Настройка на карбуратор след посставяне на спортен филтър

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Вто 03 май 2005 21:55


Ако беше чел не през ред щеше да разбереш, че съм сложил клапа с която контролирам притока на въздух. :idea:




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 03 май 2005 22:46


CyberBlade написа:Ако беше чел не през ред щеше да разбереш, че съм сложил клапа с която контролирам притока на въздух. :idea:

В този случай можеш ли да обясниш въобще за какво ти е този спортен филтър. Доколкото аз знам, той е за да увеличи притока на въздух, а ти го ограничаваш с тази клапа. Не виждам логика?!?


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Сря 04 май 2005 9:47


vasstop какво рабираш под "спортен филтър" ? На всичкото отгоре трябва да се казва спортен въздушен филтър, защото има и спортни маслени филтри.. Този "тип" въздушни филтри търпят по-дълга експлоатация, имат опцията за чистене. Нормалния въздушен филтър отива директно в коша след 10 000км. Добавянето на клапа в системата по никаква логика не води до уравнавесяване на проиводителността на двигателя с единия и с другия филтър. Какво те накара да си мислиш че съм направил такова нещо? Процеса се нарича калибриране. А и ако ще те успокои - в момента пускам повече въздух от колкото с нормалния филтър. :)
Аз не съм виждал досега някой да е настройвал двигателя да работи добре и на бензин и на газ, (всички казват че или на едното или на другото ще работи добре - неможе и на двете.. аз казвам може но много трудно и на повечето хора явно не им се занимава, но хей виж ме аз пък съм перфекционист на някои теми и не се отказвам докато не си свърша работата както подобава :D ) защото може би не им е нужно, но при мен тъй като аз смесвам понякога горивата е изключително важно да работи двигателя добре по отделно - и с едното, и с другото гориво. Целта ми е оптимално да мога да настройвам горивната смес - ръчно.

Извинявам се ако съм бил малко рязък в отговорите си, но според мен съм бил в пълното си право. No hard feelings, right :?:

Сега предлагам някой модератор да заключи темата преди някой отново да е отговорил по темата без да е съблюдавал простите правила, които се намират в дясно от текс-бокс-а в който в момента пиша. А именно правило но.5 :
Отговорите да не се ОТКЛОНЯВАТ от темата. Моля не превръщайте темите в ЧАТ има Л.С. за тази цел.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта