още 1 въпрос за катализатор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
izrodaa
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 18 юли 2004 22:57
Автомобил:
Двигател:

още 1 въпрос за катализатор

Мнениеот izrodaa » Нед 18 юли 2004 23:03


значи кво да го правя тоя катализатор...че ще го режа-ще го режа...ама кое е по добре да сложа резонаторно гърне или тръба...интересува ме кое ще е по добре за двигателя откъм мощност...и колко горе долу струва тази работа...става въпрос за голф2 и кви са тия неща с ламбда сонда...




Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пон 19 юли 2004 8:04


Режи го, слагай гърне, ламбдата не те боли, щото е преди катализатора (демек нямаш 2 сонди)...
Ама не очаквай кой знае каква (да не кажа някаква) промяна, освен ако не ти е зверски запушен сегашния...


izrodaa
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 18 юли 2004 22:57
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот izrodaa » Пон 19 юли 2004 8:13


ок, мерси .....начи с гърне е по добре за мошност на двигателя така ли??? най-вече това ме интересува


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пон 19 юли 2004 8:15


Ами май да, въпреки че разлика голяма едва ли ще усетиш...
По-скоро е за звука, щото с тръба ще звучиш като москвич без гърнета, май... :wink:
Какво ти е бубу-то?


izrodaa
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 18 юли 2004 22:57
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот izrodaa » Пон 19 юли 2004 11:40


ами голф 2 1.6карб на бензин я карам....абе дори и 2-3 коня да качи пак е добре...важното е примерно ако с тръба качва примерно 5коня и бучи като москвич а с гърне 3коня но вади по готин взук ще сложа тръбата !!!


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пон 19 юли 2004 13:37


Aми гледай сега - за да ти вдигне някаква мощност, просто трябва изпускателната система да се сметне ЦЯЛАТА... Така че в момента не е много ясно с кое ще ти изкара по-голяма мощност, и дали ще ти изкара въобще... Единственото сигурно нещо е, че с тръба (т.е. без гърне) ще бръмчиш здраво... :wink:


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пон 19 юли 2004 13:40


Ако мислиш че с това нещо ще си докараш повече мощност - жестоко се лъжеш. Ако искаш да си докараш повече кончета се пипат други неща. Катализатора го сваляй само ако ти е запушен и от там ти намаля мощността, в противен случай са безсмислени парите и главоболията


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Пон 19 юли 2004 14:47


значи моя катализатор го махнаха преди година и половина,беше се запушил 8) Направиха така,първо изрязаха кутията махнаха филтриращият елемент на катализатора,после сложиха една тръба на мястото на вече махнатия филтриращ елемент :lol: Сега всичко си е ок


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 19 юли 2004 15:52


Внимавай със катализатора, като го махнеш ти препоръчвам да сложиш резонаторно гърне, аз така направих иначе рискуваш да ти изгори гърнето отзад, понеже темп. на газовете е много висока, като навлезе в резонаторното гърне малко се охлажда преди да удари ръба на задното гърне, при тази температура може доста бързо да ти замине гърнето и повечко ядове, просто казвам вече си е до твое желание......


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пон 19 юли 2004 16:32


Моля те смили се над голфето и не слагай тръба эащтото е много гаден эвука и те тва е селски тунинг,а що се отнася до вдигане на мощнаст такава няма эа пример цялата система на REMUS която иэлиэа от мотора та до последното гърне струва над 1500лв и вдига 10-12% от мощноста на двигателя прави сметка на 75коня колко прави :?


izrodaa
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 18 юли 2004 22:57
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот izrodaa » Пон 19 юли 2004 17:37


ок...начи е решено вече...режа го и го сменям с резонаторно гърне...някой който го е правил да ми каже горе-долу кви пари е цялата работа с труда в сервиза...ГОРЕ-ГОЛУ само за да си направя сметката....

бтв-смятам че ще ми вдигне поне малко от малко щото имам чувството че е запушен или поне натам е тръгнал....


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16357
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пон 19 юли 2004 17:41


около 50 лв е резонаторното гърне, ако го вземеш от тях може би и безплатна смяна ще получиш


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 19 юли 2004 18:45


40 лв в М Комплект 33, на горнобански път......поне на мен ми излезе толкова


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пон 19 юли 2004 22:28


Сменях миналия месец (същата работа), 45 пари гърнето с труда + 2 кинта 2 ластика, 2 години гаранция за удоволствието...


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Вто 20 юли 2004 9:21


zmej написа:Сменях миналия месец (същата работа), 45 пари гърнето с труда + 2 кинта 2 ластика, 2 години гаранция за удоволствието...


и това цялото от МК33 ли????
и 2-те г. гаранция!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта