- ScarFace™
- Мнения: 131
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 11:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За 1.8GT даже и по-малко пари трябва да те оправят.Купи си вестник "Позвънете" и вестници с малки обяви, там има много коли.А и за читава кола се обикаля, трябва да се разтърсиш.То не става за 2-3 дни и хоп:)Споко обаче ще се намери количка и за тебе.А за София ако идваш не се плаши от цените на Горубляне примерно щото там се смъкват цени главоломно на пазарлък.Аз на мойта и свалих 500лв като я зимах:)
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
Нека и аз да кажа нещо по въпроса
Първо: търси кола произведена след август 94 защото тогава е фейслифта на голфа,но имай пред вид че видимите разлики са много малки - по таблото,2секционни фарове,обли мигачи и най-вече един нов мотор - 1.6/74к.в.Ако мислиш да се спреш на бензинов мотор то този(1.6/74к.в) е определено най-добрия вариант - по-бърз и еластичен от 1.4,1.6 и 1.8 и много икономичен - извън градско не повече от 6.5/с клима/ и градско м/у 8 и 10 ако не се правиш на състезател
/. Малка подробност е че тъй като това е базов мотор за Ауди А3 и А4 и Голф4 и някои Сеат-ове консумативите му са малко по-скъпи от по горе изброените мотори, но не много, само свещите са по-скъпи - 11,12 лв. но пък филтрите са само с по 4,5 лв. по скъпи. Мотора има 3 варианта, но няма значение кой ще е точно. Реалните цени са м/у 5000 и 7000лв. с малки изключения като вече ти решаваш дали ще си вземеш немски внос - дори без централно и хидравлика, и мита че като е от там нема да пипнеш нищо/което не е точно така/ или италианка с пълен ел. пакет+хидравл.+клима или климатр./в повечето случаи/ и без никаква ръжда!!!.....и последно - задължителен преглед в Юнитрейд - диагностика на мотор+четене на грешките на комп-а е 36кинта - определено си струва,като обърни внимание на дебитомера/особено/и ламбда сондата,че са скъпи!!!...е, успех в търсенето,надявам се,че съм бил полезен
...и не забравяй - като купуваш кола, кой каквото и да ти говори, който и да я гледа - ВСИЧКО Е КЪСМЕТ!!!



...и не забравяй - като купуваш кола, кой каквото и да ти говори, който и да я гледа - ВСИЧКО Е КЪСМЕТ!!!
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
....а за дизелите, освен, че са дебели, нямат екстри - за 1 месец обикаляне не видях нито един с климатик, може би защото в италия не се кара много дизел и те са най-вече австрийски само с централно и тук таме хидравлика или немски без нищо, и естествено не си знаят километрите, защото когато немец купи дизел го таралянка поне 300,400 хиляди преди да го шитне/абе изобщо тия швабите са ебати дзифтарите - един приятел преди 2 години си докара от там А4 за сума ти пари и кво - ръчни прозорци Screwy за клима изобщо не може да става въпрос/!!!
Сега и аз реших да напиша няколко думи по този въпрос.
1. Бих те посъветвал да дойдеш до София и да се разходиш по Горубляне. Не забравяй че това е най - големия пазар за коли втора ръка и там може да се намерят наистина много читави коли.
2. Въпроса откъде да бъде колата (Германия, Италия и т.н.) е многократно обсъждан. Без да искам да влизам в спорове с никой само ще кажа моето мнение: по - добре си вземи кола от Италия. Там през зимата вали много по - малко сняг, съответно и по - малко препарати се хвърлят по улиците и колите по - малко гният. Някои ще кажат италианците не поддържат колите. Ми това не е така. Зависи си от човека. Нито в Германия, нито в Италия може да си сигурен че колата е на реални км.
3. Истината е че покупката на кола втора ръка е свързано с голяма доза късмет. Аз ти го пожелавам.
4. За двигател мисля че 1.8 моно най - си заслужава.
1. Бих те посъветвал да дойдеш до София и да се разходиш по Горубляне. Не забравяй че това е най - големия пазар за коли втора ръка и там може да се намерят наистина много читави коли.
2. Въпроса откъде да бъде колата (Германия, Италия и т.н.) е многократно обсъждан. Без да искам да влизам в спорове с никой само ще кажа моето мнение: по - добре си вземи кола от Италия. Там през зимата вали много по - малко сняг, съответно и по - малко препарати се хвърлят по улиците и колите по - малко гният. Някои ще кажат италианците не поддържат колите. Ми това не е така. Зависи си от човека. Нито в Германия, нито в Италия може да си сигурен че колата е на реални км.
3. Истината е че покупката на кола втора ръка е свързано с голяма доза късмет. Аз ти го пожелавам.
4. За двигател мисля че 1.8 моно най - си заслужава.
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
Няма защо
радвам се че съм бил полезен. Като пресен голфаджия/от към 2мес./не съм много компетентен/в тоя форум има пичове дето са къде,къде по напред с материала/но все пак
Иначе мога да кажа, че аз се качвам на голфа от пежо 309 от което съм много, много доволен/но вече е 18 годишно
/и все пак разликата е огромна - голфа е супер/поне моя - 1.6GT'97/, взех го за 6.5 но бая неща има още да се правят де. Иначе ако търсиш кола която да не е на много км. гледай: да не е дизел/10 годишен е минимум на 300,400 хил. и нагоре/, да не е бяла/служебните коли по правило са бели, а знаеш как се кара служебна кола/, да не е резачка или наточена/мойта е такава
/ - те са много ребрени - ако някой ти каже че някое GTI е карано от жена с куче и 2 деца направо му се изсмей - там в европата хората за каквото им трябва кола такава си купуват - който ше се ръчка взима GTI, които ще я товари взима комби, който ще кара много взима дизел и така/най-якия лаф който чух напоследък - на един приятел като му продавали колата му казали че била собственост на капитан на кораб lol представяш ли си, ебати кретените, и нагли при това/. Обикновенно колата на малко км. е: малолитражка или с малък мотор, бензинова но без газова уредба, купе но хечбек - да става за пазаруване и без много, много екстри, без кой знае какъв външен вид - от такава 5 годишна кола можеш да очакваш да е на 50 хил. И последно, от едни пичове дето вкарват коли случайно чух какво всъщност показва, че една кола е карана от жена - таркалящи се тук там и висящи по прозорците детски играчки и най-вече - дупки от токчета по стелките и по пода под педалите lupe абе виж кво, ако си харесаш някоя взимай я и маината й, и гледай да има екстри, като ше даваш 6 бона, те цените са едни, дали има клима и ел.пакет пак е същата цена, така, че взимай с повечето екстри, няма смисъл да вземеш некой гол охлюв, все пак е 21 век д'е** мама му, нали така lol




И аз като един бивш опелджия (в петък успях да разкарам чудото на техниката) да ти дам малко инфо. Според мен VW-то няма нищо, ама НИЩО общо с опела по отношение на гниенето и не виждам какво те притесняват прагове, вежди и т.н. Ако не е блъскана колата шанса да видиш ръжда е клонящ към нула (изключвам стандартните ръждясали гърнета).
Иначе за обикалянето и търсенето - мдам, голяма лудница е. Два дни обикаляхме с жена ми Горубляне и на вторият ден вече тотално ни беше писнало. Търсехме си кола минимум 95'та година, а повечето Голф-чета бяха 93'та и не малка част от тях 1.4. Накрая тъкмо като излизахме от последният паркинг и се бяхме тотално отказали мярнахме черната стрела
Голф-че, 95'та 1.6 с 4 врати, климатик, хидравлика, ел.стъкла и централно, модел Пинк Флойд. Искаха му 6700, аз си направих устата за 6500 (не ме бива в такива пазарлъци) и го взехме.
До тук разходите хем не са много, хем не са малко:
120 лв аларма (васко кърти мивки bowdown)
450 лв всякакви дреболии - тампони макферсън, тампони носачи, ангренажен ремък, задни накладки, лагерчета и т.н - това е части и труд - всичко (някакъв авто център Борово - беше ми по път)
440 лв гуми (Toyo Proxes CF1)
490 лв радио (cd+mp3) + кръгли колони за отпреде и елипси за отзаде
69 лв смяна на масло и филтър (арал 10W40 полусинтетика)
708 лв каско (булинс - застрахована е за около 7600 и има допълнително оскъпяване заради изплащане на 4 вноски)
сега остава да свърша следното:
> да разкарам катализатора
> да отида да ми прегледат датчиците за маслото и ако нямам късмет да сменя маслена помпа (силно се надявам да не сменям лагери на едно кофти място), че нещо зумера се разпищя като се връщах сега по празниците в един от тунелите
> да отида на диагностика нейде - да видя как е ламбда сондата
> да сменя свещите
> да си замъкна задника до юнитрейд и да им дам малко грешни пари за лампичките на таблото (тази за копчетата студено/топло, вентилатор и още една за запалката)
Предполагам ти е ясно, че каквато и стара кола да си вземеш, ще трябва да хвърлиш не малко пари за да я докараш в състояние в което да те кефи.
В момента моята върви толкова стегнато (пу да не и е уроки), няма грам ръждичка и е толкова готина отвътре, че имам чувството че карам нов автомобил
Иначе за обикалянето и търсенето - мдам, голяма лудница е. Два дни обикаляхме с жена ми Горубляне и на вторият ден вече тотално ни беше писнало. Търсехме си кола минимум 95'та година, а повечето Голф-чета бяха 93'та и не малка част от тях 1.4. Накрая тъкмо като излизахме от последният паркинг и се бяхме тотално отказали мярнахме черната стрела

До тук разходите хем не са много, хем не са малко:
120 лв аларма (васко кърти мивки bowdown)
450 лв всякакви дреболии - тампони макферсън, тампони носачи, ангренажен ремък, задни накладки, лагерчета и т.н - това е части и труд - всичко (някакъв авто център Борово - беше ми по път)
440 лв гуми (Toyo Proxes CF1)
490 лв радио (cd+mp3) + кръгли колони за отпреде и елипси за отзаде
69 лв смяна на масло и филтър (арал 10W40 полусинтетика)
708 лв каско (булинс - застрахована е за около 7600 и има допълнително оскъпяване заради изплащане на 4 вноски)
сега остава да свърша следното:
> да разкарам катализатора
> да отида да ми прегледат датчиците за маслото и ако нямам късмет да сменя маслена помпа (силно се надявам да не сменям лагери на едно кофти място), че нещо зумера се разпищя като се връщах сега по празниците в един от тунелите
> да отида на диагностика нейде - да видя как е ламбда сондата
> да сменя свещите
> да си замъкна задника до юнитрейд и да им дам малко грешни пари за лампичките на таблото (тази за копчетата студено/топло, вентилатор и още една за запалката)
Предполагам ти е ясно, че каквато и стара кола да си вземеш, ще трябва да хвърлиш не малко пари за да я докараш в състояние в което да те кефи.
В момента моята върви толкова стегнато (пу да не и е уроки), няма грам ръждичка и е толкова готина отвътре, че имам чувството че карам нов автомобил

- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
evgenyh написа:... ти решаваш дали ще си вземеш немски внос - дори без централно и хидравлика, и мита че като е от там нема да пипнеш нищо/което не е точно така/ или италианка с пълен ел. пакет+хидравл.+клима или климатр./в повечето случаи/ и без никаква ръжда!!!.....!!!
Е те само по тази точка не съм съгласен и то само защото нито една кола от Италия няма да мине на преглед в Германия. Повярвай ми бил съм и на двете места и успях да поразгледам разликите на място преди колите да са минали през врачанските гаражи и да са станали като нови. Всичко опира до късмет и мноооого обикаляне.
Иначе по всички други въпроси съм на 100% съгласен!
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
Вярно е че ако една кола има TUV нямаш грижи/аз страрото Пежо си го докарах от германия на 8 год. и ако искаш вярвай ама първите години не съм пипнал нищо - дори и филтри масла, гуми и такива работи!!!/ама голф като моя с TUV там е към 3500 евро а в Италия е купен за 1500
Въобще тия коли които сега идват от Германия, освен, че нямат TUV/нали ги катерят само на автовози И защото не може на собствен ход/се купуват от автокъщи само на сърби, араби и турци които са си същите мошенници като наште на горубляне/тук не искам да обидя никого защото разбира се не всички на горубляне са мошенници, но преобладаващата част са точно такива
unfortunatelly/


- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Абсолютно прав, те това нещо (че гледаната кола е скъпа, примерно TUV) се опитвам да го обесня на много хора, ама не, не било така
Пример отворете мобиле Ауди А4 1.8Т Куатро под 6500 евро няма и стъпва в Бг за около 20 000, говоря за кола 96, а тук са по 12~15 000 та за колко е купено!?!?!
И вече се отказах

И вече се отказах
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
niki123 ,човече и аз като бивш опелджия първото което гледам е за ръжда и може да се повтарям и да ставам досаден,но вероятността в България да вземеш скъпа и лъскава(от покрива до средата на вратите горе-долу) ''кошница''е към 70-80%.
Та именно такава кошница ще изкара максимум година защото в автокъщите по границата на Германия и Австрия да не мислиш ,че слагат нови прагове
-кит+еластичната боя+
боя в цвета на купето.Като новите прагове влизат в пасива на лапнишаранчето в България.
По дяволите та на един от голфовете които гледах единия праг беше пробит още с транзитния номер и му бяха ръждясали почти всички носещи части,та на тази кола искаха над 6000.Това при съвсем аматьорски оглед на място.
Та именно поради тази причина май няма да взема кола извън Пловдив защото едно от задължителните условия ще е измиване отдолу с пароструйка(
пада боди-то) и обстоен преглед на купето за ръжда или човешка намеса.
Само човек който не се е опарил може да вземе кола без преглед на канал или подемник.
Та именно такава кошница ще изкара максимум година защото в автокъщите по границата на Германия и Австрия да не мислиш ,че слагат нови прагове

боя в цвета на купето.Като новите прагове влизат в пасива на лапнишаранчето в България.
По дяволите та на един от голфовете които гледах единия праг беше пробит още с транзитния номер и му бяха ръждясали почти всички носещи части,та на тази кола искаха над 6000.Това при съвсем аматьорски оглед на място.
Та именно поради тази причина май няма да взема кола извън Пловдив защото едно от задължителните условия ще е измиване отдолу с пароструйка(

Само човек който не се е опарил може да вземе кола без преглед на канал или подемник.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 77 госта