Обороти БРС

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
dizzel
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 29 май 2005 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Обороти БРС

Мнениеот dizzel » Нед 01 апр 2007 20:27


Защо. като давам гас всеки път оборотите ми се менят един път на 900 друг на 1100 :mad: :mad: :mad: :drive :drive :drive




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Нед 01 апр 2007 20:41


Колега я разясни малко повече. Ако наистина това ти е въпроса може би всеки път различно натискаш педала.


Потребителски аватар
dizzel
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 29 май 2005 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот dizzel » Нед 01 апр 2007 20:59


ехе не. Когато работи нормално на 900 об. дам гас и после се връщат на 1000об. после пак форсирам пусна гаста падат на 1100об. Всеки път различно


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Нед 01 апр 2007 21:24


Признак за не добре регулиран изпарител


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 01 апр 2007 21:36


Или недобре работещ стъпков мотор :)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 20 апр 2007 12:33


dizzel написа:ехе не. Когато работи нормално на 900 об. дам гас и после се връщат на 1000об. после пак форсирам пусна гаста падат на 1100об. Всеки път различно

Съгласно техническите характеристики оборотите могат да са от 1050 до 750 и са нерегулируеми.Оборотите ти се регулират само от компютъра и върху тях оказва влияние доста голям комплекс от фактори......първо виж как е на бензин и тогава търси причините в газовото!


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Пет 20 апр 2007 12:45


така е при мен на газ!!преди да си сложа газовата нямаше никакви ядове с тихите обороти(студена си беха 1100-топла 900)сега на газ варират между 850 и 1100(тоест като дам газ и е в движвние са около 1000-1100, а в покой са около 900) говоря за тихите обороти!!!нещо май компа се е объркал заради грешната информация от ламбда сондата!!!сега и на бензин ми се сбъркаха и станаха 750-800(тихите)ама така мисля да си карам,разхода ми е 10/100(градско)газ!!!някой викат да слагам емулатори на ламбдата ,ама пак няма гаранций ,че ще се оправи......оф незнам вече с таа газ...преди на бензин нямах ядове с тихите обороти...


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пет 20 апр 2007 12:49


The_Machine написа:Или недобре работещ стъпков мотор :)

моите кабели са откачени,всичките и си бачка нормално ,но само на газ .;)


Потребителски аватар
Dasti
Мнения: 388
Регистриран на: Съб 08 юли 2006 11:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Юве

Мнениеот Dasti » Пет 20 апр 2007 15:01


В сервиз Юве на диагностика


krasi B3 2E 1991
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 22 апр 2007 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот krasi B3 2E 1991 » Нед 22 апр 2007 14:10


Промяната на оборотите към ПХ трябва да е плавна и стойноста им зависи от моментната консумирана енергия



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта