Та значи интересува ме дали някой скоро е сменял съединител на Голф 3 , да каже колко излиза горе-долу цялата процедура , защото където и да отида , навсякъде ми казват различни цени и вече незнам кое е верното и кое не е , а скоро ми предстои задължителна смяна на пълен комплект , щот неможе да се кара вече така
Смяна на съединител
- dan40
- Мнения: 428
- Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
- Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
- Двигател:
- Местоположение: София
Смяна на съединител
Колеги здравейте. Използвах търсачката за да намеря отговор на този въпрос, но така и не стигнах до никъде. Предварително се извинявам ако темата е пускана и преди , но както казах не се справих много добре с търсачката
Та значи интересува ме дали някой скоро е сменял съединител на Голф 3 , да каже колко излиза горе-долу цялата процедура , защото където и да отида , навсякъде ми казват различни цени и вече незнам кое е верното и кое не е , а скоро ми предстои задължителна смяна на пълен комплект , щот неможе да се кара вече така
Мерси предварително
Та значи интересува ме дали някой скоро е сменял съединител на Голф 3 , да каже колко излиза горе-долу цялата процедура , защото където и да отида , навсякъде ми казват различни цени и вече незнам кое е верното и кое не е , а скоро ми предстои задължителна смяна на пълен комплект , щот неможе да се кара вече така
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Значи много зависи какъв съединител си купиш - има огромна разлика в цените. Само феродов диск ли ще сменяш или и притискателен?
Общо взето, колкото по-скъп вземеш - толкова по-добре - щото ще ти изкара по-дълго време и ще се изплати по този начин.
Общо взето, ако приготвиш 200-250 лева, ще се класираш добре.
Общо взето, колкото по-скъп вземеш - толкова по-добре - щото ще ти изкара по-дълго време и ще се изплати по този начин.
Общо взето, ако приготвиш 200-250 лева, ще се класираш добре.

- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
connor kane написа:Не е сложно, ама е хамалогия - щото се свалят скорости.
Ако имаш приятел, който може да ти помогне, е добре, ама ако не сте сигурни, не рискувайте, щото объркаш ли нещо става неприятно - доста неща могат да се прецакат.
Да така е .Напълно съм съгласен.Затова и пиша,че е нужен приятел който разбира!
- Golf_Lozenec
- Мнения: 160
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 20:08
- Автомобил: Vw Transporter T2b 1979г
- Двигател: 1641cc Aircooled [AS]
- Местоположение: София
- dan40
- Мнения: 428
- Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
- Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
- Двигател:
- Местоположение: София
Точно това и на мен ми казаха , че ако ще се сменя съединителя , хубаво е целия да се смени . Така и така се свалят скоростите , няма смисъл да смена само лагер или феродов и след 10 хиляди примерно пак да трябва със съединителя да се занимавам . Затова по-добре 300 лева сега , отколкото 100 лв да ми земат сега за работа и след 1 година пак да дам толкова , пак за работа ... няма смисъл . Като ше е гарга да е рошава 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tom 79 и 109 госта
