Помощ, дисплея на километража гасне като пусна ксенона

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 17 апр 2007 21:39


пс: може вече ключ на темата




Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пет 20 апр 2007 9:27


Фалшива тревога, оказа се че на другата сутрин като запалих проблема пак се появи :banghead:
След постъпково бутане се оказа че само левия баласт прави проблема, размених го с десния, размених и кабелите за връзка - никъв резулт.
Направих още по яко замасяване - връзване и омотоване с голи кабели и самия баласт допрян до акумулатора - никъв ефект.
Изкарах ксенона извън колата с баласта и крушката и пак същия ефект :!: Бати случая
После се почна 1 голямо мислене :roll: :roll: :roll:
1 2 дни ...
След консултация с 1 приятел решихме че излъчва някакви вълни и те шашкат компа на колата, защото дисплея на часовника гасне, а само този на километража, който се пали от компа.
И си мислех дали да го връщам ксенона на собственика или да опаковам баласта с нещо, например олово :twisted:
И мислейки се сетих къде има 20кг олово - точно в колата, точно където ми трябва до левия фар - акумулатора :lol:
Залепих баласта пред акумулатора, между акумулатора и фара и така каквото излъчва е напред, но нищо не отива назад по права линия към компа и нещата най-най-най накрая нещата заспаха :evil:

Баси сапунения сериал, един извод - леко с китайските стоки :cry:


пс: може вече ключ на темата


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 27 окт 2007 19:19


Такаа - имаме ново включване..

Няколко пъти това работеше колкото да си помисля че няма проблем
и да кажа заключете темата и след това ..... :x :x :x
Направо издивях ..

Изчетох 1 куп литература по нета ама нито 1 човек нямаше, като моя проблем.

1.Писах на производителите - те почнаха да ми отговарят, като разбраха съвсем за какво дебъгване и експерименти става въпрос ме отсвириха :evil:
2.Ходих в ТОПСПИИД - там реагираха много добре, пробвахме и супер скъпи баласти - никакво развитие. Предложиха да ми върнат парите и да вземат ксенона, но отказах :)

3.Ходих при колета МАРС от форума - там взех негов баласт, стиснахме си ръцете че работи и таман тръгвам и се прецака ...
4.После дойде следващата идея с екраниране със заземено фолио - пак никъв ефект
5.После ме осени идеята за защитата с акумулатора - това РАБОТЕШЕ повечето пъти, освен ако пред мен нямаше кола например :D
... ПОЛУДЯХ ....
6.После 1 ден реших да експериментирам с консуматорите - дълги + въртене на стартер и в тоя момент палене и нямаше проблем с ксенона 90% от случаите. Така карах доста време, преди да видя че вече акумулатора е на 2 години и липсва електролит. Долях вода и пача спря да работи и .. реших да усиля консуматорите - парно + нагревател на задно стъкло - никъв ефект... СЪВСЕМ ПОЛУДЯХ
7.Обадих се на създателя на Джетспарк да го погледне - пича извади 1 теория че се получава "искрене" и можем да го компенсираме с 1 хубаво кондензаторче - примерно 2200 микро фарада или 4000 колкото ми е откъсне от сърцето. Отидох и купих 10 000 :twisted: .
и 1 мъничко 20мф за се изглади съвсем всичко.
Сложих ги - имаше 2 пъти ефект, на 3-тото палене пак същата одисея
... почнах да изпадам в НЕРВНА КРИЗА....
8.Продължих четене в интернет и допълнителни експерименти (без да свалям кондензатора) - сега открих минимален напредък - при 3000 оборота някой път не гаснеше дисплея, а друг път ако угасне след 3 секунди сам светваше, докато при 800 оборота не се сещаше.
Тогава ми дойде хипотезата че явно кондензатора се зарежда на повече волтове или пък нещо помага за стабилизирането ама при всички случай буквално имаше светлина в тунела. Продължавам чата с Джетро-то - той спря да се обажда понеже ме набута с части, които не свършиха работа (макар да са 2.50 лв) .. Аз обаче не се отказах...
Четох във форума на мерцедес http://www.mercedes-club-bg.com/forums/ ... 4531&st=30
че баластите трябва да са далече от кабели с честотен сигнал- АБС, СРС, ЕКУ, ТПС, АСР - моите уж са далече, всякак ги местих,
по едно време като го сложих покрай бронята където по принцип ги монтирват хората не само километража ми угасна, а дори и часовника на таблото....
:shocked :horror:

9.Та .. отидох до поп Богомил и вземах 1 тулуп 1кг 180 000 микрофарада :yeaha:
Почнаха се проби, и НИТО 1 път нямаше проблем при каквито и да е условия :wink:

Не съм си представял как едно такова дребно нещо може да подлуди така човек :lol:
Главното ми притеснение беше че ако карам така дълго време и ще прецакам компа ...


Потребителски аватар
afferra
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Помощ, дисплея на километража гасне като пусна ксенона

Мнениеот afferra » Нед 28 окт 2007 7:57


lyubobg написа:и като го цъкна запалва, не губи стойностите ..
а съм си ги вързал ксеноните както си трябва с реле, ток директно от акумулатора.
Това се случва само при първоначално палене на ксенона докато загрее, после никви грижи..
Не знам колко ток лапа, ама дори и на стартер и фарове и ксенон и т.н. не ми гасне дисплея, някакви идеи какво става :roll: :?:


Едва ли е от ксенона, приятел(освен, ако не е някое жестоко менте). По скоро нещо ключа, който пуска фаровете, някаква оттечка, нещо, разместени пластини, не знам и аз. Ама самият ксенон няма как да е. Тока ти е директно от батерията, запалката блока изпраща моментен ток, които минава през запалката и след това се пали крушката.
Провери си ключа първо, после виж нещо инсталацията. Ако имаш копче за регулиране на нивото на светлина, виж и него.

П.С. И това реле.....за какво ти е? Ако може да кажеш де :)


Потребителски аватар
afferra
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот afferra » Нед 28 окт 2007 8:04


lyubobg написа:кида е от www.topspeed.bg


Що слагате такива боклуци, с извинение. Не е един случей в който се палат и кабелите и от там да не развивам темата(чукам на дърво). Дал си толкова пари за нещо, което ще ти съсипе здравето. НЕ се излагай.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Помощ, дисплея на километража гасне като пусна ксенона

Мнениеот lyubobg » Нед 28 окт 2007 10:45


afferra написа:Едва ли е от ксенона, приятел(освен, ако не е някое жестоко менте). По скоро нещо ключа, който пуска фаровете, някаква оттечка, нещо, разместени пластини, не знам и аз. Ама самият ксенон няма как да е. Тока ти е директно от батерията, запалката блока изпраща моментен ток, които минава през запалката и след това се пали крушката.
Провери си ключа първо, после виж нещо инсталацията. Ако имаш копче за регулиране на нивото на светлина, виж и него.

П.С. И това реле.....за какво ти е? Ако може да кажеш де :)


Колега, мога да ти кажа първо че не си имал търпение да ми изчетеш внимателно темата от край до край :!:

1.Пробвах като вързах САМО ксенона и 4-те му кабела на друг акумулатор от друга кола - в тоя случай не ти играе никъв ключ никви пластини никви пет лева
2.Релето мога да ти кажа за кво е - нормално ксенона в първия момент дърпа повече ток, отколкото нормалните крушки - макар и за кратко време, тока е повече. Като добавим към това че искам да се застраховам да не си прецакам ключа на фаровете, който е много еВтин, си сложих реле да минава през него големия ток.
3.Както казах проблема не е КИТ-А от топспиид - пробвах с други баласти, пробвах с хела за 1000лв и пак същия МИР с три правописни грешки ...

Прочети пак темата и ще коментираме отново
:wink:


Потребителски аватар
afferra
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Помощ, дисплея на километража гасне като пусна ксенона

Мнениеот afferra » Нед 28 окт 2007 14:05


Знам ли, сигурно е така. Доколкото си спомням, а и долколкото знам моя ксенон си работи перфектно на колата и нищо не ми гасне.
Освен това първоначалният ток не е по силен щото ще си изгориш инсталацията или поне бушоните, а моментният ток се подава от блока към палачките който няма нищо общо със 12те-волта. Написах ти кита, защото много хора съм чувал, че се оплакват от различни "качествени" ксенони и техните странични ефекти, но твърдо подкрепят идеята за тях докато не започнат истинските проблеми.

И много ми е интересно как така хелата не стана или хелата ти е била толкова хела, колкото и другия.

Аз карам с оригинална хела и нямам никакви проблеми. 4 коли съм сменил и ксенона на една не е направила проблем.

Иначе успех. Иначе не мисли, че не съм изчел темата ти, направих го, но това не е толкова важно, колкото да си решиш проблема.

Опитва мсе да помогна, доколкото мога.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Помощ, дисплея на километража гасне като пусна ксенона

Мнениеот lyubobg » Нед 28 окт 2007 17:28


afferra написа:Знам ли, сигурно е така. Доколкото си спомням, а и долколкото знам моя ксенон си работи перфектно на колата и нищо не ми гасне.
Освен това първоначалният ток не е по силен щото ще си изгориш инсталацията или поне бушоните, а моментният ток се подава от блока към палачките който няма нищо общо със 12те-волта. Написах ти кита, защото много хора съм чувал, че се оплакват от различни "качествени" ксенони и техните странични ефекти, но твърдо подкрепят идеята за тях докато не започнат истинските проблеми.

И много ми е интересно как така хелата не стана или хелата ти е била толкова хела, колкото и другия.

Аз карам с оригинална хела и нямам никакви проблеми. 4 коли съм сменил и ксенона на една не е направила проблем.

Иначе успех. Иначе не мисли, че не съм изчел темата ти, направих го, но това не е толкова важно, колкото да си решиш проблема.

Опитва мсе да помогна, доколкото мога.


Има 1 теория че колата прилича на собственика - явно и тя е по-чувствтителна както и аз :lol:

Проблема е че има някакъв кабел или датчик или нам кво си, който минава наблизо до баласта - защото проблема е в лявата предна част на колата. Можеше да се реши проблема и като преместя баласта на друго място, но поради физически ограничения - като кабели и връзки това не става.
Ето защо какъвто и да е ксенон няма да работи, защото какъвто и да е баласт има високо честотни излъчвания, a 100% те са проблема.
Може нещо да е пачвано по голфа и за това да е толкова уникален - нямам идея.

А щом ти е толкова интересно защо хелата не е станала и си сигурен че проблема е в ксенона, може някой ден като нямаш какво да правиш да се видим и да пробваме и твоите баласти :wink:
Освен това същите "ментеливи" баласти, като моите са слагани на 1 куп голфове и не е имало проблем, дори и моите сложени на друг не правят проблем :wink:

Ти за какви странични ефекти си чувал някой да се оплаква от ксенона ?

А относно колко ток ползва ксенона при запалване, ако нямаш нищо против съм прав :)
При първоначално запалване ксенона лапа до 20 Ампера ток за няколко микросекунди
Нормалните крушки са 12волта/55вата
Формулата е 1W=1A.1V =>
Амперите са = 110вата/12волта = 9,16 ампера 2 пъти по-малко отколкото си хапва ксенона :wink:
Последното мисля ще ти отговори на въпроса защо съм си сложил реле и отделен ключ.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Нед 28 окт 2007 17:45


http://www.xenon-bg.net/ - ето тук има описание за консумацията на ксенона "Системата работи при постоянно напрежение от 85V освен при момента на запалването, когато то достига 23000V при 16-20А."


Потребителски аватар
afferra
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Помощ, дисплея на километража гасне като пусна ксенона

Мнениеот afferra » Нед 28 окт 2007 20:07


За да пробваме моите трябва да свалим цялата система. Значи като се замисля, имам едно което прилича на магнит, което се клатушка на едни кабели по които преминава тока към запалката. Освен то да е някакъв филтър(така да се каже), който да не дава да има смущения. Но самият блок е би трябвало да е изолиран, щом имал смущения.


Иначе имаше разлика между ампери и волтажа, си мисля. :) Аз за този ток говоря, моментният колегата го е написал по долу.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 28 окт 2007 20:20


колега и аз имах един проблем с една печка елба 6 хем работише на един реотан хем като я включих и тока в силистренските села спираше и след многоброини заплахи кьм производителя си я взе обратно .
провери си инсталацията нещо ти дава на кьсо не е от ксенона .на мен ми даваше радиото :wink:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Нед 28 окт 2007 22:08


kombito-tdi написа:колега и аз имах един проблем с една печка елба 6 хем работише на един реотан хем като я включих и тока в силистренските села спираше и след многоброини заплахи кьм производителя си я взе обратно .
провери си инсталацията нещо ти дава на кьсо не е от ксенона .на мен ми даваше радиото :wink:


Още 1 непрочел колега темата :)

Ксенона съм го свързвал с външен акумулатор така, че няма какво да ми дава на късо ксенона по ел инсталацията на колата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта